Oficiálně: Škoda Octavia RS s naftovým motorem

Oficiálně: Škoda Octavia RS s naftovým motorem

I když o nové Octavii RS s motorem 2.0 TDI 125 kW víme už hezky dlouho, oficiální tisková informace dorazila Škodovky až nyní. Od poloviny července již můžete nové eresko objednávat - stojí 779 900 Kč ve verzi liftback, tedy o 25 tisíc více, než model 2.0 TFSI.

Srdcem vozu je vznětový přeplňovaný motor 2.0 TDI s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla o maximálním výkonu 125 kW (170 k) při 4 200 ot. Největšího točivého momentu 350 Nm dosahuje motor při 1 800 ot. Na stovku zrychlí RS za 8,5 s a dosáhne maximálky 225 km/h. Automobil spotřebuje 5,7 l nafty na 100 km.

Octavia RS 2.0 TDI je standardně vybavena bezúdržbovým filtrem pevných částic a také oxidačním katalizátorem, díky čemuž bez problému splňuje exhalační normu EU4. Motor je nabízen pouze s manuálním šestikvaltem.

Tip: Přečtěte si náš velký test Octavie RS s benzinovým motorem 2,0 TFSI (video)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia RS

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků