5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

François  |  07. 07. 2018 09:32

Podstatně méně prestižní Mégane ve srovnání s embéčkem...??? To je vtip dne! Co dne, týdne!

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  07. 07. 2018 09:57

To je realita dne. Zatimco Megane je lowcostovy hrac nizsi stredni, Octa jej hrave strci do kapsy nejen (ne)kvalitou interieru, ale zejmena kombinaci vybav a motoru.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  08. 07. 2018 08:28

TDI-PD. Hm ani zadarmo

Odpovědět  |   | 
fogel  |  07. 07. 2018 09:59

Taky by mně zajímalo v čem je megane málo prestižní.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  07. 07. 2018 10:27

Na pitchu uz v znaku :)

Kto mal, ten vie :)

Odpovědět  |   | 
defekt  |  07. 07. 2018 10:31

Seš debil akorát tak !

Odpovědět  |   | 
Jarin.  |  08. 07. 2018 09:12

Nikdo ti nebere, že si chceš pořídit auto s kosočtvercem ... když se s kosočtvercem smíříš

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  07. 07. 2018 13:04

Nejhorší je stejně 3.14ča za volantem, troubo.

Odpovědět  |   | 
silan  |  08. 07. 2018 10:45

Škoda = jedna z nejprestižnějších prémiových značek na trhu!

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  07. 07. 2018 11:44

Benzinove 1.8 a 2.0 ve Focusu trpi na klapky sani? A to od kdy? To se tykalo Mondea do r.v. 2003. Naopak tyhle motory jsou velmi povedene a usporne, 1.8 jeste bez dvouhmotoveho setrvacniku. Ale i ten ve 2.0 vydrzi hodne dlouho. Za me Focus s jakymkoliv benzinem je celkem jistota a pro rodinu slusne auto za primereny peniz.

Odpovědět  |   | 
1.8 ma zotrvacnik  |  13. 07. 2018 19:05

odkedy nema 1.8 zotrvacnik? Mam vam ho ukazat na mojej 1.8TDCI z roku 2006? Vydrzal 200k km.
https://www.autobazar.sk/10905635/ford-focus-i-1-8... ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  17. 07. 2018 08:41

tdci asi nebude benzin...

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  18. 07. 2018 22:19

Ukazte mi v TDCi benzin :)

Odpovědět  |   | 
Ef  |  07. 07. 2018 11:46

Skodovky uz zase rezivi? Myslel jsem ze v tomto jsou dobre..

Odpovědět  |   | 
David Kotek  |  07. 07. 2018 12:04

A proč bych kupoval Focuse nebo debilní oktávku, když můžu mít do 150 000 tisíc Mondeo?? To je zas článek...

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  07. 07. 2018 12:11

To je taky pravda. Posledni MK3 nereznou, motory spolehlive a svezeni slusny. Jen najit nejake s rozumnymi km. Ono kolem 200tkm uz to bez investic taky nebyva.

Odpovědět  |   | 
Lm  |  07. 07. 2018 13:36

A co Opel Astra h podle mne slušné auto s 1.8

Odpovědět  |   | 
Mt  |  07. 07. 2018 15:26

Přesne, presli sme z Octavy na Astry H a J a spokojenost velika..

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  07. 07. 2018 14:42

Nejlepší volba je Octavia s 2.0 TDI BKD DSG se stočeným tachometrem. S tou se da protéct několik dovolených u moře.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  08. 07. 2018 08:34

To sedí,to jsou motory uplně na ho.2.0 tdi. 103 kw.

Odpovědět  |   | 
Petr V  |  07. 07. 2018 15:48

Osobně mám Octavii II 1,6 fsi 85kW , a nemůžu si stěžovat ,spotřeba 5.8-7.5 , co se týče koroze, rezaví úplně stejně jako jiné značky z roku 2007 😀 , v tom si člověk nevybere , zatím jezdím 3 roky bez větších investic , pokud člověk mění olej dříve než doporučených 30000 , tak motor v naprosté pohodě . Prostornost auta je skvělá .

Odpovědět  |   | 
Alík  |  07. 07. 2018 16:08

Megane III. 1,6 16V bez přesuvníku je věčný. Máme najeto 85k, vše v pohodě. Vozí nás po celé Evropě. Když dám na dálnici tempomat lehce nad 100 km/h, mám dlouhodobou spotřebu 5,6l/100km. Jezdíme ve 2 + kufry, většinou do Španělska. Olej měním po 15k km.
Ten motor jsem měl kdysi v Laguně II (byť s přesuvníkem) a problém s ním taky nikdy nebyl. Koneckonců ani s celou Lagunou.

Odpovědět  |   | 
Rings  |  07. 07. 2018 23:07

Na dálnici 100? To aby se ten rencek nerozpadl?

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  09. 07. 2018 11:29

Tvrdit o motore, ze je vecny, ked ma auto najazdene 85k km, je trochu zvlastne. A navyse pri jazdeni 100 km/h na dialnici.
Takuto vecnost by mohla zvladnut aj legendarna HTP

(nemam nic proti uvedenemu autu ani motoru, len to tvrdenie sa mi zda odvazne).

Odpovědět  |   | 
FuckingFreak  |  09. 07. 2018 22:47

Strejdy, co na dálnici brzdí v pravym pruhu kamiony, mam ještě radši než husťáky, co školí v levym pruhu maximální povolenou rychlost...

Odpovědět  |   | 
sobullko  |  10. 07. 2018 15:42

ja mam ten motor tiež v MIII, pri 55tis som tam dal lpg (brc-čko) a teraz mam 183k a pohoda... Problem je ze je to celkom leniva atmosfera, aj ked bezproblemova:DD ..ja mam r.2009 (takze este EURO4) bez priškrtenia ale aj tak to treba moc tocit aby to slo.. 130km/h toci skoro 4000... Ale tiez vyjadrujem spoko:) pre 2 ludi ideal... pre rodinu je to uz slabe.

Odpovědět  |   | 
silan  |  07. 07. 2018 19:03

Sterilita - nuda - šeď. Koncern.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  09. 07. 2018 09:45

Zásada je vybrat auto po majiteli, co ho nezhuntoval, dbal na servis a neměl v úmyslu už při koupi to po odepsání prodat... 80% všech ojetin z CZ jsou firemní zhuntované plečky a je jedno, jaké značky, prostě to je vyjeté do mrtě a rozpadá se to. Když budeš mít firemní káru každých pár let novou, budeš objíždět díry, brzdit před přejezdem, jezdit na olej v půlce intervalu nebo mýt ručně? Né, kartáčema sedřené laky, vybité podvozky, zhuntované motory atd... V tom kontextu vybírat mezi značkama je celkem úsměvné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 15:13

Když 80% prodejů dělají firmy, vcelku logicky bude 80% aut v bazaru firemních.
A jinak děkujeme za informaci o tvém přístupu k firemním autům. Naštěstí každý není takový blb...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 07. 2018 10:44

Vo vseobecnosti plati poucka:

Pri kupe ojazdenej europskej produkcie treba mat na dobry kus stastie.
Pri kupe ojazdeneho japonca treba mat na zly kus smolu.

Fakt je, ze japonskych kombikov je menej, ale problem to nie je:
https://www.mazdaihned.cz/car/jiglz0o8/...

Mazda 6 GTA, od dealera, za 155 tisic, prakticky plna vybava a ak sa nemylim, tak vzadu sa vyska vozidla nemeni ani plnom kufry, teraz si neviem spomenut, ako sa ten system vola.

Navyse ma toto auto na 99% full service history a elektronicku servisnu knizku, takze nekupujete macku vo vreci.

Odpovědět  |   | 
tom  |  09. 07. 2018 11:33

Mazda v dieselu? Dobry kup

Odpovědět  |   | 
Matty  |  09. 07. 2018 11:51

Tady bych se přikláněl jednoznačně k benzínu !

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 09:21

Ten 2.2 litrovy diesel je lepsi nez cokolovek, co v tom case do svojich aut montoval koncern.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  10. 07. 2018 19:31

kolega v práci zrovna pořídil dvojkovou oktávku u áček v slušný výbavě asi za 130 tis Kč, doufám že nekecám ted, každopádně jsem měl možnost v něm jet a jak nové

Odpovědět  |   | 
mve  |  15. 07. 2018 19:55

Rád vzpomínám na doby, kdy jste si s tím vy z Áček dali alespoň trochu práce. Tohle už nežere nikdo.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  18. 07. 2018 22:23

Presne..v civilizovanem svete by to tem zm*dum uz davno zavreli.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 10. 2018 10:48

To já koupil v AAA úplně libovou Audi A6 tolik holek co jsem an to ulovil, je to fakt pekáč, za 240 tisíc krásné autíčko

Odpovědět  |   | 
Aloison  |  23. 07. 2018 15:31

pro mě jednoznačně ojetý auto, protože na nový nemám a když jo, tak přes leasing bych přeplatil několikrát... za mě teda jednoznačně nějaký autobazar a taková oktáva prostě se do 150 tis dá sehnat

Odpovědět  |   | 
Gargamel  |  23. 07. 2018 22:04

Kazdemu co vyhovuje, naco sa tu dohadovat. Preco na jednu stranu nevyuzit dopyt po diesloch. Najoptimalnejsie je kupit auto vo veku do dvoch rokov s najazdom asi tak do 70 000 km a predat ho este pred tym nez sa objaví "2" na zaciatku (190 000 km). Pocas doby uzivania "pridete" o minimalnu stratu a este takmer bez oprav a dalsi majitel nech sa "trapi" :D

Odpovědět  |   | 
Bohuslav Rambousek  |  24. 07. 2018 14:04

Na jaře jsem pořizoval z autobazaru dvojkovou octávku a nemůžu si stěžovat rpvní cesta do Chorvatska byla bez problémů. Jsem za ní opravdu rád, jezdí se s ní parádně i žena si jí nemůže vynachválit ta teda obzvlášť :)

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  03. 10. 2018 14:27

Já jsem si své ojete auto koupil v AAA auto v Brně, které jsem si vzal na úvěr vyřízený přímo na pobočce v AAA auto.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  12. 10. 2018 16:14

Viděl jsem v AAA VW Tiquan, za 152 tisíc, každý mi říkal, abych to nebral, že to bude kasička na peníze, mám ho dva roky a najel 100 tis. km a žádná závada

Odpovědět  |   | 
Marek  |  02. 11. 2018 11:08

Dobrý den od koho máte povinné ručení od které společnosti je nejlevnější?

Odpovědět  |   | 
Vojtech  |  04. 11. 2018 18:29

Když jsem já hledal levnější povinné ručení, tak jsem si to zadal do srovnávacího portálu a nemusel jsem to pak složitě obcházet všechno sám.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  05. 11. 2018 12:19

A přes který srovnávací portál jste tedy nabídku povinného ručení srovnával?

Odpovědět  |   | 
Vojtech  |  08. 11. 2018 12:15

Podívejte se na srovnávací portál usetreno.cz, dá se přes ně vyřídit opravdu výhodné povinné ručení.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  28. 01. 2019 12:35

Teda dovnitř sice nevidím, ale na těch fotkách se mi moc líbí ta dvojková oktávie combi. Vypadá hodně dobře. A nezastírám, že jsem příznivcem škodovek Dávám přednost ojetým autům, než něčemu novému a zbytečně drahému. Líbí se mi nabídka aut https://www.vanscentre.com/osobni-vozy/osobni/... . Mají i profesionální přístup.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A