Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Některé automobilky vedle zpomalující se čínské ekonomiky čelí nyní jinému problému. Po výbuchu a devastujícím požáru v přístavním městě Tchien-ťin bylo zničeno více než 10 000 nových vozidel připravených k dodání zákazníkům.

Jen společnost Jaguar Land Rover napočítala zhruba 5800 zničených nebo poškozených aut, která nebude moci dodat zákazníkům a zřejmě je odepíše. Mezi dalšími zasaženými jsou BMW, Hyundai, Volkswagen, Toyota a Mercedes-Benz.

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Právě Jaguar Land Rover má přístav Tchien-ťin jako hlavní místo k importu nových aut do Číny, i když podle výrobce nebyly některé jeho sklady v okolí města zasaženy vůbec.

Při výbuchu chemikálií v přístavu Tchien-ťin a následném velkém požáru zahynulo podle dostupných informací 114 lidí. Další se ještě pohřešují.

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

dnes | AutoRevue.cz | 4 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků