Oficiálně: Základní Mazda MX-5 dostane 131 koní [+fotogalerie]

Oficiálně: Základní Mazda MX-5 dostane 131 koní [+fotogalerie]

Odhalování Mazdy MX-5 je poměrně dlouhý příběh. Automobilka tuto novinku ukázala poprvé začátkem října, na přesnější technické informace jsme si ovšem museli počkat téměř půl roku. Aktuálně Mazda konečně oficiálně oznámila, že základní motorizace nabídne 96 kW (131 k), silnější dvoulitr pak disponuje výkonem 115 kW (156 k).

Autosalony | Kabriolety | Premiéry | Mazda | Paříž 2014

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová MX-5 je auto dlouhé pouhých 3915 mm, široké 1730 mm a vysoké 1235 mm. Především jde ale o lehký vůz. Základní tabulka technických údajů pro japonskou specifikaci slibuje pohotovostní hmotnost rovných 1000 kg. Tohle číslo se týká motoru 1.5 Skyactiv-G v kombinaci se šestistupňovým manuálem.

Zajímavosti | Sportovní auta | Sport | Mazda

Mazda MX-5 Cup: V roce 2016 odstartuje série závodů s novou MX-5

Řidič dostane k dispozici 96 kW (131 k) dostupných při 7000 ot./min a točivý moment 150 Nm dostupný při 4800 ot./min. Devadesát procent maximálního točivého momentu ale motor nabízí v rozmezí od dvou do šesti tisíc otáček. Maximálně můžete základní čtyřválec vytočit na 7500 ot./min.

Údaje o zrychlení zveřejněny nebyly. Silnější alternativou bude dvoulitrový motor s parametry 115 kW (156 k) a 200 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků