prva ampera bola ovela krajsia....
Nepleť si Volat s Boltem. Todle nemá se starou Ampérou pranic společnýho.
Nepleť si Volta s Boltem... :)
Volta a Ampera bylo jedno a to samé auto, jen podle trhu to byl Opel, Vauxhall nebo Chevrolet. Takže jestli říká, že se mu první Ampera líbil víc, nic si neplete. Spoustě lidí se taky libí Rapid a né Rapid.
Takže ještě jednou Ampera a a Ampera-e jsou naprosto jiný auta. První je baterkáč s pomocným spalovákem a druhej je čistej baterkáč. První má dojezd na baterku 60 km druhej 380 km.Ampera byl jen přebrandovanej Chevy Volt 2. Tedˇ už dělaj Chevy Volt 3, kterej se do Evropy vůbec nedováží.Ampera-e je jen přebrandovaná čistá elektrika Chevy Bolt vyráběná v Michiganu.letošní modelyhttp://blogmedia.dealerfire.com/wp-content/uploads/sites/... ...
A kdy nám Opel laskavě sdělí oficiální cenu?Něterý lidi odrazuje od koupě úzká sedačka řidiče, ketrá je navíc asymetrická kvůli bočním airbagům.Taky odporové topení místo tepelnýho čerpadla bude zbytečně ucucávat dojezd z baterky.
Pokud americká cena po slevě je za cca skoro 38000$ tak čekáte zázrak? Kdo chtěl EV mohl za tu cenu už dávno mít Egolfa nebo levnější Leaf.
Možná tvoie králící čekaj na zázrak :-D Prosímtě kterej blázen chtěl malobaterkáčový zkriplený parodie na elektroauta jako eGolf či Leaf??? :-DB-]Ty budou mít za chvíli cenu zlámaný grešle.
Úplně ten samej blázen co za auto , který by mělo stát 18-20000€ dá v základu 40000€
Upřímnou soustrast :-D
Design dělali snad v jižním kimově.
Tedˇmáš za jedna. Dizajn dělalo vývojový oddělení GM Korea, kde se dělaj malý auta a vede ho nějakej anglán.Veškerý střeva, baterka, motory a dobíječka jsou outsourcovaný do LG Korea. GM dodalo plechofku, interiér a kola.
Celkem pekne auto a slibne parametry. Nepochybuji, ze sirsi napr. nemecke publikum na auto dosahne ;-)Na NEDC je jaky spoleh, jako na laboratorni emise, ADAC testy, csrah * nebo je to pouzitelne?
Nepochybuji, ze sirsi napr. nemecke publikum na auto dosahne ? No tak to by jste měl , Němci se z takového auta za 37495$ v základu a po slevě! se na zadek neposadí.
Technická - ta cena v USD je před slevou.
NEDC moc spolehlivé nejsou, spíše americké normy EPA, podle ní Bolt ujete na nabití cca 380 km.
Jj, běžná spotřeba elektrombilu - samozřejmě v opatrném režimu - je 15-18 kWh/100 kmTakže se seriózní dojezd dá snadno odhadnout na cca 350 kmOvšem pokud s tím člověk pojede normálně jak je zvyklý se spalovákem, zůstane bez proudu už v půlce cesty
recenze i videorecenze ukazuji ze pro Bolt neni problem ani dalnicni jizda 125-130km/h a i pri ni je dojezd prez 300km, 60kwh by mohla bejt pro vetsinu lidi dostatecna kapacita baterii, takze zbejva hlavne posunout ceny takovych BEV smerem dolu k beznejsimuz akaznikovi ktery za takto velke auto plati spise sumy okolo 450 tisicpokud se behem par let zacnou pomalu budovat i ultra fast standardy 350kW ktere chysta CCS na dobijeni, tak by auto s 60kWh baterkou stravilo u takove nabijecky okolo 10 minut a melo zase tech svich 90-95% na dalsich cca 300km dojezdu, samozrejme ty nova auta ktera takovy standard budou podporovat, ne ty soucasna ktera kde je vrcholem nejakych 150kW
Prosim o realny test z naseho tankodromu D1, zejmena v rezimu plno kam se podivas a/nebo porad zrychluji/zpomaluji, protoze se mi do pruhu rve kamion nebo na zadek nedockavy rychlik. 130 km/h a 300km muze v ruznych podminkach vypadat dost odlisne.
Na NEDC zapomeňte, EPA je bližší realitě.
Dle WPLA je to 380 km.
Oprava, je to WLTP
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.