Oficiální asistenční služby mají teď jednotné telefonní číslo: 1224

Oficiální asistenční služby mají teď jednotné telefonní číslo: 1224

Česká kancelář pojistitelů, která sdružuje pojišťovací společnosti a o které se v minulosti hodně mluvilo v souvislosti s vymáháním částek za odstavená a nepojízdná nepojištěná vozidla, zavádí společné telefonní číslo pro asistenční služby pojiš'toven.

Dispečink na čísle 1224 vás přepojí na vaši pojišťovnu. Česká kancelář pojistitelů říká, že má jít především o ochranu před tzv. „supy“ a lovci nehod

ČKP nesmí chtít poplatky za nepojištěná auta, která nejezdí

ČKP nesmí chtít poplatky za nepojištěná auta, která nejezdí

ČKP upozorňuje, že neoficiální tzv. lovci nehod nabízejí často předražené služby a navíc je pak pojišťovny nechtějí hradit, ačkoli prý poskytovatelé asistence slibují opak, takže jsou pak částky vymáhány po řidičích a účastnících nehod.

Jednotná asistenční linka 1224 má být zárukou seriózního a především pojišťovnou aspoň částečně hrazeného jednání. Samozřejmě záleží na tom, jaké asistenční služby máte ve svém pojištění sjednané.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků