Oficiálně: Základní Mazda MX-5 dostane 131 koní [+fotogalerie]

Odhalování Mazdy MX-5 je poměrně dlouhý příběh. Automobilka tuto novinku ukázala poprvé začátkem října, na přesnější technické informace jsme si ovšem museli počkat téměř půl roku. Aktuálně Mazda konečně oficiálně oznámila, že základní motorizace nabídne 96 kW (131 k), silnější dvoulitr pak disponuje výkonem 115 kW (156 k).

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová MX-5 je auto dlouhé pouhých 3915 mm, široké 1730 mm a vysoké 1235 mm. Především jde ale o lehký vůz. Základní tabulka technických údajů pro japonskou specifikaci slibuje pohotovostní hmotnost rovných 1000 kg. Tohle číslo se týká motoru 1.5 Skyactiv-G v kombinaci se šestistupňovým manuálem.

Mazda MX-5 Cup: V roce 2016 odstartuje série závodů s novou MX-5

Mazda MX-5 Cup: V roce 2016 odstartuje série závodů s novou MX-5

Řidič dostane k dispozici 96 kW (131 k) dostupných při 7000 ot./min a točivý moment 150 Nm dostupný při 4800 ot./min. Devadesát procent maximálního točivého momentu ale motor nabízí v rozmezí od dvou do šesti tisíc otáček. Maximálně můžete základní čtyřválec vytočit na 7500 ot./min.

Údaje o zrychlení zveřejněny nebyly. Silnější alternativou bude dvoulitrový motor s parametry 115 kW (156 k) a 200 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský