Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Ohnivé peklo v čínském přístavu Tchien-ťin zničilo přes 10 000 nových aut

Některé automobilky vedle zpomalující se čínské ekonomiky čelí nyní jinému problému. Po výbuchu a devastujícím požáru v přístavním městě Tchien-ťin bylo zničeno více než 10 000 nových vozidel připravených k dodání zákazníkům.

Jen společnost Jaguar Land Rover napočítala zhruba 5800 zničených nebo poškozených aut, která nebude moci dodat zákazníkům a zřejmě je odepíše. Mezi dalšími zasaženými jsou BMW, Hyundai, Volkswagen, Toyota a Mercedes-Benz.

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Čína je nadále největší výrobce osobních aut. Evropa stále stagnuje

Právě Jaguar Land Rover má přístav Tchien-ťin jako hlavní místo k importu nových aut do Číny, i když podle výrobce nebyly některé jeho sklady v okolí města zasaženy vůbec.

Při výbuchu chemikálií v přístavu Tchien-ťin a následném velkém požáru zahynulo podle dostupných informací 114 lidí. Další se ještě pohřešují.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků