Oficiální údaje o Opelu Ampera-e. Na 100 km/hod zrychlí za 7,3 s

bzzz  |  16. 02. 2017 14:32  |  [194.228.134.xxx]

Celkem pekne auto a slibne parametry. Nepochybuji, ze sirsi napr. nemecke publikum na auto dosahne

Na NEDC je jaky spoleh, jako na laboratorni emise, ADAC testy, csrah * nebo je to pouzitelne?

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  16. 02. 2017 16:33  |  [82.99.180.xxx]

NEDC moc spolehlivé nejsou, spíše americké normy EPA, podle ní Bolt ujete na nabití cca 380 km.

Odpovědět  |   | 
vana  |  16. 02. 2017 20:21  |  [217.196.217.xxx]

Jj, běžná spotřeba elektrombilu - samozřejmě v opatrném režimu - je 15-18 kWh/100 km
Takže se seriózní dojezd dá snadno odhadnout na cca 350 km
Ovšem pokud s tím člověk pojede normálně jak je zvyklý se spalovákem, zůstane bez proudu už v půlce cesty

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 02. 2017 21:01

Na NEDC zapomeňte, EPA je bližší realitě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 00:40

Dle WPLA je to 380 km.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 00:47

Oprava, je to WLTP

Odpovědět  |   | 
Saman  |  17. 02. 2017 10:02  |  [188.120.212.xxx]

recenze i videorecenze ukazuji ze pro Bolt neni problem ani dalnicni jizda 125-130km/h a i pri ni je dojezd prez 300km, 60kwh by mohla bejt pro vetsinu lidi dostatecna kapacita baterii, takze zbejva hlavne posunout ceny takovych BEV smerem dolu k beznejsimuz akaznikovi ktery za takto velke auto plati spise sumy okolo 450 tisic

pokud se behem par let zacnou pomalu budovat i ultra fast standardy 350kW ktere chysta CCS na dobijeni, tak by auto s 60kWh baterkou stravilo u takove nabijecky okolo 10 minut a melo zase tech svich 90-95% na dalsich cca 300km dojezdu, samozrejme ty nova auta ktera takovy standard budou podporovat, ne ty soucasna ktera kde je vrcholem nejakych 150kW

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 02. 2017 13:30  |  [194.228.134.xxx]

Prosim o realny test z naseho tankodromu D1, zejmena v rezimu plno kam se podivas a/nebo porad zrychluji/zpomaluji, protoze se mi do pruhu rve kamion nebo na zadek nedockavy rychlik. 130 km/h a 300km muze v ruznych podminkach vypadat dost odlisne.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  17. 02. 2017 13:53  |  [89.24.96.xxx]

Nepochybuji, ze sirsi napr. nemecke publikum na auto dosahne ? No tak to by jste měl , Němci se z takového auta za 37495$ v základu a po slevě! se na zadek neposadí.

Odpovědět  |   | 
PG  |  05. 03. 2017 23:43  |  [178.255.168.xxx]

Technická - ta cena v USD je před slevou.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 02. 2017 15:06  |  [93.153.75.xxx]

Design dělali snad v jižním kimově.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 02. 2017 21:10

Tedˇmáš za jedna. Dizajn dělalo vývojový oddělení GM Korea, kde se dělaj malý auta a vede ho nějakej anglán.
Veškerý střeva, baterka, motory a dobíječka jsou outsourcovaný do LG Korea. GM dodalo plechofku, interiér a kola.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 00:45

A kdy nám Opel laskavě sdělí oficiální cenu?

Něterý lidi odrazuje od koupě úzká sedačka řidiče, ketrá je navíc asymetrická kvůli bočním airbagům.
Taky odporové topení místo tepelnýho čerpadla bude zbytečně ucucávat dojezd z baterky.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  17. 02. 2017 13:55  |  [89.24.96.xxx]

Pokud americká cena po slevě je za cca skoro 38000$ tak čekáte zázrak? Kdo chtěl EV mohl za tu cenu už dávno mít Egolfa nebo levnější Leaf.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 14:01

Možná tvoie králící čekaj na zázrak Prosímtě kterej blázen chtěl malobaterkáčový zkriplený parodie na elektroauta jako eGolf či Leaf???
Ty budou mít za chvíli cenu zlámaný grešle.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  17. 02. 2017 14:49  |  [89.24.96.xxx]

Úplně ten samej blázen co za auto , který by mělo stát 18-20000€ dá v základu 40000€

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 15:13

Upřímnou soustrast

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 02. 2017 15:01  |  [95.103.222.xxx]

prva ampera bola ovela krajsia....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 15:08

Nepleť si Volat s Boltem. Todle nemá se starou Ampérou pranic společnýho.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 15:09

Nepleť si Volta s Boltem... :)

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  17. 02. 2017 15:24  |  [89.24.96.xxx]

Volta a Ampera bylo jedno a to samé auto, jen podle trhu to byl Opel, Vauxhall nebo Chevrolet. Takže jestli říká, že se mu první Ampera líbil víc, nic si neplete. Spoustě lidí se taky libí Rapid a né Rapid.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2017 20:36

Takže ještě jednou Ampera a a Ampera-e jsou naprosto jiný auta. První je baterkáč s pomocným spalovákem a druhej je čistej baterkáč. První má dojezd na baterku 60 km druhej 380 km.
Ampera byl jen přebrandovanej Chevy Volt 2. Tedˇ už dělaj Chevy Volt 3, kterej se do Evropy vůbec nedováží.
Ampera-e je jen přebrandovaná čistá elektrika Chevy Bolt vyráběná v Michiganu.
letošní modely
http://blogmedia.dealerfire.com/wp-content/uploads/sites/... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 45 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A