Oficiální asistenční služby mají teď jednotné telefonní číslo: 1224

Oficiální asistenční služby mají teď jednotné telefonní číslo: 1224

Česká kancelář pojistitelů, která sdružuje pojišťovací společnosti a o které se v minulosti hodně mluvilo v souvislosti s vymáháním částek za odstavená a nepojízdná nepojištěná vozidla, zavádí společné telefonní číslo pro asistenční služby pojiš'toven.

Dispečink na čísle 1224 vás přepojí na vaši pojišťovnu. Česká kancelář pojistitelů říká, že má jít především o ochranu před tzv. „supy“ a lovci nehod

Život řidiče | Byznys

ČKP nesmí chtít poplatky za nepojištěná auta, která nejezdí

ČKP upozorňuje, že neoficiální tzv. lovci nehod nabízejí často předražené služby a navíc je pak pojišťovny nechtějí hradit, ačkoli prý poskytovatelé asistence slibují opak, takže jsou pak částky vymáhány po řidičích a účastnících nehod.

Jednotná asistenční linka 1224 má být zárukou seriózního a především pojišťovnou aspoň částečně hrazeného jednání. Samozřejmě záleží na tom, jaké asistenční služby máte ve svém pojištění sjednané.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků