Ojetá auta z Asie mívají najeto nejméně. Opakem jsou škodovky

Jim  |  30. 05. 2017 23:27  |  [62.209.197.xxx]

Nevím co zkoumali, když u nich mají všechna auta najeto kolem 150 tis. km bez ohledu na stáří.

Odpovědět  |   | 
666  |  31. 05. 2017 06:57  |  [109.80.194.xxx]

Možná to bylo po výkupu před stočením.....

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  31. 05. 2017 17:23  |  [37.188.155.xxx]

Logiku to má. Většina Škodovek, až na pár průšvihových vyjímek, které má ale každá automobilka, má shodnou historii.
1) Ve 200-250 tis. je firma prodá.
2) 100-120 tis. najede další majitel s přiměřenými servisními náklady.
3) Pak to dá do bazaru, který to o 200 tis. stočí.
4) Třetí majitel pak najede dalších 100 tis., ale servisuje kde co a nadává, že se to už v 250 tis. sype a Škodu nikdy víc nechce. Ve skutečnosti ale má auto půl milionu.
Na druhé straně je nejchytřejší Lojza, co si koupil "kombík, po kterém všichni touží", "které nezastavíš" :)
1) Je nadšený a zapleveluje autoweby onanií svého Hnůjdej a špínou na koncern VW.
2) V 60 tis. vystřízliví, ve 100 tis. krvácí na servisu, ale chybu nepřizná, auto jde do bazaru.
3) Kdo by tu sračku stáčel, takže nový spokojený toužící řidič kupuje zánovní Hnůj s poctivými kilometry.
4) Do 200 tis. to nějak záplatuje a pak jde šrot do šrotu, protože dvě sta tisíc a nic víc.
5) Oba zoufalci si koupí ve stejném bazaru Octavii se 180 tis., ve skutečnosti s minimálně dvakrát tolik.
6) Za chvíli se jim začne také sypat a tím se samozřejmě utvrdí že je Octavia také šunt, ale ještě dražší a zlaté Hnůjdej.

Odpovědět  |   | 
Benefit  |  31. 05. 2017 19:50  |  [89.233.181.xxx]

Jste si skutečně jistý? Nezavoláte přítele na telefonu? Je možné, že ostatní vlajkonoši Škoda se vydali jinou cestou a teď se Vám vysmívají

Odpovědět  |   | 
Benefit  |  31. 05. 2017 19:39  |  [89.233.181.xxx]

Je to pochopitelné, asijská auta jdou do prodeje z jiných důvodů, než škodovky, které naše veřejnost považuje za něco jako brož po prabábě Emílii.
Majitel asijského auta totiž jezdí a neřeší nekončící opravy. Pokud by je řešit musel, auto nekoupí.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  06. 06. 2017 21:20  |  [37.48.42.xxx]

Ať koupím jakouko-li ojetinu musím počítat s tím, že budou nějaké ty opravy...je to spíš o štěstí na jaké auto narazíte.

Odpovědět  |   | 
Milanek  |  06. 06. 2017 22:03  |  [109.81.209.xxx]

Nejhorší je natrefit na podvodníka přes bazoš co Vám auto vychválí do nebe a pak se nestačíte divit kolik si říkají v servisu za sumy za mrtvé díly...

Odpovědět  |   | 

Na co asijský ojetý, když naše šikovná mladá bolka chrlí dobrý auta! mám doma od nich jedno auto z bazaru a pískám si

Odpovědět  |   | 
bolek  |  07. 06. 2017 20:32  |  [89.176.234.xxx]

Bolka chrlí a v áčkách si koupím dvouletý. Cenu si ty škůdky držej teda dlouhodobě...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A