Oficiálně: Škoda Octavia RS s naftovým motorem

I když o nové Octavii RS s motorem 2.0 TDI 125 kW víme už hezky dlouho, oficiální tisková informace dorazila Škodovky až nyní. Od poloviny července již můžete nové eresko objednávat - stojí 779 900 Kč ve verzi liftback, tedy o 25 tisíc více, než model 2.0 TFSI.

Srdcem vozu je vznětový přeplňovaný motor 2.0 TDI s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla o maximálním výkonu 125 kW (170 k) při 4 200 ot. Největšího točivého momentu 350 Nm dosahuje motor při 1 800 ot. Na stovku zrychlí RS za 8,5 s a dosáhne maximálky 225 km/h. Automobil spotřebuje 5,7 l nafty na 100 km.

Octavia RS 2.0 TDI je standardně vybavena bezúdržbovým filtrem pevných částic a také oxidačním katalizátorem, díky čemuž bez problému splňuje exhalační normu EU4. Motor je nabízen pouze s manuálním šestikvaltem.

Tip: Přečtěte si náš velký test Octavie RS s benzinovým motorem 2,0 TFSI (video)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia RS
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků