5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

François  |  07. 07. 2018 09:32

Podstatně méně prestižní Mégane ve srovnání s embéčkem...??? To je vtip dne! Co dne, týdne!

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  07. 07. 2018 09:57

To je realita dne. Zatimco Megane je lowcostovy hrac nizsi stredni, Octa jej hrave strci do kapsy nejen (ne)kvalitou interieru, ale zejmena kombinaci vybav a motoru.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  08. 07. 2018 08:28

TDI-PD. Hm ani zadarmo

Odpovědět  |   | 
fogel  |  07. 07. 2018 09:59

Taky by mně zajímalo v čem je megane málo prestižní.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  07. 07. 2018 10:27

Na pitchu uz v znaku :)

Kto mal, ten vie :)

Odpovědět  |   | 
defekt  |  07. 07. 2018 10:31

Seš debil akorát tak !

Odpovědět  |   | 
Jarin.  |  08. 07. 2018 09:12

Nikdo ti nebere, že si chceš pořídit auto s kosočtvercem ... když se s kosočtvercem smíříš

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  07. 07. 2018 13:04

Nejhorší je stejně 3.14ča za volantem, troubo.

Odpovědět  |   | 
silan  |  08. 07. 2018 10:45

Škoda = jedna z nejprestižnějších prémiových značek na trhu!

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  07. 07. 2018 11:44

Benzinove 1.8 a 2.0 ve Focusu trpi na klapky sani? A to od kdy? To se tykalo Mondea do r.v. 2003. Naopak tyhle motory jsou velmi povedene a usporne, 1.8 jeste bez dvouhmotoveho setrvacniku. Ale i ten ve 2.0 vydrzi hodne dlouho. Za me Focus s jakymkoliv benzinem je celkem jistota a pro rodinu slusne auto za primereny peniz.

Odpovědět  |   | 
1.8 ma zotrvacnik  |  13. 07. 2018 19:05

odkedy nema 1.8 zotrvacnik? Mam vam ho ukazat na mojej 1.8TDCI z roku 2006? Vydrzal 200k km.
https://www.autobazar.sk/10905635/ford-focus-i-1-8... ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  17. 07. 2018 08:41

tdci asi nebude benzin...

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  18. 07. 2018 22:19

Ukazte mi v TDCi benzin :)

Odpovědět  |   | 
Ef  |  07. 07. 2018 11:46

Skodovky uz zase rezivi? Myslel jsem ze v tomto jsou dobre..

Odpovědět  |   | 
David Kotek  |  07. 07. 2018 12:04

A proč bych kupoval Focuse nebo debilní oktávku, když můžu mít do 150 000 tisíc Mondeo?? To je zas článek...

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  07. 07. 2018 12:11

To je taky pravda. Posledni MK3 nereznou, motory spolehlive a svezeni slusny. Jen najit nejake s rozumnymi km. Ono kolem 200tkm uz to bez investic taky nebyva.

Odpovědět  |   | 
Lm  |  07. 07. 2018 13:36

A co Opel Astra h podle mne slušné auto s 1.8

Odpovědět  |   | 
Mt  |  07. 07. 2018 15:26

Přesne, presli sme z Octavy na Astry H a J a spokojenost velika..

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  07. 07. 2018 14:42

Nejlepší volba je Octavia s 2.0 TDI BKD DSG se stočeným tachometrem. S tou se da protéct několik dovolených u moře.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  08. 07. 2018 08:34

To sedí,to jsou motory uplně na ho.2.0 tdi. 103 kw.

Odpovědět  |   | 
Petr V  |  07. 07. 2018 15:48

Osobně mám Octavii II 1,6 fsi 85kW , a nemůžu si stěžovat ,spotřeba 5.8-7.5 , co se týče koroze, rezaví úplně stejně jako jiné značky z roku 2007 😀 , v tom si člověk nevybere , zatím jezdím 3 roky bez větších investic , pokud člověk mění olej dříve než doporučených 30000 , tak motor v naprosté pohodě . Prostornost auta je skvělá .

Odpovědět  |   | 
Alík  |  07. 07. 2018 16:08

Megane III. 1,6 16V bez přesuvníku je věčný. Máme najeto 85k, vše v pohodě. Vozí nás po celé Evropě. Když dám na dálnici tempomat lehce nad 100 km/h, mám dlouhodobou spotřebu 5,6l/100km. Jezdíme ve 2 + kufry, většinou do Španělska. Olej měním po 15k km.
Ten motor jsem měl kdysi v Laguně II (byť s přesuvníkem) a problém s ním taky nikdy nebyl. Koneckonců ani s celou Lagunou.

Odpovědět  |   | 
Rings  |  07. 07. 2018 23:07

Na dálnici 100? To aby se ten rencek nerozpadl?

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  09. 07. 2018 11:29

Tvrdit o motore, ze je vecny, ked ma auto najazdene 85k km, je trochu zvlastne. A navyse pri jazdeni 100 km/h na dialnici.
Takuto vecnost by mohla zvladnut aj legendarna HTP

(nemam nic proti uvedenemu autu ani motoru, len to tvrdenie sa mi zda odvazne).

Odpovědět  |   | 
FuckingFreak  |  09. 07. 2018 22:47

Strejdy, co na dálnici brzdí v pravym pruhu kamiony, mam ještě radši než husťáky, co školí v levym pruhu maximální povolenou rychlost...

Odpovědět  |   | 
sobullko  |  10. 07. 2018 15:42

ja mam ten motor tiež v MIII, pri 55tis som tam dal lpg (brc-čko) a teraz mam 183k a pohoda... Problem je ze je to celkom leniva atmosfera, aj ked bezproblemova:DD ..ja mam r.2009 (takze este EURO4) bez priškrtenia ale aj tak to treba moc tocit aby to slo.. 130km/h toci skoro 4000... Ale tiez vyjadrujem spoko:) pre 2 ludi ideal... pre rodinu je to uz slabe.

Odpovědět  |   | 
silan  |  07. 07. 2018 19:03

Sterilita - nuda - šeď. Koncern.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  09. 07. 2018 09:45

Zásada je vybrat auto po majiteli, co ho nezhuntoval, dbal na servis a neměl v úmyslu už při koupi to po odepsání prodat... 80% všech ojetin z CZ jsou firemní zhuntované plečky a je jedno, jaké značky, prostě to je vyjeté do mrtě a rozpadá se to. Když budeš mít firemní káru každých pár let novou, budeš objíždět díry, brzdit před přejezdem, jezdit na olej v půlce intervalu nebo mýt ručně? Né, kartáčema sedřené laky, vybité podvozky, zhuntované motory atd... V tom kontextu vybírat mezi značkama je celkem úsměvné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 15:13

Když 80% prodejů dělají firmy, vcelku logicky bude 80% aut v bazaru firemních.
A jinak děkujeme za informaci o tvém přístupu k firemním autům. Naštěstí každý není takový blb...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 07. 2018 10:44

Vo vseobecnosti plati poucka:

Pri kupe ojazdenej europskej produkcie treba mat na dobry kus stastie.
Pri kupe ojazdeneho japonca treba mat na zly kus smolu.

Fakt je, ze japonskych kombikov je menej, ale problem to nie je:
https://www.mazdaihned.cz/car/jiglz0o8/...

Mazda 6 GTA, od dealera, za 155 tisic, prakticky plna vybava a ak sa nemylim, tak vzadu sa vyska vozidla nemeni ani plnom kufry, teraz si neviem spomenut, ako sa ten system vola.

Navyse ma toto auto na 99% full service history a elektronicku servisnu knizku, takze nekupujete macku vo vreci.

Odpovědět  |   | 
tom  |  09. 07. 2018 11:33

Mazda v dieselu? Dobry kup

Odpovědět  |   | 
Matty  |  09. 07. 2018 11:51

Tady bych se přikláněl jednoznačně k benzínu !

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 09:21

Ten 2.2 litrovy diesel je lepsi nez cokolovek, co v tom case do svojich aut montoval koncern.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  10. 07. 2018 19:31

kolega v práci zrovna pořídil dvojkovou oktávku u áček v slušný výbavě asi za 130 tis Kč, doufám že nekecám ted, každopádně jsem měl možnost v něm jet a jak nové

Odpovědět  |   | 
mve  |  15. 07. 2018 19:55

Rád vzpomínám na doby, kdy jste si s tím vy z Áček dali alespoň trochu práce. Tohle už nežere nikdo.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  18. 07. 2018 22:23

Presne..v civilizovanem svete by to tem zm*dum uz davno zavreli.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe cenu nejslabší verze

Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe ce…

Své nové vlajkové kupé začíná BMW pomalu nabízet také u nás. Pro nedočkavce je v oficiálním konfigurátoru k dispozici zatím jen slabší varianta s naftovým šestiválcem. Díky ní však víme, na kolik nová generace „osmičky“ vyjde v základu.

3.  7.  2018 | | 32 N/A