Oficiální ceník BMW 1

29 komentářů

Nick
1. července • 18:09

tedy a/c v zakladu neni? :/

Petr Broža
2. července • 19:25

Podařilo se mi získat český ceník připlatkové výbavy pro BMW 1. Klima v základu není, automatická je za příplatek 50 tisíc.

Vybírám další drobnosti: automat 65 tisíc, navigace 69 tisíc, radio Business CD 20 tisíc, el. střešní okno 31 tisíc, hliníková kola 16" 23 tisíc, metalíza 20 tisíc atd...

Martinoslav
3. července • 15:33

Nechapu, proc se za klimatizace v dnesni dobe priplaceji tak kurevsky vysoke castky. Vydridusi jedni.

Roman Jurek
30. září • 14:12

Ještěže tak, každý člověk, který se má trošku rád, tak na klimu rád zapomene-je to největší svinstvo na zdraví, a doporučená max.odchylka mezi venkovní a vniřní teplotou max.5st. znamená její praktickou nevyužitelnost. Každý movitější občan bude o tomto autě uvažovat, poletěj na něj baby jako na žádnej jinej auťák-je to emoční bomba,na nějaký malý kufr nebo přejíždění z A do B pánové zapoměňte-toto je chytrý a hlavně moderní produkt marketingu 21.století.

Petr Broža
3. července • 16:12

Ta klima je dvouzónová, takže to není zase tak přemrštěná částka; spíše dosahuje průměru.

Petr Broža
1. července • 18:12

Přesná základní výbava ještě není známa; tiskovka jen uvádí, co BMW 1 určitě v základu mít bude. Předpokládám, že nebude chybět alespoň manuální klima. Zkoušel jsem rovněž zjišťovat výbavu u dealerů, ale bezvýsledně.

w211
1. července • 18:32

v nemecku v zakladu manualni klima NENI a nelze ji dokoupit. pouze automatickou za 1500EUR (pokud si dobre pamatuji). takze si klidne ty penize k te cene pripoctete. a taky metalizu (620) a lakovane zrcatka a klicky dveri (200). u toho golfu tak 400 za metalizu. Pak ty ceny vypadaji ponekud jinak :)

Tom
2. července • 0:10

Bezte na www.bmw.de a sestavte se auto i s cenou:

116i        19800

Metallic       620

Comfort Packet  1910

 - obsahuje: operku lokte vpredu, tempomat, automaticky zatmavovaci zrcatka (super vec), kola z hliniku, senzor svetel, multifunkcni volant, Park Distance Control, destovy senzor, sportovni kozeny volant, drzak napoju vpredu

Automaticka klima  1500

Mlhovky                    200

Suma sumarum:  24 030 €

Jindra
2. července • 15:49

BMW 120d se stejnou vybavou melo stat 28 040 € (dle Autobild.de), coz je hodne slusny...

Martin
2. července • 15:29

Kde přesně najdu ten konfigurátor?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
1. července • 17:20

Je velmi zajímavé porovnat ceny BMW 1 v Německu s A3 a Golfem:

  • BMW 1 1.6 85 kW: 19 800 eur

  • Audi A3 1.6 85 kW: 20 995 eur

  • Golf 1.6 85 kW: 18 990 eur

  • Btw A3 nemá v základu ESP, zatímco BMW 1 ano.

    Matlafousek
    1. července • 12:28

    Sorry, klidne me ukamenujte, ale prodavat "male" auto za cenu stredni az vyssi stredni tridy??? Ook? Kdo si to koupi - jaka je cilova skupina tohoto vozu? Mlade bohate manazerky? Tak to budou jiste obrovksé obchodni uspechy - mnoho stesti dealerům BWM, budou ho potrebovat!!!

     

    Tom
    1. července • 15:36

    ... koupi si ho ten, co chce prave BMW. Ne vsichni se ridi jen a jen cenou. Tak treba i Smart nebo Mini. Oba stoji "majlant", a  presto se prodavaji slusne, protoze je to kultovni auto. A prave ta budouci BMW 1 ma byt neco podobneho - male auto, ale BMW. Protoze je to BMW !

    Kubas
    1. července • 13:56

    Ježiš to jsou kecy.... když se může dobře prodávat Audi A3 nebo Alfa 147, proč by se neprodávalo tohle? Možná je to pro Tebe překvapení, ale existuje docela velký počet lidí (zejména na  "západě"), pro které při rozhodování o koupi auta peníze nejsou na prvním místě... Jistěže se těchto BMW nebude prodávat tolik jako Aster a Focusů, ale to ani není záměrem výrobce... Opravdu mě dojímá, jak si spousta lidí myslí, že rozumí marketingu víc než celé BMW....

    Niemand
    1. července • 15:13

    Vemte to ale z jine stranky. U nas Audi A3 ani Alfa 147 zrovna prodejni slagry nejsou.
    Mozna Vas to prekvapi, ale dnes jsou pro luxusni automobilky cislem jedna vychodni trhy. A mit ve svem portfoliu auto, ktere se bude na techto mene "movitejsich" trzich prodavat jako housky, tak jste jako manager uspel.
    Ja si naopak myslim, ze zamerem vyrobce bylo vyrobit auto, ktere bude znamenat prodejni uspech, ktery by se mel odrazit prave v prodejnich cislech. Takze pokud nekdo nadsadi cenu, tak ho cekaji 3 moznosti. Bud zlevni (nebo vybava zdarma), nebo model stahne, nebo bude mit financni problemy, a ty dlouhodobe mohou znamenat problem.

    Ale pravda je, ze BMW 1 se mi zda celkem adekvatne naceneno. Uvidime.

    tibor
    1. července • 16:23

    no to,ze nejsou prodejni slagry unas!je snad celkem jasnystema cenama bych rekl,ze je to jinak...vzdy jde o znacku u nektere je to pochopitelne u jine predrazenenapr.nova s40 ta je k mani s vybavou za vic nez 800,000,je to pro vas nadsazena cena?a proc ji nesnizi a proc tam nedali slaby motory aby snizily zakladni cenu?Tohle jsou vsechno otazky,ktere jsou trochu v rozporu stim co tvrditejinak bmw1 neni drahe...je to bmw

    Niemand
    2. července • 13:58

    Jde o to, aby se ta auta prodavala. Zatimco zapadoevropsky trh je jiz dosti nasycen a panuje na nem ostra konkurence, smerem na vychod se situace vyrazne meni. O znacku jde, to je jasne, ale pokud luxusni automobilka vstoupi do segmentu nizsi stredni tridy s vozem, ktery neni urcen jen par vyvolenym, ale sirsimu spektru zakazniku, tak pak by mela cenu hodne zvazit. A pokud se jedna o Volvo S40 za 800 000 Kc, tak ano, to je predrazene auto. Jezdil jsem kratky cas s V70 AWD s tusim 2.5 turbo (prosim, pokud jsem si spletl kubaturu, tak me nekamenujte) a nebylo to vubec nic vyjimecneho.

    Pojem "drahy/drahe" je znacne relativni. Pro me je vice jak 700 000 Kc za auto nizsi stredni tridy s malym kufrem a omezenou vnitrni prostornosti proste moc. Kvalitu maji dnes vsichni vyrobci na vysoke urovni a od auta cekam hlavne sluzbu. O nejake emoce mi nejde, a o zabavu za volantem? To je takove klise, ze snad ani neznam lepsi.

    Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
    tibor
    2. července • 15:13

    tak urcite ma te pravdu,jenze prave tady je otazka je to bmw1 pro masy?nebo to je pro lidi co chteji bmw a nemaji na 3?to same volvo s40 podle me je to predrazene na tridu kam patri,a na 850,000 uz je s60...a proc tam nedaji slabe motory aby cenovku snizily?jinak stim v70 jsem jel taky jen kratce,ale nejel jsem 2,5t,ale slabsi 2,0t a rozhodne to pro me bylo pekne svezeni,je to spis korab na dlouhe cesty,ale jizda byla pro mne pozitekon je to asi nejvetsi kombikpro mne je taky 700,000+ za auto nizsi stredni hodne,ale proste neco jinyho je kdyz jde o bmw a neco jinyho o skodu

    Niemand
    2. července • 23:32

    Ja si myslim, ze BMW 1 je pro masy. Konecne BMW je dnes jedna z mala automobilek, kde nejvetsi cast obratu dela jedina trida, trida 3. To si dnes nikdo nemuze dovolit, protoze pokud se stane to, co s 5kou (neni vseobecne kladne prijata), tak mate problem. V techto pripadech marketing veli diverzifikaci. 7ka je draha, 6ka taky, 5ka neni dle obecneho mineni pekna (alespon takove signaly pocituji ja), Z4ka je kabrio (v nasich klimatickych podminakch to neni aktualni), takze tu mame 3ku, ktera plati za posledni klasicke BMW a tot vse (SUV X5 a X3 jsou taktez drahe). Takze BMW 1 ma dle meho rozboru jednoznacne vylepsit prodejni situaci BMW.
    Samozrejme muzete rici, ze je to BMW pro ty, kteri nemaji na 3ku a chteji BMW. Ale to je tak obecne. To pak mohu rici, ze Octavia je pro lidi, co chteji skodu a nemaji na Superb. Nebo ze fabia je pro lidi ... atd.

    Proc nedaji do Volva slabe motory, no mozna chteji zachovat jistou imaginarni "exkluzivitu", ktera dle meho nazoru davno vzala za sve. Jako se Saab probudil a zacal spolupracovat se Subaru a udelal jako prvni krok typ 9-3, tedy smerem dolu, stejne jako Jaguar zacal delat X-type atd., tak i Volvo musi projit dle meho velmi ozdravnou kurou, zacit delat "prodejna" auta. Zni to jako konfekce, ale tak to je, dneska si exkluzivitu muze udrzet jen nekolik vyrobcu, kteri jsou uzce vymezeni, maji image, kvalitu, povest a stale, verne a hlavne movite zakazniky (anebo jsou sponzorovani hodnym stryckem, viz Maybach apod.). A tim Volvo v mych ocich neni.

    Kdyz napisu, ze mezi Skodou a BMW nevidim rozdil, bude to znit jako ze jsem silenec, ALE! Auta obou znacek me dopravi z bodu A do bodu B. Pokud si odmyslie emoce, pomyslnou image a pristoupite k vyberu pragmaticky zjistize, ze BMW je vlastne kus plechu, ktery vykona stejnou sluzbu jako plech od Skody, ale draz a o neco malo lepe. Otazka je, co je komu milejsi, respektive na co ma. Me osobne Skoda, ikdyz pokud bych mel na BMW, pak by se situace asi vyrazne zmenila.

    bingo
    3. července • 14:30

    Pokud vim, tak nova petka se prodava vice nez ta stara a stara se prodavala velice dobre. BMW je dnes prakticky jedina evropska automobilka, o ktere se da rict, ze roste. Proto moc nechapu, kde berete dojem, ze to, co ted bmw dela, je chyba a ze nutne potrebuje nejakou masovku. Treba ani ta krize s novou trojkou neprijde Ja bych panum z BMW veril, zatim jim to vsechno vyslo.

    jen pro doplneni
    BMW 1 - jde proti alfe 147 nebo a3, nikoli proti skoro-stredni tride O2
    BMW 5 - podle me naprosto vizualne uzasna vec, na kterou nema ani jinak nadherny MB E

    tibor
    3. července • 13:56

    ja si myslim,ze bmw1 neni pro masy,ikdyz je to hatch na ,,urovni"golfa apod.tak pokud ctete autocar tak tam zase pisi ze petka se po prvnich negativnich reakcich chytla,takze nemate uplnoui pravdu a 5 je i unas dost k videnino x5 se prodava take dobre,vy berete jen nas trh a to neni objektivni...no oktavia je pro lidi co chteji nenapadne auto nizsi stredni nic vic nic min,srovnani skody a bmw je kapanek mimo uz jen z toho duvodu pro koho jsou ty vozy myslenys tim volvem a image bych souhlasil,ale me se nova tvae volva libi daleko vice nez nekdy pred 6,7 letyop kvalite volva snad nepochybujete a v bezpecnosti jsou i v americe na prednich mistechjinak ten saab neni 9-3,ale 9-2to je vysledek spoluprace se subaru a jeste se chysta 9x a suv 9-7,coz je zase variace na americke suv...ale stejne tam volvo nejdrive dalo pouze ty vykone motory a slaby prijdou  mozna az pristy rok,to znamena ze prakticky vic nez rok se s40 nabizeji pouze s temi vykonymi motorykdyby slo o prodejnost asi by tam nejdrive dali ty slabsi,ktere zakladni cenu snizi

    samozrejme obe auta vas dopravi z bodu a do bodu b,ale v bmw se budete pokud jste fanda aut a rad jezdite citit lepe...a tady je prave rozdil pro koho jsou ta auta urcena...bmw je pro lidi individualne smyslejici co maji radi exkluzivitu a vyjmecnost skoda naopak upouta tim,ze zapadnete do davu,kdo si co vybere?jinak bmw neni drahe je to bmw

    mrazik
    1. července • 12:55

    Pokud si vezmes prodejni vysledky napr. BMW rady 3, ktera je velice uspesna a i presto, ze tyto auta stoji od 1mil a vice. Osobne, pokud bych ty penize mel, tak si BMW 1 koupim, jelikoz nechci jen dopravni prostredek, ktery me odveze z bodu A do bodu B, ale chci z te jizdy neco mit a mit dobry pocit z auta - to pro me splnuje BMW.

    Richard
    1. července • 12:45

    Toto auto se bude prodávat samo. Je pro všechny, co chtějí trojku, ale nemají peníze.

    kiwi
    1. července • 11:57

    Moc pekny! Uz se tesim na predvadeci jizdu  Ceny jsou sice vyssi, ale to se dalo predpokladat! Snad se za 120i (s dobrou vybavou) vejdu do 900 tis
    Hmmm neni, ale pak lepsi sahnout po Honde Accord?

    Emil
    1. července • 20:07

    Souhlas, ten Accord za ty peníze nemáí chybu. záleží co však kupující sleduje - BMW 1 je zase lepší jen do města,já bych bral ten Accord

    AcuraTL
    1. července • 12:46

    anebo pokud chces zustat u BMW....320i (sestivalec 2.2 170 koni) je od 955 800kc...

    kiwi
    1. července • 16:13

    Zadrhel je ve slovicku "od " 955 800! U me je limitujici cena 900 tis, abych si dal cele auto do nakladu! A jelikoz je 1cka za 740 000 tak pocitam, ze se slusnou vybavou se snad do 900 tis vejdu! Mit penize na trojku, nerozmyslim ani chvili

    Pavel
    1. července • 12:53

    Asi nejlepší motor týto objemový kategorie, s kterým jsem jel. Parádička.

    Doporučujeme

    Články odjinud