Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Některé automobilky vedle zpomalující se čínské ekonomiky čelí nyní jinému problému. Po výbuchu a devastujícím požáru v přístavním městě Tchien-ťin bylo zničeno více než 10 000 nových vozidel připravených k dodání zákazníkům.

Jen společnost Jaguar Land Rover napočítala zhruba 5800 zničených nebo poškozených aut, která nebude moci dodat zákazníkům a zřejmě je odepíše. Mezi dalšími zasaženými jsou BMW, Hyundai, Volkswagen, Toyota a Mercedes-Benz.

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Právě Jaguar Land Rover má přístav Tchien-ťin jako hlavní místo k importu nových aut do Číny, i když podle výrobce nebyly některé jeho sklady v okolí města zasaženy vůbec.

Při výbuchu chemikálií v přístavu Tchien-ťin a následném velkém požáru zahynulo podle dostupných informací 114 lidí. Další se ještě pohřešují.

bazar

Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 112 km
Cena: 290 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 156 433 km
Cena: 280 000 Kč
Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 58 963 km
Cena: 235 000 Kč
Hyundai Accent 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 126 041 km
Cena: 61 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků