Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Některé automobilky vedle zpomalující se čínské ekonomiky čelí nyní jinému problému. Po výbuchu a devastujícím požáru v přístavním městě Tchien-ťin bylo zničeno více než 10 000 nových vozidel připravených k dodání zákazníkům.

Jen společnost Jaguar Land Rover napočítala zhruba 5800 zničených nebo poškozených aut, která nebude moci dodat zákazníkům a zřejmě je odepíše. Mezi dalšími zasaženými jsou BMW, Hyundai, Volkswagen, Toyota a Mercedes-Benz.

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Právě Jaguar Land Rover má přístav Tchien-ťin jako hlavní místo k importu nových aut do Číny, i když podle výrobce nebyly některé jeho sklady v okolí města zasaženy vůbec.

Při výbuchu chemikálií v přístavu Tchien-ťin a následném velkém požáru zahynulo podle dostupných informací 114 lidí. Další se ještě pohřešují.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků