Oficiálně: Škoda Superb pro rok 2007

Oficiálně: Škoda Superb pro rok 2007

Od pondělí 14. srpna 2006 začne Škoda s výrobou Superbu v modelovém roce 2007. Nejvýraznější změnou vnějšího designu Superbu je nová maska chladiče s výraznější třídimenzionální podobou, zasazena do chromovaného rámečku. Do vnějších zpětných zrcátek jsou nově zakomponovány směrová světla. Nový design mají i přední směrová světla integrované ve světlometech s čirými krycími skly. Zadní svítilny dostaly, podobně jako u modelů Roomster a Octavia, charakteristický profil ve tvaru písmene C.

Vnější barvu si budete moci vybrat ze čtyř nových odstínů laku: béžový Cappuccino, zelený Olive, šedý Anthracite nebo šedý Satin (od listopadu 2006). Superb modelového roku 2007 charakterizují také nová provedení interiéru a přístrojového panelu. U přístrojů bylo bílé, velmi jemné podsvícení, přičemž pozadí přístrojů, jejich popisy včetně číslic a multifunkční displej jsou nově červené.

Ke stávajícím úrovním výbavy Classic, Comfort a Elegance přibyla také vrcholná úroveň Laurin&Klement. V tomto provedení disponuje Superb 17" koly s leštěným povrchem, zdvojenou koncovkou výfuku či decentním označením na předních blatnících. Interiér vozu obsahuje kožené čalounění sedadel Royalty, obložení z pravého dřeva Prominent nebo rámečky ofukovačů a kliček dveří s elegantním kovovým povrchem Etna Nero. Základní výbava tohoto modelu obsahuje i řadu dalších prvků.

Nabídka motorů se nemění a zdá se, že zůstane stejná až do konce výroby tohoto vozu. Ceny výbavy L&K budou známy později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Superb 2007
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků