Ohlédnutí za CES: Virtuální přístrojový štít nového Audi TT v praxi

Ohlédnutí za CES: Virtuální přístrojový štít nového Audi TT v praxi

Palubní desku nového Audi TT, kterou Audi prezentovalo na veletrhu spotřební elektroniky CES v Las Vegas, jsme vám už ukázali. Dnes tu ale máme video přímo z místa, které pro vás natočil Tomáš Holčík ze Živě.cz.

Důležité novinky z CES najdete na Živě.cz/CES-2014

Vedle samotného tvaru palubní desky je nejatraktivnější novinkou TFT panel, který nahrazuje konvenční analogové ukazatele v přístrojovém štítu před řidičem.

Na rozdíl třeba od Mercedesu třídy S nebo Range Roveru řešení Audi naplno využívá možností barevného displeje, v tomto případě poháněného výkonným grafickým čipem Nvidia Tegra K1. Rychloměr a otáčkoměr lze jednouše zmenšit a místo nich zobrazit přes celou plochu obrazovky například mapu. 

Ohlédnutí za CES: Audi A6 nepotřebuje k parkování řidiče

Ohlédnutí za CES: Audi A6 nepotřebuje k parkování řidiče

Ve výchozím nastavení grafika i design displeje záměrně velmi připomínají přístrojové štíty současných Audi s barevným maxi dotem uprostřed. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků