Oficiálně: Volkswagen 1,4TSI Eco Fuel, turbo-kompresor na zemní plyn

Čtyřválec známý pod označením 1,4 TSI, který je vybaven přeplňováním v podobě kompresoru a turbodmychadla, doznal potřebných změn tak, aby mohl spalovat zemní plyn (CNG). Přímé vstřikování benzínu je doplněno směšovacím zařízením, které míchá zemní plyn se vzduchem v sacím potrubí. Nová verze s označením "Eco Fuel" bude naladěna na 110 kW (150 k) při 5 600 ot./min a bude dosahovat točivého momentu 220 Nm mezi 1 500-4 000 ot./min. Výkon je tedy položen mezi nynější verze, které jsou naladěny na 103 kW (140 k), resp. 125 kW (170 k).

Tip: test Golfu GT s motorem 1,4 TSI si můžete přečíst zde

Motor 1,4 TSI Eco Fuel bude představen v upraveném modelu, který bude vybaven kompletním zařízením pro jízdu na zemní plyn. Ten bude primárním palivem auta, ovšem samozřejmě bude možno jezdit i na běžný natural.

Celý systém má za úkol ukázat, že ani Volkswagen není pozadu v oblasti alternativních pohonů. Produkční verze by na sebe neměla nechat dlouho čekat.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků