Oficiálně: Základní Mazda MX-5 dostane 131 koní [+fotogalerie]

Odhalování Mazdy MX-5 je poměrně dlouhý příběh. Automobilka tuto novinku ukázala poprvé začátkem října, na přesnější technické informace jsme si ovšem museli počkat téměř půl roku. Aktuálně Mazda konečně oficiálně oznámila, že základní motorizace nabídne 96 kW (131 k), silnější dvoulitr pak disponuje výkonem 115 kW (156 k).

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová MX-5 je auto dlouhé pouhých 3915 mm, široké 1730 mm a vysoké 1235 mm. Především jde ale o lehký vůz. Základní tabulka technických údajů pro japonskou specifikaci slibuje pohotovostní hmotnost rovných 1000 kg. Tohle číslo se týká motoru 1.5 Skyactiv-G v kombinaci se šestistupňovým manuálem.

Mazda MX-5 Cup: V roce 2016 odstartuje série závodů s novou MX-5

Mazda MX-5 Cup: V roce 2016 odstartuje série závodů s novou MX-5

Řidič dostane k dispozici 96 kW (131 k) dostupných při 7000 ot./min a točivý moment 150 Nm dostupný při 4800 ot./min. Devadesát procent maximálního točivého momentu ale motor nabízí v rozmezí od dvou do šesti tisíc otáček. Maximálně můžete základní čtyřválec vytočit na 7500 ot./min.

Údaje o zrychlení zveřejněny nebyly. Silnější alternativou bude dvoulitrový motor s parametry 115 kW (156 k) a 200 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 46 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků