Ohlédnutí za GP Itálie: komentáře jezdců a Pizzoniův rekord

Barrichello: „Pocity jsou podobné, jako v roce 2002.“ - Button: „Třetí místo je pro mne drobným zklamáním.“ - Bruni: „Vše se okamžitě vzňalo.“ - Pizzonia je nejrychlejším jezdcem F1.
Ohlédnutí za GP Itálie: komentáře jezdců a Pizzoniův rekord

Tip: Podívejte se na nedělní výsledky a přečtěte si průběh závodu.

Vybrané komentáře jezdců po GP Itálie

Rubens Barrichello (Ferrari, 1. místo): „Na okruhu v Monze jsem zvítězil podruhé ve své kariéře a nedělní pocity jsou podobné, jako v roce 2002. Díky všem, kteří mi pomohli k letošnímu prvnímu triumfu, byl to můj osobní cíl, vyhrát v této sezóně nějakou GP. Na start jsem zvolil přechodné pneumatiky a ze začátku se to ukázalo jako dobrý tah. Když se ale v pátém kole přese mne doslova přehnal Fernando Alonso, myslel jsem na nejhorší. Když jsem se po třetí zastávce v boxech dozvěděl, že jsem první, nevěřil jsme svým uším.“

Jenson Button (BAR, 3. místo): „Třetí místo je pro mne drobným zklamáním, doufal jsem v lepší umístnění zvláště po tom, co se Michael Schumacher dostal do hodin v druhé šikaně. Ale všechna čest pro tým Ferrari, to, co dokázali, je hodno obdivu. Gratuluji Rubensovi k jeho letošnímu vítězství, já se snad taky dočkám. Teď se ale všichni musíme soustředit na vůbec první závod v Číně, který se jede za čtrnáct dní.“

David Richards (šéf týmu BAR): „Jsme druzí v poháru konstruktérů! To je něco neuvěřitelného, jsem nadmíru šťastný. Je to obraz celého našeho týmu, jeho výborné práce, teď sklízíme úspěchy za odvedenou činnost. Naši partneři, v čele Honda a Michelin, jsou na nás patřičně hrdí. Ještě ale není konec sezóny, musíme pracovat stále naplno, Renault je pouze tři body za námi a v příští GP se může vše otočit.“

David Coulthard (McLaren, 6. místo): „Na začátku jsem zvolil přechodné pneumatiky stejně jako Rubens Barrichello, ale při zaváděcím kole jsem viděl, že trať už oschla natolik, že jsme okamžitě změnili strategii na jedinou zastávku v boxech během závodu a pneumatiky na sucho hned od začátku. Posledních pár kol do cíle se ke mě přiblížil Anthonio Pizzonia, čekal jsem nějaký útok, ale že do mě doslova narazí, mně přijde jako bláznovství a nezkušenost.“

Kimi Räikkönen (McLaren, nedojel): „Je pro mne velká škoda, že jsem musel ze závodu odstoupit. Důvodem byl pokles tlaku vody v motoru, proto mě mechanici zatlačili do garáží. Po startu se mi dařilo, získal jsem několik příček a nezapojil se do žádné kolize. Ale po dvou odjetých kolech mi bylo jasné, že s motorem není něco v pořádku.“

Gianmaria Bruni (Minardi, nedojel): „Start se mi vydařil, polepšil jsem si o sedm míst a jelo se mi opravdu dobře. Při druhé zastávce v boxech to ale vypadalo velmi dramaticky. Než mechanici nasadili tankovací pistoli na otvor nádrže, vyteklo nějaké palivo a dostalo se až k rozpálené části vozu, předpokládám, že k výfuku. Vše okamžitě vzňalo, ale stejně tak, jak se plamen objevil, tak byl zase pryč. Chtěl bych ocenit výbornou práci hasičů. Naneštěstí se mi pod přilbu dostaly nějaké splodiny a já nemohl dýchat. Nic jiného se mi nestalo, jsem naprosto v pořádku.“

Světový rekord pro Pizzoniu

Antonio Pizzonia, jezdící u týmu BMW za zraněného Ralfa Schumachera, při Velké ceně Itálie vytvořil nový světový rekord v dosažené rychlosti při Grand Prix. Překonal loňský výkon Michaela Schumachera, kterému naměřili také v Monze 368,8 km/h. Brazilcova hodnota byla v neděli 369,9 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků