5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

61 komentářů

Alda
22. května • 13:02

Po přečtení komentářů musím uznat jediné....chce se mi zvracet...proboha to už jsou na tom ty áááčka tak špatně, že si musí dělat reklamu i v komentářích u článků a kdejaké vymyšlené recenzi o vozu koupeného u již zmiňované společnosti???

Albert
8. března • 19:17

Za 150 tisíc jsem koupil Octávii combi ve velice luxusním stavu z autobazaru AAA auto, je to výborné úsporné rodinné auto, se kterým jezdíme denně. Auto jsem tam bral na úvěr, který jsem vyřídil přímo v aaa auto. Potom jsem si to počítal, a s poskytnutou slevou na auto na úvěr, to vychází líp, než kdybych si půjčoval v bance.

Hyundai YES!
12. března • 6:30

Jj určitě:)

Tobiáš
13. listopadu • 14:11

Když si vezmete 150 tisíc v hotovosti, a půjdete do áček, tak si odvezete úplně bez problému auto do 5 let stáří, jistě se dají vybrat i starší vozy ve vyšší třídě. Já jsem si kupoval za 142 tisíc ojetou fábii, která byla 4 roky stará, a skvěle mi slouží.

Jarda
28. ledna • 12:35

Teda dovnitř sice nevidím, ale na těch fotkách se mi moc líbí ta dvojková oktávie combi. Vypadá hodně dobře. A nezastírám, že jsem příznivcem škodovek :-) Dávám přednost ojetým autům, než něčemu novému a zbytečně drahému. Líbí se mi nabídka aut https://www.vanscentre.com/osobni-vozy/osobni/... . Mají i profesionální přístup.

Jindřich
13. července • 14:34

My máme auto koupené z autobazaru AAA auto, jezdíme s ním už 3 roky bez poruch, jediné co jsem musel řešit, tak nové pneumatiky na zimu.

Daniel
7. srpna • 12:33

Dobrý den, prosím u koho se nejvíce vyplatí sjednat povinné ručení, i havarijní pojištění na auto?

Robert
9. srpna • 12:12

Každý rok jsem hodil do pojišťovny si to nechávat přepočítat, pak jsem to srovnával u ostatních pojišťoven, nakonec jsem všechny pojistky převedl na portál www.mujdok.cz, kde mi výhodnost a výročí smluv kontrolují, a vždy mne upozorní.

Daniel
10. srpna • 13:05

A kolikrát se to už stalo, že jste se díky tomu přepojistil na výhodnější smlouvu? a to přepojišťují přímo oni?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Robert
14. srpna • 11:59

Už dvakrát jsem díky nim přešel na výhodnější pojistky, ono se takhle dá opravdu ušetřit, ale nejde si to hlídat sám.... přepojišťujete si to sám, nikde za Vás bez souhlasu nic neudělají.

Bohuslav Rambousek
24. července • 14:04

Na jaře jsem pořizoval z autobazaru dvojkovou octávku a nemůžu si stěžovat rpvní cesta do Chorvatska byla bez problémů. Jsem za ní opravdu rád, jezdí se s ní parádně i žena si jí nemůže vynachválit ta teda obzvlášť :)

Daniel
3. října • 14:27

Já jsem si své ojete auto koupil v AAA auto v Brně, které jsem si vzal na úvěr vyřízený přímo na pobočce v AAA auto.

Olda
12. října • 16:14

Viděl jsem v AAA VW Tiquan, za 152 tisíc, každý mi říkal, abych to nebral, že to bude kasička na peníze, mám ho dva roky a najel 100 tis. km a žádná závada

Marek
2. listopadu • 11:08

Dobrý den od koho máte povinné ručení od které společnosti je nejlevnější?

Vojtech
4. listopadu • 18:29

Když jsem já hledal levnější povinné ručení, tak jsem si to zadal do srovnávacího portálu a nemusel jsem to pak složitě obcházet všechno sám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
5. listopadu • 12:19

A přes který srovnávací portál jste tedy nabídku povinného ručení srovnával?

Vojtech
8. listopadu • 12:15

Podívejte se na srovnávací portál usetreno.cz, dá se přes ně vyřídit opravdu výhodné povinné ručení.

Gargamel
23. července • 22:04

Kazdemu co vyhovuje, naco sa tu dohadovat. Preco na jednu stranu nevyuzit dopyt po diesloch. Najoptimalnejsie je kupit auto vo veku do dvoch rokov s najazdom asi tak do 70 000 km a predat ho este pred tym nez sa objaví "2" na zaciatku (190 000 km). Pocas doby uzivania "pridete" o minimalnu stratu a este takmer bez oprav a dalsi majitel nech sa "trapi" :D

Aloison
23. července • 15:31

pro mě jednoznačně ojetý auto, protože na nový nemám a když jo, tak přes leasing bych přeplatil několikrát... za mě teda jednoznačně nějaký autobazar a taková oktáva prostě se do 150 tis dá sehnat

Thomas
10. července • 19:31

kolega v práci zrovna pořídil dvojkovou oktávku u áček v slušný výbavě asi za 130 tis Kč, doufám že nekecám ted, každopádně jsem měl možnost v něm jet a jak nové

mve
15. července • 19:55

Rád vzpomínám na doby, kdy jste si s tím vy z Áček dali alespoň trochu práce. Tohle už nežere nikdo.

Vasek
18. července • 22:23

Presne..v civilizovanem svete by to tem zm*dum uz davno zavreli.

Honza
16. října • 10:48

To já koupil v AAA úplně libovou Audi A6 tolik holek co jsem an to ulovil, je to fakt pekáč, za 240 tisíc krásné autíčko

Joe Doe
9. července • 10:44

Vo vseobecnosti plati poucka:Pri kupe ojazdenej europskej produkcie treba mat na dobry kus stastie.
Pri kupe ojazdeneho japonca treba mat na zly kus smolu.Fakt je, ze japonskych kombikov je menej, ale problem to nie je:
https://www.mazdaihned.cz/car/jiglz0o8/... Mazda 6 GTA, od dealera, za 155 tisic, prakticky plna vybava a ak sa nemylim, tak vzadu sa vyska vozidla nemeni ani plnom kufry, teraz si neviem spomenut, ako sa ten system vola.Navyse ma toto auto na 99% full service history a elektronicku servisnu knizku, takze nekupujete macku vo vreci.

tom
9. července • 11:33

Mazda v dieselu? Dobry kup

Joe Doe
10. července • 9:21

Ten 2.2 litrovy diesel je lepsi nez cokolovek, co v tom case do svojich aut montoval koncern.

Matty
9. července • 11:51

Tady bych se přikláněl jednoznačně k benzínu !

Driver
9. července • 9:45

Zásada je vybrat auto po majiteli, co ho nezhuntoval, dbal na servis a neměl v úmyslu už při koupi to po odepsání prodat... 80% všech ojetin z CZ jsou firemní zhuntované plečky a je jedno, jaké značky, prostě to je vyjeté do mrtě a rozpadá se to. Když budeš mít firemní káru každých pár let novou, budeš objíždět díry, brzdit před přejezdem, jezdit na olej v půlce intervalu nebo mýt ručně? Né, kartáčema sedřené laky, vybité podvozky, zhuntované motory atd... V tom kontextu vybírat mezi značkama je celkem úsměvné. :-D:-D:-D

mpolan
9. července • 15:13

Když 80% prodejů dělají firmy, vcelku logicky bude 80% aut v bazaru firemních.
A jinak děkujeme za informaci o tvém přístupu k firemním autům. Naštěstí každý není takový blb...

silan
7. července • 19:03

Sterilita - nuda - šeď. Koncern.

Alík
7. července • 16:08

Megane III. 1,6 16V bez přesuvníku je věčný. Máme najeto 85k, vše v pohodě. Vozí nás po celé Evropě. Když dám na dálnici tempomat lehce nad 100 km/h, mám dlouhodobou spotřebu 5,6l/100km. Jezdíme ve 2 + kufry, většinou do Španělska. Olej měním po 15k km.
Ten motor jsem měl kdysi v Laguně II (byť s přesuvníkem) a problém s ním taky nikdy nebyl. Koneckonců ani s celou Lagunou.

sobullko
10. července • 15:42

ja mam ten motor tiež v MIII, pri 55tis som tam dal lpg (brc-čko) a teraz mam 183k a pohoda... Problem je ze je to celkom leniva atmosfera, aj ked bezproblemova:DD ..ja mam r.2009 (takze este EURO4) bez priškrtenia ale aj tak to treba moc tocit aby to slo.. 130km/h toci skoro 4000... Ale tiez vyjadrujem spoko:) pre 2 ludi ideal... pre rodinu je to uz slabe.

FuckingFreak
9. července • 22:47

Strejdy, co na dálnici brzdí v pravym pruhu kamiony, mam ještě radši než husťáky, co školí v levym pruhu maximální povolenou rychlost...

aaabbbccc
9. července • 11:29

Tvrdit o motore, ze je vecny, ked ma auto najazdene 85k km, je trochu zvlastne. A navyse pri jazdeni 100 km/h na dialnici.
Takuto vecnost by mohla zvladnut aj legendarna HTP :-)(nemam nic proti uvedenemu autu ani motoru, len to tvrdenie sa mi zda odvazne).

Rings
7. července • 23:07

Na dálnici 100? To aby se ten rencek nerozpadl?

Petr V
7. července • 15:48

Osobně mám Octavii II 1,6 fsi 85kW , a nemůžu si stěžovat ,spotřeba 5.8-7.5 , co se týče koroze, rezaví úplně stejně jako jiné značky z roku 2007 😀 , v tom si člověk nevybere , zatím jezdím 3 roky bez větších investic , pokud člověk mění olej dříve než doporučených 30000 , tak motor v naprosté pohodě . Prostornost auta je skvělá .

Hyundai YES!
12. března • 6:17

A nevadí že oktafku má každý?:-o

Posraldescu
7. července • 14:42

Nejlepší volba je Octavia s 2.0 TDI BKD DSG se stočeným tachometrem. S tou se da protéct několik dovolených u moře.

Daniel
8. července • 8:34

To sedí,to jsou motory uplně na ho.2.0 tdi. 103 kw.

Lm
7. července • 13:36

A co Opel Astra h podle mne slušné auto s 1.8

Mt
7. července • 15:26

Přesne, presli sme z Octavy na Astry H a J a spokojenost velika..

David Kotek
7. července • 12:04

A proč bych kupoval Focuse nebo debilní oktávku, když můžu mít do 150 000 tisíc Mondeo?? To je zas článek...

Vasek
7. července • 12:11

To je taky pravda. Posledni MK3 nereznou, motory spolehlive a svezeni slusny. Jen najit nejake s rozumnymi km. Ono kolem 200tkm uz to bez investic taky nebyva.

Ef
7. července • 11:46

Skodovky uz zase rezivi? Myslel jsem ze v tomto jsou dobre..

Vasek
7. července • 11:44

Benzinove 1.8 a 2.0 ve Focusu trpi na klapky sani? A to od kdy? To se tykalo Mondea do r.v. 2003. Naopak tyhle motory jsou velmi povedene a usporne, 1.8 jeste bez dvouhmotoveho setrvacniku. Ale i ten ve 2.0 vydrzi hodne dlouho. Za me Focus s jakymkoliv benzinem je celkem jistota a pro rodinu slusne auto za primereny peniz.

Daniel Zbožan
8. ledna • 14:38

Když jsem si vybíral ojeté auto, tak jsem ho koupil v áčkách, netušil jsem, že součástí prodeje je i komplet vyřízení papírů a přihlášení, nemusel jsem se o nic starat.

Petrasek
2. ledna • 11:32

Pořizoval jsem si v áčkách Ford focus s motorem 1,8 je to opravdu svižné auto, které jezdí za minimální provozní náklady, mám ho dva roky, a kromě oleje a pneumatik jsem na autě nemusel dělat vůbec nic.

1.8 ma zotrvacnik
13. července • 19:05

odkedy nema 1.8 zotrvacnik? Mam vam ho ukazat na mojej 1.8TDCI z roku 2006? Vydrzal 200k km.
https://www.autobazar.sk/10905635/ford-focus-i-1-8... ...

Vasek
18. července • 22:19

Ukazte mi v TDCi benzin :)

martin
17. července • 8:41

tdci asi nebude benzin...

François
7. července • 9:32

Podstatně méně prestižní Mégane ve srovnání s embéčkem...??? To je vtip dne! Co dne, týdne!

Viola
1. ledna • 21:17

Pro dojíždění do práce jsem zvolil starší renault clio, které jsem koupila za 100 tisíc v autobazaru AAA, zatím jsem s autem nemusela do servisu pro závadu, jen běžné věci provozní údržby.

silan
8. července • 10:45

Škoda = jedna z nejprestižnějších prémiových značek na trhu!

Hyundai YES!
12. března • 6:15

DD komiku druholigová značka..ze zbytků vw.nemci by si ji určitě nechali přerůst přes hlavu.a kdyby nelili peníze tak tu jezdí favorit 3 facelift

fogel
7. července • 9:59

Taky by mně zajímalo v čem je megane málo prestižní.:-/

Znalec
7. července • 10:27

Na pitchu uz v znaku :)Kto mal, ten vie :)

Ludek_II
7. července • 13:04

Nejhorší je stejně 3.14ča za volantem, troubo.

defekt
7. července • 10:31

Seš debil akorát tak !

Jarin.
8. července • 9:12

Nikdo ti nebere, že si chceš pořídit auto s kosočtvercem ... když se s kosočtvercem smíříš

Stelvio
7. července • 9:57

To je realita dne. Zatimco Megane je lowcostovy hrac nizsi stredni, Octa jej hrave strci do kapsy nejen (ne)kvalitou interieru, ale zejmena kombinaci vybav a motoru. ;-)

Daniel
8. července • 8:28

TDI-PD. Hm ani zadarmo

Doporučujeme

Články odjinud