Ohlédnutí za CES: Audi A6 nepotřebuje k parkování řidiče

Ohlédnutí za CES: Audi A6 nepotřebuje k parkování řidiče

Na letošním CES v Las Vegas se vedle tradičních vystavovatelů objevily také automobilky, pro které je gigantický veletrh spotřební elektroniky zajímavou příležitostí, jak předvést svoje technické inovace novému publiku. Některé z nich pro vás zaznamenal na video Tomáš Holčík ze Živě.cz

Důležité novinky z CES najdete na Živě.cz/CES-2014

Audi na CES předvádělo mimo jiné systém autonomního parkování a vyjíždění z parkovacího místa. Namísto nepohodlného soukání se do úzké mezery, které vždycky hrozí odřením laku vlastního i sousedního auta, řidič prostě zmáčkne tlačítko – a A6 poslušně vyjede do volného prostoru. 

ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

Funguje to i opačným směrem. Sériové nasazení této technologie by vedle golfistů ocenil nepochybně každý, kdo někdy na standardně „širokém“ parkovacím místě usazoval dítě do dětské sedačky. 

Se systémem autonomního parkování koketují i další automobilky. My jsme v létě v Kalifornii jezdili Nissanem Leaf, který si uměl místo na parkovišti i sám najít:

Nissan 360 živě: Jeli jsme Leafem, ve kterém řidič jen překáží

Nissan 360 živě: Jeli jsme Leafem, ve kterém řidič jen překáží

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků