Oficiálně: Škoda Octavia RS s naftovým motorem

I když o nové Octavii RS s motorem 2.0 TDI 125 kW víme už hezky dlouho, oficiální tisková informace dorazila Škodovky až nyní. Od poloviny července již můžete nové eresko objednávat - stojí 779 900 Kč ve verzi liftback, tedy o 25 tisíc více, než model 2.0 TFSI.

Srdcem vozu je vznětový přeplňovaný motor 2.0 TDI s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla o maximálním výkonu 125 kW (170 k) při 4 200 ot. Největšího točivého momentu 350 Nm dosahuje motor při 1 800 ot. Na stovku zrychlí RS za 8,5 s a dosáhne maximálky 225 km/h. Automobil spotřebuje 5,7 l nafty na 100 km.

Octavia RS 2.0 TDI je standardně vybavena bezúdržbovým filtrem pevných částic a také oxidačním katalizátorem, díky čemuž bez problému splňuje exhalační normu EU4. Motor je nabízen pouze s manuálním šestikvaltem.

Tip: Přečtěte si náš velký test Octavie RS s benzinovým motorem 2,0 TFSI (video)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia RS
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků