Oficiálně: Škoda Octavia RS s naftovým motorem

52 komentářů

26. července • 8:03

...bezúdržbovým filtrem pevných částic a také oxidačním katalizátorem...Co to je ten katalizátor, Petře?

puck
25. července • 14:43

preco stale nedaju do oktavky 6 valec ? diesel aj benzinak

XY
25. července • 18:35

a kolik libi by si tuhle skodovku s 6-ti valcem asi koupilo???:-P je to o penezich ;-)

puck
26. července • 12:35

ja osobne by som radsej bral bezninak 2.5 v6 ako nadupane 1.8 turbo :-) pohodova jazda ti asi nic nehovori, co ?

Kail
26. července • 12:39

Prosimtě,vždyť by to Oktávku rozpůlilo :-))

0!|\|€!LL
26. července • 13:37

kdyz Golf zustava cely i ve verzi R32 :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kail
26. července • 16:32

Taky Volkswagen je trošku někde jinde,i když ho moc nemusím,tak uznávám že dělá auta kvalitní,Škodovka jde pořád cestou levnejch sráčů,jen s tím rozdílem že dnes už neni levná ;-),Škodovka nikdy neuměla auta,vždycky byla nejmíň 10 let za konkurencí,vím že v tom má dost velkou roly totalismus a to jak to za něj fungovalo,ale ani před komunistama Škodovka vůči konkurenci nedělala dobrý auta...
Tak a teď si mně třeba ukamenujte,ale je to pravda.To že je %Skoda česká ještě neznamená že si jí musíte kupovat a že je nejlepší,jak to většina Čechů cítí. :-|

0!|\|€!LL
26. července • 17:31

mozna bys mel zkusit jinou skodovku nez felicii :-P

Kail
26. července • 18:16

Proč?Myslíš že Oktávka je lepší?Vůči Felicii možná,ale jako celek a hlavně s ohledem na svou třídu je to v podstatě stejnej kšunt ;-)

0!|\|€!LL
26. července • 18:24

tyhle nazory si mel zkouset prezentovat pred 30 lety. Uz od prvni generace octavie Skoda ukazala, ze to s auty mysli opravdu vazne. V zahranici je skoda velmi popularni, a rozjela to prvni octavka, druha v tom pokracuje, takze sezen De Lorean a ze jsou skodovky shity nebo neco podobneho zkousej v minulosti.

Kail
26. července • 18:36

Proč v minulosti?Já to s klidným svědomím můžu říct i dnes...Zaplať pánbůch za to že používaj alespoň koncernové motory - jinak by nejspíš i v nejnovější Oktávii šlapal motor z té první :-|...
A že je v zahraničí Škoda populární?Vtip?Dnes už v zahraničí alespoň "tuší" že Škoda existuje,samozřejmně díky VW.Populární rozhodně neni...

0!|\|€!LL
26. července • 18:43

ty nemas jen predpotopni nazory, ale ty asi i zijes v predpotopni dobe. Navstivil jsi nekdy Velkou Britanii??

Kail
26. července • 18:52

JJ,přesně tohle jsem čekal.Na 100% jsem věděl že jako příklad uvedeš Anglány :-D...Anglie je totiž jedna z mála zemí (téměř jediná) kam se vyvážely auta i za komoušů,potom se nediv že je tam znaj a maj je rádi.Vzpomeň si na jakoukoliv jinou zemi ze západu a uznej že Škodu tam berou jako podřadnej shit ;-)
Mimochodem je zajímavej paradox,že mně se posmíváš za "předpotopní názory" a potom mi předhodíš snad nejvíc konzervativní zemi v Evropě,uvědomil sis to vůbec? ;-):-P

0!|\|€!LL
26. července • 19:06

Např. Švýcarsko, belgie?? Nebo mozna i nemecko. Oni tam Skodu berou za shity z podobneho duvodu jako ty - neznaji moderni skodovky a zijou ve stejnem mytu jako ty, ze proste ceske auto nemuze byt dobre, ale ono je! Otec uz dlouho jezdi sluzebnim S80 D5, obcas skoci do A8 3.0TDI (silne bourana) a jakou znacku si myslis ze ma sam? SKODU. Octavii I 1.9TDI/96kW Elegance. Myslis, ze kdyz se vozi ve sluzebnich autech, ktera nejsou ceska, jedno svedske a druhe klasicke nemecko, koupil by ceske auto kdyby bylo spatne?

Kail
26. července • 19:23

Tvého otce neznám,ale nenapadlo tě třeba že když jezdí služebnim volvem tak nepotřebuje mít další auto za miliony aby mu jen tak stálo v garáži?Může v tom bejt i finanční stránka...Myslím že velká většina Čechů si kupuje Škodovky už z toho prostýho důvodu že je to Český.Zrovna nedávno si kupoval děda "new" auto,sehnal jsem mu za 95tisíc krásnýho Civika,nechtěl,kámoš měl na prodej krásnou 206ku,nechtěl,nakonec si koupil přiblblou Felicii rok 97 za 80tisíc.Nic jinýho prostě nechtěl,jak malý dítě...Nicméňe je ten sráč shnilej na madrť a nedávno sme tam lepily plastový lemy aby to prošlo technickou :-)).A kontrolní otázka - proč myslíš že Škoda prodává ty plast lemy?Z jedinýho důvodu - jsou si moc dobře vědomy že dělaj sráče co nevydržej ani 10 let...

0!|\|€!LL
26. července • 19:39

Ano. Nepotrebuje auto za miliony, a kdyz by se kazdy, kdo jezdi Phantomem zamyslel, zjistil by, ze taky ten Phantom nepotrebuje, cesky podnikatel s minusovymi danemi musi mit vlastni BMW jen proto, ze si mysli, ze je neco vic, ale cesi jsou na jedne lodi. Nebo jake jine auto by jsi doporucil, aby stalo v garazi a o vikendech se s nim jezdilo? Audi A6 3.0TDI? Jenze mezi Felicii a Octavii (i I.generace) je propastny rozdil, felicie je prestaveny favorit coz neni nic jineho nez stodvacitka podle bertoneho, octavka je stavena na nemeckem aute. BTW 206ka pezot taky zrovna neni nejlepsi auto, radeji bych Fabii, ale nez mit Felicii, tak radsi jezdim na kole. Octavie prvni generace uz tu za par mesicu budou 10let, a vydrzi jeste dyl, ale budou v jinem, 100x lepsim stavu nez stejne stare felicie.. Bohuzel ty tu stale odkazujes na Felicii, za felicii je tlusta cara a od te doby skoda dela jen slusne stavena auta.

0!|\|€!LL
26. července • 19:52

Kdyz jsem zacal o ponikatelych, kdyz byl on taky podnikatel, v dobe kdy tady lidi kupovali nove favouse, on koupil ve svycarsku novy Opel Omega kombi (2.4i) a pozdeji opet Omegu Caravan, oboje zraly benzinky. pak uz doslo na octavii, k podle tebe mizerne octavii.

Kail
26. července • 20:30

Na Felicii jsem odkázal poprvé,a na stání v garáži mu Oktávii schvaluji,připadá mi že si mé přízpěvky nečteš pořádně...
S tou Omegou máš sice pravdu že žere benzínky,ale taky podle toho jede,dopřává ti pohodlíčko a cestovat v ní je něco uplně jinýho než v Oktávii,tyhle auta se nedaj vůbec srovnat...
Jinak s tou 206kou máš taky pravdu - mám na to uplně stejnej názor,já osobně nesnáším Francouzský auta,uznávám převážně jen Němce a Japonce a vůbec nejvíc BMW:-),ale uznej - pořád je 206ka několikanásobně lepší než Felicie,proto jsem o ní psal...Jinak jsi to napsal sám - tvůj tatík asi nepotřebuje A8 nebo 7er protože má dobrýho služebáka a vlastní auto mu stojí v garáži - ALE,schválně se ho zkus zeptat jestli by si tu Oktávku koupil kdyby neměl služební Volvo a měl jezdit alespoň 200km denně - myslím že určitě ne...

0!|\|€!LL
26. července • 21:04

asi se budes divit, ale koupil, ale uz v 2.0TDI. samozrejme by se za tu cenu dalo v bazaru sehnat asi dost uhoněnné větší auto, ale lepsi nove nez stare auto. do mistnich podminek, kdy temer kazdy je nalepeny na tachometru a boji se o sve body, misto toho aby se venoval rizeni a cumel na silnici..

Kail
26. července • 21:20

Tak trochu se divím,ale na druhou stranu takový lidi chápu,když si koupí novou Oktávii tak to má bez starostí,v záruce,zatímco když by si koupil starší tak je to většinou šrot a dost dlouho trvá než se to dá do kupy...Ale všechno je to jenom o penězích...
Zatímco já budu radši ležet pod 12 let starym BMW a dávat ho do 100% stavu,většina lidí radši koupí něco horšího ale novějšího a bude bez starostí...Ale znáš to,když ho miluješ,není co řešit ;-)
Jinak s těma bodama je to fakt nářez,dopravní situace je na pokraji zoufalství...Každej podělanej až za ušima...

0!|\|€!LL
25. července • 18:56

Myslim, že víc než 6válcových passatů. O penezich to je, ale skodovky nejsou zbytecne predrazene. Kdyby alespon pětiválec..

petrumr
25. července • 19:54

nejsou předražené,ale za ty peníze máš LEXUS s ropákem novější generace.

smudliky budliky
25. července • 21:11

Poslyste, a to je kde? Hned bych si tam zajel. U naseho dealera v Pruhonicich bohuzel chteji za IS 220d minimalne 899 tisic, a to je cenove dno, na ktere ve skutecnosti nikdy nepujdete. Prihodte napr. metalizu za 23 litru a zacinate se dostavat na realnejsich 900+. Spis pocitejte, ze prumerny kupec Lexusu odjede za 1,1 mega - nekecam. Je to samozrejme skvele auto, ale proste JE drazsi - to bohuzel ani diskuse na AR nezmeni... :-) Jo a bezte si nekdy do IS sednout - budete mozna prekvapeni, jak stisnene je to auto, bez ohledu na rozvor. No nic, to jen tak na okraj.

XY
25. července • 19:14

myslim, ze kdyby se to skodovce vyplatilo tak uz to davno dela :-) a hlavne passat je o trosku vetsi:-) je to podobny jako treba 1.8 do fabie...vsichni stejne kupujou 1.2 HTP takze proc tam davat takovyhle motor, kdyz to bude ztratove

bingo
26. července • 9:30

Kvuli image, dnes je hodne diskutabilni, jestli ma Oktavka narok radit se na spodni okraj stredni tridy. S sestivalcem v nabidce by to uz slo tolerovat, ze si ten sestivalec nakonec i v samotne stredni tride koupi minimum lidi, je vec druha. Kdyby vyskrtli tu silenou 1.4 a nakonec dali nejaky maly V6 s dobrou cenou, o kterem by se mluvilo, tak by to bylo urcite plus. Ale koncern vsazi na RS u auta, co sportovni stejne nikdy nebude. Misto RS bych radsi videl nejakou luxusnejsi (resp. nesportovni) verzi idealne s malym V6.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
0!|\|€!LL
26. července • 10:15

čtrnáctistovka je v tomhle aute leda na drazdeni opic

0!|\|€!LL
25. července • 20:34

mas recht, passat je o 20cm delsi

yendy
25. července • 15:01

protoze KONCERN rekl NE. :-P

VANDIT
25. července • 14:39

no a udajne co jsem zaslechl se prvni kousky po par km podelali, pac ten jejich DPF nejak nevychytali a ucpal se :)V RS jsem jel. Pocitove tam tech 200koniku diky linearnimu tahu nebylo jelikoz jsem zvyklej na TDI PD a zatah kolem 2000tis otacek. Samozrejme tam jsou a jede to rychle, 160tam bylo na 3ku za par vterin... otazkou zustavaji naklady na jizdu cili spotreba a ta je bohuzel hlavne ve meste dost znacne odlisna... a u oktavky zrovna je kadlak pohoda... u takovyho novyho TT si to ale neumim moc predstavit

bingo
25. července • 17:27

Hlavne to s tim udajnym ucpanim PDF sir dal, at udelas VW poradnou ostudu ;-)

0!|\|€!LL
25. července • 11:24

Osobne bych si koupil diesela B-] tohle eReSo totiz neni zadne sportovni auto, ostatne tak ani nevypada :-/ Pro lepsi sportovni zazitek lepsi jiste benzin, ale take jine auto nez tahle octavka

coxxi
25. července • 13:55

TFSI je nesrovnatelne lepsi, alespon trochu si to pak zaslouzi nalepku "RS".
Ale s TDI bych si to uz vubec nedovolil oznacit jako "RS" ... jeste ze tam dali filtr pevnejch castic, aspon to nebude hulit ..

Niemand
25. července • 21:28

A vcem je lepsi?Kdo rekl, ze sportovni auto musi mit benzinovy motor? Kdo rekl ze sport = vytaceni motoru, vysoka spotreba, letargie v nizkych otackach?Definujte obsah slova sportovni.
Ja mam pocit, ze sportovni auto dela podvozek, tuhost karoserie, prime rizeni, ostre brzdy, anatomicke sedacky, pohon 4x4 apod. Motor musi byt silny a pruzny a to 2.0 TDI je.
Ja nerikam, ze Octavia je sportovni nacini, to zrejme neni, ale nechapu, ze zpochybnujete oznaceni RS. To je proste obchodni znacka firmy Skoda.Mimochodem, nevyhralo nahodou Audi nejaky zavod s TDI motorem? Ja mam pocit ze ano.

coxxi
26. července • 17:37

V cem je 2.0 TFSI 147KW lepsi nez 2.0TDI 125KW, ty to nevis?+pruznost
+kultivovanost motoru jako celku
+hlucnost
+sirsi rozsah vyuzitelnych otacek
+vykon
+alespon nejaky "sportovni pocit" v ramci objemu motoru a ceny auta- spotreba ?Opravdu ti u "RS",jakkoliv z toho nedelam sportaka, jde tolik o tu spotrebu a zaplatis za to 25tis navic pri horsim motoru (viz +/-) ?

Kail
25. července • 23:01

Ano,Audi vyhrálo LeMans s dieselem,ale je to složitělší,třeba o tom že byl ten motor přeplňovanej a benzíňáky na LeMans maj turbo zakázaný,o tom už se tolik nemluví...
Nikdo neříká že sportovní motor musí být benzín,jen se říká že sportovní motor musí bejt nadupanej,musí mít dobrý časy atd.,a to bohužel jakejkoliv diesel bude splňovat jen velmi těžko...A oni otáčky maj něco do sebe,dobrá,beru že někdo kdo si kupuje limuzínu na pohodlný cestování nechce točit až do nebes,ale pokud jde o sportovní auto tak otáčky jen tak něčím nenahradíš ;-),viz Honda,myslím že dál nemusím nic říkat :-P

bingo
26. července • 9:12

Otacky nahradis objemem ;-) Viz treba 2.8i u bmw, max vykon v 5500ot, pritom skvele svezeni. Ono jde hlavne o charakter motoru a vykonovou spicku, coz ty diesely s jednim velkym turbem moc neumi.Jinak na LeMans turbo mit benziny mohou, ale preplnovane diesely maji povoleny asi o litr vyssi objem (jestli nekecam). Kdyby melo to TDI stejny objem, tak to tak slavne nebude.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kail
26. července • 12:35

No tak to je jasný,měl jsem na mysli spíš motory stejnýho objemu,válců atd.,jak je tomu ve všech sportovních disciplínách ;-).Nemůžeš srovnávat 2.0i s motorem o polovičku větším...Ale ono i když je u 2.8i max. výkon v 5500ot/min,tak je to pořád mnohem víc než u dieselů ;-)Jinak dík za upřesnění toho LeMans,moc se o to nezajímám,ale vím že to zrovna férový nebylo...

Hombre
25. července • 22:29

...pružný motor TDI:-)) fakt dobrej joke
...pohon 4x4? To má nějáká škodovka? Možná samolepku na skle:-)) Jooo ty asi myslíš spojku Haldex, hehe...
...sportovní podvozek? tak leda pro 60-ti letýho chápka...

Niemand
26. července • 11:54

pružný motor TDI fakt dobrej joke - otazka nazoru, zalezi na kategorii a cene
...pohon 4x4? - tvrdim to nekde ze to Skodovka ma? Debatuji na tema co si predstavuji pod pojmem sportovni.
...sportovní podvozek? - to je vzdy otazka vkusu, preci jenom RS je urcena do bezneho provozu (rozumej ceske silnice) nikoli jenom na okruhy.
Debata o nicem.

Tomáš B
25. července • 12:19

Tak si ho osobně kup:-D TFSI jednoznačně!!!
Zkus vedle sebe postavit OII RS a Golf GTI - myslím, že rozhodně sportovněji vypadá RS! Zezadu GTI skoro nerozeznáš od běžného Golfu.

Cjoctavian
26. července • 0:48

Uplny suhlas!!! RS si pravom zasluzi TFSI, keby som mal na vyber, tak urcite radsej Octi ako Golfa - a nielen koli ovela lepsiemu vzhladu...;-)

Kail
25. července • 13:07

Myslím že diesel je lepší,protože sportovní neni ani jeden z těch motorů (ostatni ani auto ne:-D) a firmy kupující firemní auta nebo tatínkové od rodin jistě ocení malou spotřebu...K ničemu jinýmu se to auto totiž nehodí.Jenom bych sloupl tu cedulku RS,abych nevypadal trapně :-/

Kicko
26. července • 18:49

"Jenom bych sloupl tu cedulku RS,abych nevypadal trapně" ... presne to ma napadlo tiez. Vsak je to bezne auto.

-Ferda-
25. července • 14:07

Také by mne zajímalo, jak jsi přišel na to, že sportovn není ani jeden z vozů. Současný Golf GTI s motorem 2.0TFSI se řadí mezi sportovní hothatche a je svým způsobem etalonem této třídy. Každý další hatchback, ať už je to Astra OPC, Focus ST, Megane RS se vždy prvně srovnávají s Golfem.Pozor, já ale neřekl, že Golf je nejlepší, jen, že se sním srovnává.

ZR1
25. července • 15:10

máš pravdu že se snim srovnávají, ale většina ho drtí, když přišel na trh, byl jeden z nej, ale teď už ne, ale chápu jaxi to myslel

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
25. července • 21:23

A ktere auta ho drti? Jenom pro zajimavost. Ja nerikam ze motoristike casopisy jsou vzdy objektivni, ale zatim jsem videl vsude Golf vyhravat.

Kail
25. července • 20:21

Sorry,byl tam překlep - mělo tam bejt "ostatně ani auto neni sportovní;-)",takže jsem měl na mysli jen Ochcávii...

Martin
26. července • 15:51

O com tu porad mluvis, 99 procent ridicu nebude nikdy na RS 99 procent casu jezdit s plynem na podlaze. Mozna se jenom chcu predvest pred kamarady zatlacenim do sedadiel a zbytek casu budu s RS jenom tatkovvskym stylem hltat kilometry cestou do prace, ci na dovolenu. Vtedy se nizka spotreba hodi. A prave tohle konkurenti ako napr. Focus RS neumi...

David
25. července • 13:16

Můžu se tě zeptat co máš za auto??!!

Kail
25. července • 20:23

Nemám teď žádný auto,ale jsem si naprosto jistej že ty máš Oktávku :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
25. července • 21:21

Tim se to vysvetluje. Diky za info.

Kail
25. července • 23:09

Můžu vědět co máš konkrétně na mysli?:-)
Doufám že tady nechceš začínat debatu o tom,že když nevlastním Oktávii RS,tak do ní nemám co rejpat :-/

Doporučujeme

Články odjinud