Oficiálně: Základní Mazda MX-5 dostane 131 koní [+fotogalerie]

Odhalování Mazdy MX-5 je poměrně dlouhý příběh. Automobilka tuto novinku ukázala poprvé začátkem října, na přesnější technické informace jsme si ovšem museli počkat téměř půl roku. Aktuálně Mazda konečně oficiálně oznámila, že základní motorizace nabídne 96 kW (131 k), silnější dvoulitr pak disponuje výkonem 115 kW (156 k).

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová MX-5 je auto dlouhé pouhých 3915 mm, široké 1730 mm a vysoké 1235 mm. Především jde ale o lehký vůz. Základní tabulka technických údajů pro japonskou specifikaci slibuje pohotovostní hmotnost rovných 1000 kg. Tohle číslo se týká motoru 1.5 Skyactiv-G v kombinaci se šestistupňovým manuálem.

Mazda MX-5 Cup: V roce 2016 odstartuje série závodů s novou MX-5

Mazda MX-5 Cup: V roce 2016 odstartuje série závodů s novou MX-5

Řidič dostane k dispozici 96 kW (131 k) dostupných při 7000 ot./min a točivý moment 150 Nm dostupný při 4800 ot./min. Devadesát procent maximálního točivého momentu ale motor nabízí v rozmezí od dvou do šesti tisíc otáček. Maximálně můžete základní čtyřválec vytočit na 7500 ot./min.

Údaje o zrychlení zveřejněny nebyly. Silnější alternativou bude dvoulitrový motor s parametry 115 kW (156 k) a 200 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků