Oficiální premiéra týmu Peugeot Total

O něco méně než měsíc před zahájením série 2007 Le Mans Series v Monze se tým Peugeot Total zúčastní ve dnech 25. a 26. března oficiálních testů na okruhu Paul Ricard, kde se představí šest z jeho sedmi pilotů a vůz 908 HDi FAP.
Oficiální premiéra týmu Peugeot Total
Od chvíle, kdy se vůz 908 HDi FAP, který byl představen ve světové premiéře dne 10. ledna 2007 v Mortefontaine, poprvé dotknul 31. prosince 2006 na vojenské základně ve Vélizy Villacoublay dráhy, prošel již pěti testy na okruzích v Castellet a ve Valencii. Druhý vůz spatřil světlo světa na konci února, několik týdnů před třetím šasi. Načasování je tudíž velice napjaté, takže se tým musel zříct testů v Sebringu, ale i zastoupení druhé 908 HDi FAP na okruhu Paul Richard, kde budou probíhat oficiální testy pro Le Mans Series. „Harmonogram vozů je úplně zaplněný, vzhledem k programu, který jsme připravili za pouhý rok,“ vysvětluje Michel Barge, ředitel divize Peugeot Sport. „Musíme do něj dostat testy, které se konají ve velice rychlém sledu, revize, úpravy a další přípravy. Vyžaduje to od nás logistickou přípravu a lidské prostředky, které je někdy nutné upravovat tak, aby se nám podařilo projít fází vývoje v dobrých podmínkách.“.
 
Tyto oficiální testy na okruhu Paul Richard budou proto pro tým Peugeot Total znamenat plynulé pokračování v práci na zajíždění vozu 908 HDi FAP, která započala před dvěma měsíci. Neúčastní se 24 hodinového testu a jízdu skončí v neděli o půlnoci a bude v ní pokračovat v pondělí ráno. „Od první jízdy jsme najeli o něco přes 4 500 kilometrů,“ pokračuje technický ředitel Bruno Famin. „Nemuseli jsme čelit žádnému velkému problému, kvůli kterému bychom museli vůz přestavovat. Jako u každého nového auta se však i zde setkáváme s malými obtížemi na různé úrovni, které musíme vyřešit. Zabere to čas, a proto jsme dali raději přednost práci na zajištění spolehlivosti a dokonalému seznámení se s vozem.“
Jediný vůz Peugeot 908 HDi FAP se ukáže v nových barvách, které se budou ještě moci vyvíjet dle příslušných situací: hlavní partneři, techničtí partneři, …
 
PILOTI 908 HDi FAP
Kromě Jacquese Villeneuve se těchto testů zúčastní všichni piloti Peugeot Sport 2007: Sébastien Bourdais, Marc Géné, Erich Helady, Pedro Lamy, Nicolas Minassian a Stéphane Sarrazin.
V průběhu obou dnů se budou na voze střídat především Bourdais a Lamy, aby se s ním lépe seznámili. Před tím, než se seskupí do týmů, najedou všichni stejný počet kilometrů:
 
č. 7 (vedoucí vozu: Christian Deltombe)
Marc Géné, Nicolas Minassian, Jacques Villeneuve.
č. 8 (vedoucí vozu: Christophe Besse)
Pedro Lamy, Stéphane Sarrazin, Sébastien Bourdais.
 
„Při naší oficiální premiéře se nebudeme snažit o co nejlepší výkony, ani o konfrontaci s konkurencí,“ uzavírá Serge Saulnier, manažer týmu. „Cílem je opravdu pokračovat ve zkouškách a nabírat na síle.“
 
207 SPIDER CUP
Peugeot Sport představí během oficiálních testů i model 207 Spider Cup, formuli monotyp, která je zapsaná do šampionátu Le Mans Series a program na rok 2007 zahájí ve dnech 14. a 15. dubna v Monze.
Vůz Spider 207 pohání motor 1.6 THP vyvíjející sílu 175 koní, který je spojen s šestistupňovou převodovkou s ovládáním páčkami na volantu. První modely Spideru již byly dodány a rok 2007 vypadá slibně, vítěz sedmi závodů (LMS + Pau (WTCC) a Magny-Cours (Super Série FFSA) získá navíc k modelu 207 CC možnost prožít jeden testovací den za volantem 908 HDi FAP.
 
Mezi prvně zapsanými je několik známých jmen: Simon Molton (GB), Oliver Freymouth (D) a velký počet Francouzů: Dino Lunardi, Grégory Guilvert, Maxime Dubrulle, Thomas Acary, Julien Briché, Julien Schnell, atd.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 84 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 99 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 108 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 360 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 133 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 30 020 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků