Oficiálně: nový Volkswagen Passat je na světě

92 komentářů

joy
19. prosince • 22:41

to auto je strasny! tak strasny ze me to vyprovokovalo zapojit se do diskuse. fakt by me zajimalo komu se to libi a hlavne: proc!!?? predek silenej, preplacanej, vyumelkovanej, fakt jak z jiny doby, zadek jak korejec, profil jak oktavka, interier - ok, abych jen neprudil - ten se snad da, ale zadnej pocit - to musim mit...! proc se vam to libi? fandovstvi ke znecce? je to jedno jakou hruzu predstavi, hlavne ze je to vw? tak to je snad jedinej duvod, co bych pochopil, to auto je jinad vazne spatny!

Omar
19. prosince • 13:11

 ...über... přední....

Omar
18. prosince • 10:04

Mám za to, že lidé, kteří mají možnost pořídit referentský vůz v rámci budgetu cca 600 t. a výše jsou převážně vzdělaní a schopní, jinak by zkrátka nedosáhli takové společenské prestiže.

Pak mi ale vážně nejde na rozum, jak mohou ve svých "příspěvcích" udělat tolik gramatických chyb. Obchodní korespondence v podobném duchu by znamenala v lepším případě pootevřená ústa na straně adresáta. Časem by se budget smrsknul na 350 t. a potom na úřad práce...

Opravdu tedy podobní lidé jezdí vozem VW Passat? Netoulají se spíš po okresní cestě v Horní Dolní ve Felicii LXi?

ZN
18. prosince • 14:20

Chlapce aby si mel prachy tak preci nemusis bejt vzdelanej. Nemyslis.

Omar
19. prosince • 13:06

Takže....

Chlapče, abys měl prachy, tak přeci nemusíš bejt (budiž...) vzdělanej. Nemyslíš? (předpoklad věty tázací, tedy nikoliv oznamovací)

Čtyři pravopisné chyby, v jednom holém souvětí... Jestliže máš peníze, jseš tou příslovečnou (bohužel asi nikoliv vzácnou) výjimkou.

Passat je určitě ok, jen je to neuvěřitelná nuda. Všechna auta jsou jen stroje a řeči o německé unterkvalitě už nejsou aktuální. V tomto ohledu pracuje setrvačnost a marketingová masáž v unikátní synergii...

Sám mám Francouze a za celých 56t. km jsem musel měnit jen řední destičky a levou žárovku...

quido
25. února • 13:01

Tak, až budeš u toho svýho francouze měnit jen destičky i po 150000 km, tak se ozvi. Já u svého passata je měnil až po 80000 a teď po 155000. Nevím čím se tu chlubíš. To auto si koupím už jen kvůli tomu, že mi vydrží 6 let bez zbytečnýho strachu, že se mi tam něco posere. vlastní zkušenost mi dává za pravdu - německý auto je německý auto. Passat bude vyráběn v mateřském závodě, protože to je vlajková loď a tahoun. Phaeton se nějak vytratil...

ZN
19. prosince • 18:21

Kolik sem udelal chyb me vubec netrapi, protoze zas az takove katastrofa to urcite nebude. Passat je kazdopadne ok. Nerikam, ze je to BMW ale staci a urcite si to nemyslim jenom ja, protoze kdyby nebyl ok urcite by jich po nasich silnicich tolik nejezdilo.

ZN
15. prosince • 13:23

Passat ma velice kvalitni podvozek myslim B6......napriklad v jednom testu autotipu byla to W8......mel navrch vuci svim konkurentum a to byli podle Autotipu  E420....BMW540...Lexus....Zminovali tam jak plus velkou stabilitu pri vysokych rychlostech. Ja souhlasim s tim, ze zalezi na vyberu kol .....idealni sou 17   225/45......Jeste k tomu srovnani s Primerou.........ja myslim, ze kdyby si jel 1000Km po dalnici a potom s Primerou...tak budez mit s Passatu o mnoho a mnoho lepsi pocit......a todle auto o tom je.   O spotrebe 1.9TDI neni treba hovorit, proste zere hodne malo a nejede zas az tak spatne.....jediny veliky problem je hlucnost a duneni okolo 1900otacek. Vim to zvlastni skusenosti.... Dale si tady nekdo mysli, ze novy passat pude proti A6 BMW5.....samozrejme trochu bude konkurovat, ale stim, ze jeho cena bude podobna nynejsi generaci a to bude nadhera. Napr bezpruvanova klimatizace....tempomat s automatickym dodrzovani vzdalenosti......elektricka rucni brzda  atd atd atd.........Myslim si ze novy passat bude velky orisek pro konkurenci............Na fotkach vypada jeho zad docela hnusne, ale vsechno se ukaze az ho uvidime na vlastni oci. Myslim, ze bude stat zato.

ZN
15. prosince • 13:27

Jeste k tomu oleji...........me to olej nezere skoro vubec..............zpatecka mi tam de krasne...........a elektricky vyhrivana zrcatka....zadnej problem............NECHAPU MAGORA CO PSAL PREDCHOZI PRISPEVEK? PROTOZE MELE VELKY HADRY.  Je pravda, ze ja mam hodne dobrej kus najeto 100000 a jeste s nim nic nebylo a to mu davam cocku jako bejk.

FK
16. prosince • 19:23

Kurva skuste si prve "PORIADNE" auto a tak tu trepte pi****ny!!!! Vetsie sracky ako VW som v zivote nevidel! Mam ich par vyskusane a "typkov" na 1,9 TDi trham na svojom 18 rocnom BMW 325 Xi so zatiahnutou rucnou brzdou

vedeni
15. prosince • 13:52

Tak mne to proste dela, ty magore, no. Ten podvozek JE prisernej. Jenom jestli ZN neni nakej referent Zemedelskyho Nakupu, kterej dostal vymodleny Passat 1,9 77kW a je pan silnic. Ze mam pravdu? Takovej modrej... s poklicema.

ZN
15. prosince • 15:33

Jo a 1.9TDI  77Kw.............to neznam to je nejakej novej motor? Ja mysli ze to bude spis 1.9TDI 74KW. Nemyslis?

vedeni
16. prosince • 9:36

No tim hur.  Abys byl v obraze, tak ja jezdim Passatem TDI 96kW 4motion a NEJSEM z toho auta proste nadsenej! Ja sem se zase shodnul s vice lidma na tom, ze ten podvozek stoji za hovno. Pri prudsim brzdeni se to auto vlni. Tak odjed svou 74 kW bestii a klid.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vedeni
16. prosince • 9:40

Jeste dodavam, ze je to na 17" (v zime na 16"), takze aby se nerikalo, ze podvozek je supr, ale podhusteny patnactky ho kazej.

ZN
16. prosince • 21:58

Ha ha ha.......mas zajimavou techniku provokovani.............ja myslim, ze tu slabou  1.9TDI mas ty a jeste v to m mas prd vybavu...a o 17...se ti muze jen zdat...........A autum rozumis asi jako koza petrzeli............Ja narozdil od tebe toho passata za chvili poslu do sveta a...........a budu se na takovidle hovnouski jako si ty smat s novy  A4  2.0TFSI  to vis tech 147KW a280kroutaku ....bude delat divi a az POTKAM PODOBNYHO IDIOTA JAKO SES TY TAK AKORAT SESLAPNU PLYN A JEDNODUSE MU UJEDU ABY ME NEVOTRAVOVAL A NEBRZDIL.  Mej se a dale si uzivej jizdu ve slusnem a kvalitnim vozem, ktery me az do nedavna uspokojoval....MOC PEKNE SE V TOM JEZDI A JAK TO KRASNE SEDI

lonely
17. prosince • 12:16


postamble();
Špičkový výběr výrazových prostředků, hodný typického týpka řídícího VW P(r)assat. Sundej si "značkové" tepláky a pár tlustých zlatých řetězů, nalož se do vany se studenou vodou a pak si pořádně přečti ty příspěvky co jsi napsal. To je ukázka takového hnusu a ubohosti, že jsem na to prostě musel zareagovat, ačkoliv mi diskuse k tomuto autu je zcela ukradená. Chlapík pod nickem "vedení" jen napsal své osobní zkušenosti ale Tvoje reakce je prostě neskutečná. Škoda, že na tomto webu neexistuje něco jako filtr na ubožáky. Takže si kup to Audi, všem to na silnicích nandej, ale raději se hlavně zklidni, protože jinak to při Tvých návalech na silnicích někdo brzy odskáče při nehodě a Tobě nepomůže ani ten "super" podvozek Passatu a Audi. Good Luck!

Radek
17. prosince • 17:32

Díky, že jsi to napsal za mě. Nevyjádřil bych to lépe. Docela dobře si představuju toho ZN, jak jede ve své 1.9TDi a myslí, že má silné auto. Jen mu to přejme. My, kteří pod kapotou vozíme 270 koní, si nemusíme na silnici nic dokazovat. Až mě pan ZN předjede, tak zřejmě při tom duševním orgasmu, že předjel STi, dostane infarkt. Takže by si měl dát pozor. Ať žije VW a jeho IQ zákazníci.

ZN
17. prosince • 18:00

Koukam, ze si to asi nepochopil. Ja tady netrvrdim, ze 1.9TDI 96kw..........je silny auto.ROZUMIS?ne Proto tady pisu o 2.0TFSI...ja myslim, ze na tebe mit urcite nebudu, protoze jak se da jezdit s autem co ma 270koni? Odpovim ti.......TACI JEZDI JAK MAGORI.......nerikam jako prasata, protoze maji pod prdeli hodne vykonu.  Dale si myslim, ze by si v beznym provozu 2.0TFSI neujel...........Ale kazdopadne bych te urcite nepredjel, protoze by sis to nenechal libyt..........TAKOVY SOU RIDICI NAPRIKLAD IMPREZI STI

ZN
17. prosince • 15:53

Dekuji ti. Stesti preci potrebuje kazdej clovek

ZN
15. prosince • 15:28

Mas dlouhy vedeni kamo?? Asi jo.  Trefils barvu, ale kola jsou VW PHOENIX  225/45   17ky priplatek k 1.9TDI   60000kc.   MELES HADRY A SAM SE VOZIS SKODOVKOU. Passat jede dobre ashodli sem se na to s vice lidma. TAKZE TADY NEOTRAVUJ

coolio
15. prosince • 22:12

Připomínáš mi kamaráda z první třídy co mu pohaněli originál Matchbox angličáka z Tuzexu.

Turbo
15. prosince • 15:43

Jen jsem chtel pripomenout, ze ona stabilita W8 je zasluhou pohonu, nikoli podvozku. 4x4 je ve vyssich rychlostech stabilnejsi a mene nachylny na bocni vitr. Takze s 1,9 na predku na tu super stabilitu zapomen.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ZN
15. prosince • 16:26

Souhlasim, ale psta tady takovy veci jako pan VEDENI. Dyt to preci neni pravda

Bodik
15. prosince • 11:14

Nez rádoby 4x4 s haldexem, tak to uz radeji neco s pohanenou pouze zadni napravou... Je fakt, ze druha generace muze byt lepsi, nevim nemam s ni zkusenost, ale prvni byla katastrofa. Neni nad staly pohon, kdyz uz nekdo chce "ctyrkolku".

vedeni
15. prosince • 12:58

Souhlasim, ze B6 je katastrofa. O kultivovanosti dieslu nebo prisernym plavoucim podvozku pomlcim, ale mam najeto neco malo pres 60 000 (sluz.) a - nelicuje (dost) chromova lista okolo zadniho okynka. Kufr jde otevrit jenom nekdy - musi se laborovat s odemykanim/zamykanim a pak se to mozna podari. Vevnitr to vrze. Elektricky zrcatka jsou permanetne (!) vyhrivany, takze se ovladac musi dat do polohy L (R), aby se to nespalilo. Predni svetla se klepou! Je to videt na kapote prede mnou stojiciho auta. Inu, ten diesl... A ted bomba - misto jednicky tam pada zpatecka - nekdy. Samozrejme v ten nejnevhodnejsi okamzik, jako je potreba rychle odjet, popojet atd. Takze kvedlani s pakou jako amater ve 120, zetimco ze mnou je kolona. Prej naka slaba pruzina... Olej to zere naprosto neuveritelne. Dlouhodoba spotreba 7,9 - nic moc. (TDI 96 kW). Takze co rici zaverem - nevim, kdo vymyslel, ze passat je etalonem spolehlivosti, ale pekne kecal, pac to je neco prisernyho!  A nejede to...

Honza
15. prosince • 20:43

Bud ti je 14 nebo si dusevne nemocny a umyslne kecas picoviny. Netvrdim ze je passat dokonale auto ale tohle co si vytvoril je hovadina nejvetsiho kalibru

majkl
15. prosince • 18:39

Ale jo, passat je celkem spolehlivej, dobrej vůz, ale zřejmě máte služební vyrobený v pátek odpoledne nebo v pondělí ráno...

Petr Novák
15. prosince • 12:22

Tak tak... neni nic lepsiho, nez kdyz ti v zatacce nebo na ledu "chytra" automatika priradi zadni kola, auto se zacne chovat uplne jinak a ty skoncis v nakladaku...

vedeni
15. prosince • 11:08

Souhlas s temi, kdo v tom vidi inspiraci v Mnichove. Zalomeni zadniho okynka hovori jasnou reci.  Jinak problem je v tom, ze VW chce UDAJNE novyho passat smerovat nikoli proti mondeu, vectre a spol. jako dosud, ale proti Ecku, 5ce atd. Coz bude pruser, pac to bude maximalne stejne drahy a VW vyklidi pole aut pro stredni manazery. Jako by mel bavorak jednicku a pak az petku. A taky chci videt ty motory - tam se totiz pozna, kam to auto realne patri. Viz Superb - v tabulkach po boku Ecka, ale vrcholna motorizace je obstarozni sestivalec. Tento Passat by mel smysl, pokud bude max. stejne drahy jako stavajici Accord. Pokud bude ze cenu 530d, tak nebrat.

Veverak
15. prosince • 11:33

Hahaha s 1.6 75kw proti Ecku a 5ce - hahahaha. Malem jsem spadnul ze zidle kdyz jsem to cetl )). Vzdyt motoricky nejsou schopny konkurovat skoro ani tomu Mondeu, natoz pak 5ce BMW nebo Ecku )).

Ajdam
15. prosince • 11:42

Já bych se moc nesmál, časem tam jistě bude 2.7 TDI i 3.0 TDI, takže motory budou super. A jestli bude 4x4 a DSG, tak i na to ečko ten pasatek bude mít. Má super technický novinky, který starý Passat nemá.

Veverak
15. prosince • 15:47

Jasne - ty 8mivalce davany do ecka ten 3.0TDI urcite hrave udela .... Hehehe

Petr
15. prosince • 11:16

Také jsem to někde četl, chce jít i proti vlastní Audi A6.

vedeni
15. prosince • 11:12

Jee, ted sem si teprv vsimnul toho blinkru v narazniku. No to je priserny.

Pavel
14. prosince • 22:29

To kopirovali Skodu 105L? Ta mela blahe pameti blinkry v narazniku, zapinani svetel koleckem vlevo od volantu a podobne napaditou pristrojovou desku. I motoricky to sedi, ta 1,6 je stejny technicky vykrik jako pred lety ten litr

Kicko
14. prosince • 20:59

Zostanem u bavorakov ... aj tato (ne)podarena kopia ukazuje, kto je novator.

Chlápek odvedle
15. prosince • 1:08

Ale chlapče, nechceš radšej ochcávku? Ta se nevokouká!! 

Veverak
14. prosince • 20:45

Ty VW jsou vazne tragici - do stredni tridy narvat dneska jako zaklad obstarozni 1.6 75kw kterej si snad pamatuje jeste Golf II. To vazne nechapu - vzdyt konkurence pod 1.8 s vykonama kolem 85-90 kw nejde ... Ach jo ... A ja myslel ze vykonove poddimenzovavaji pouze skodovky.

Mimochodem dneska jsem stal na semaforech za Octavii Combi 1.4 - nejdriv jsem si myslel ze je to vtip, ale podle koncovky vyfuku zrejme ne ...

Murphy
14. prosince • 20:44

To fakt cumim. Passat - synonymum nudy a konzervativismu v negativnim slova smyslu. Auto, ktere snad 8 let vypadalo porad stejne... Nebyla na nem jedina vzhledove zajimava vec.... Od vyrobce, ktery si doslova libuje v tom, ze dela auta bez pro lidi bez fantazie a spetky odvahy.... A ted prijdou z novinkou a lidi blazni z toho, ze to auto neni pekny. Jisteze neni - je presne takove, jak vsichni aspon trosku soudni lide cekali... To jako az Ferarri predstavi novy model, tak se budete vsichni divit, ze je cervene? Ja fakt nechapu, jak od tohoto modelu nekdo mohl cekat, ze bude dobre vypadat...

deerhunter
14. prosince • 22:38

no ja treba po predstaveni Conceptu C cekal vcelku dobre vypadajici novy Passat a myslim, ze jsem nebyl sam. Bohuzel to byl opravdu jen koncept

Jirka K.
14. prosince • 20:25

Nejvíc mě mrzí výměna torsnu za haldex, mám současného passata 4x4 a je to super. Teď si budu muset koupit jako další vůz audi nebo subaru. Kdo jednou okusí stálý pohon všech kol nemůže jinak.

KaMo
14. prosince • 20:08

Predek je dobrej, skoro audinovskej, bok normalka, ale ten zadek, to je humus, ty zadni svetla, tvar zadku, priserne. Interier se naopak povedl, i kdyz tam trochu vidim vw styl (zapinani svetel, klimatizace). Dojem dobry, ale nekoupil bych ho.

majkl
14. prosince • 19:51


bral bych ho kvůli modernizaci a novým technologiím, ale starší verze se mi líbí mnohem víc, tohle je takový nějaký divný, nebyl designér v rauši?

J.
14. prosince • 9:50

Ano, je to ošklivá nehoda a dopadla tragicky. Tak to dopadne, když se několik aut srazí ve photoshopu pod rukou amatérského grafika. Ble, už jste někdy viděli, aby VW zcela okopíroval boční linie a typický C sloupek od BMW? Já ne a nevěřím tomu. Je to tragikomická fotoblamáž.

Petr Broža
14. prosince • 16:34

Mýlíte se, jsou to skutečně oficiální fotografie.

J.
14. prosince • 17:01

O to je to horší I když musím přiznat, že na větších fotkách to vypadá trochu líp, než na těch předchozích Ten volant snad ale do série nepůjde?!

Petr Broža
14. prosince • 18:18

Volant je stejný jako v Golfu a do série zdá se půjde

jozef
14. prosince • 7:59

Je to "podarena" dizajnerska zlatanina ukradnuta od konkurencie.
No a na tie strieborne gycove pi*oviny sa neda pozerat.
Uz vidim ako sa na nasich cestach premavaju tie nadherne tmavomodre metalizy so striebornymi spetakmi. Je mi z nich na grcanie.

speedy
14. prosince • 1:12

To je hnus, to je nějaká počítačová plácanina. Vždyť už ty předchozí návrhy byly mnohem hezčí.

Petr Broža
14. prosince • 8:19

To nebyly návrhy, to byly počítačové retuše pocházející z dílen různých grafiků. Ale máte pravdu, že zejména záď vypadala u těch ilustrací lépe.

ZN
13. prosince • 23:42

Tak todle je lechce fotomontaz..........malinko smyiksovna A6 nova Bora a Bmw.....nekdo radil ve photoshopu

cm
13. prosince • 22:16

... ale iba trosku http://www.mercurynews.com/mld/mercurynews/10384320.htm (vyzaduje registraciu, ale je zadara). O tom ako vyhodili Axel Mees-a z Audi potom co kritizoval politiku VW na prezentacii novej A6 v San Franciscu.

Ivohoe
13. prosince • 22:11

Nemůžu si pomoct, ale hned jak jsem viděl tohle auto, tak jsem si řekl, že je to jak nový model BMW. Zkrátka je okopírovali, ale osobně bych řekl, že špatně. Design současných BMW doslova miluju, ale tahle kopie se mi opravdu nelíbí a to se mi vždy Passat zamlouval.

Honza
13. prosince • 21:58

Hosi se ucili u BMW,me to pripomina BMW jak zevnitr tak zvenku(zboku uplny bavorak)


Korejce mi to nepripomina ani nahodou

Je to MOC PEKNE AUTO jestli bude cena nizsi nez u BMW ma Passat sanci na velky uspech,jestli bude cena jak u BMW tak si kazdy uz radsi koupi BMW

jozef k.
13. prosince • 21:53

... chcem vidiet ako sa na zadne sedadlo napcha niekto vyssi ako 160cm bez toho, aby mal hlavu narvatu na skle... ach... kde su tie casy ked sa pri autach navrhovala najprv funkcnost a potom design (mimochodom-pri tomto passate dost ubohy-ciste subjektivne!)

Pavel Mareš
13. prosince • 20:55

No,jestli tam nechaj tu 1.6 tak to bude fakt lidový vůz.

clk
13. prosince • 20:21

mno...vzdy, kdyz se obejvi nejaky novy vuz da se na nem najit tu vice, tu mene designerskych prvku, ktere "uz jsme nekde videli". Ovsem na tomhle je to tak do oci bijici opisovani, ze to vazne nechapu :( Predchozi Passat mel aspon svebytny design, ale tohle je jako vysledek tezke srazky BMW 5, nove BMW 3 a Audi A6...a jeste se do toho trochu pripletla Subaru Legacy (svetla) .

anti vw
13. prosince • 18:46

Ten zadok to je fakt humus!

Chevy
13. prosince • 18:50

To je novy Chevrolet Evanda?

Petr Novák
15. prosince • 12:19

Kdepak, nova Evanda se objevi az v lete, bude hezci, bude mit mnohem bohatsi zakladni vybavu (tempomat, automat. klima, kůže, xenony, motory od 131 koní výš + nový šestiválec v nabídce, vetsi vnitrni prostor), triletou zaruku a to vse za polovicni cenu tohohle hybridu :)

Mirko
13. prosince • 18:21

Vyměnit Torsen za Haldex (byť sebelepší) může jen blb!

 

Michal
13. prosince • 18:36

Haldex druhé generace je přece jen lepší než jednička, navíc podélné uložení motoru je poněkud náročnější na prostor. Nový Haldex vždy přenáší aspoň 10 procent výkonu na zadní kola, což není špatné.

arbacher
13. prosince • 17:29

mě teda připomíná svým designem jednoznačnš bmw,hlavně zboku je to ten flame design jako vyšitý..

Petr Broža
13. prosince • 18:10

BMW má díky pohonu zadních kol podstatně menší přední převis...

Tom
14. prosince • 21:15

BMW ma temer nulovy previs !

Petr Broža
14. prosince • 21:31

Nulový ne, ale minimální ano...

delph
13. prosince • 17:15

připadá mi že vw má tolik automobilek že si nedokáže utvořít pořádně svou vlastní tvář...seat audi škoda vše má svou tvář ale vw ji jaksi nemá ení to ostuda? mmch ten interier mi připadal jako bmw hned na poprví

P.F.
13. prosince • 17:12

Už se aspoň tuší, kdy se začne prodávat? V únoru mi končí leasing na Passata a prodejce sliboval, že v březnu by se dal již koupit. Ale jestli se teprve v březnu bude představovat na autosalonu, tak to je prodejce asi pěkná slibotechna.
Moc škoda, tohle auto je můj sen, ale nová Octávka taky láká a je už teď.

BTW, co se týče Haldexu, neměl ho již Passat od poslední modelové řady? Torsen se tuším dával do předposlední řady, do současné řady se už dává, tuším, taky Haldex.

Petr Broža
13. prosince • 18:10

Duben v Německu, u nás asi o něco později.

Současný Passat, co vím, má motor podélně a Torsen.

coolio
13. prosince • 16:39

Interiér trochu "zaudinovatěl", předek je pěkný, ale zadek tedy ne.

Haya
13. prosince • 14:57

stále to bude jen VW - čili lidový vůz

palo
13. prosince • 17:01

lidovy vuz v nemecku, nie u nas :)

unknown
13. prosince • 14:39


postamble();
mě to připomíná spíš novou A6 než BMW 5  ale taky je to dost podobný Phaetonu, jak psal Tomik. Toť můj názor

palo
13. prosince • 16:59

predok je krizeny a6 a nova bora a interier kopia noveho bmw. na preview fotkach vyzeral podstatne lepsie. BOHUZIAL

Michal
13. prosince • 14:39

Hm... volant z Golfu. Nic moc

iceman
13. prosince • 14:31

Na puvodnich fotomontazich vypadal lepe. Zadny svetla ala nova Bora se mi fakt nelibej. Phaeton ma daleko vyvazenejsi. Kazdopadne pokud do nej budou budou davat 3.0 TDI tak pojede moc hezky.

Tomik
13. prosince • 14:25

Je pekny, ale nezacina se tak trochu podobat Phaetonu?

Pavel
13. prosince • 14:28

Podle velikosti se mi zdá bude Passat konkurovat Superbu a A6.

Pes
13. prosince • 15:26

Cože??? Každý škodovkář musí protestovat, kvalita auta se hodnotí podle kufru, a ten passat má ubohých 485, takže se zařadí o třídu níž, než Oktávie...

palo
13. prosince • 16:57

lol

j2j
13. prosince • 14:20

Zvenku to vypada spis na mirny facelift soucasne generace, interier celkem ujde, ale az moc pripomina BMW, chtelo by to neco vlastniho . Ale verim, ze se uz na nej tvori poradniky. tisice nadsencu s napetim toto nadauto ocejkavaji.

Petr
13. prosince • 14:20

Originální interiér z bavoráku  Ty zadní světla nic moc.

Petr Z.
13. prosince • 14:10

To je nejaky novy Hyundai? Vypada tak...

Palmexman
13. prosince • 22:53

Ty jsi taky Korejec...!

ACE
13. prosince • 19:43

Ne ten vypadá daleko lépe.

blazer
13. prosince • 13:53

No musim uznat, ze je pekny..aj ked v inej farbe ako je na obrazku. Neviete ci bude aj vacsi? Interier pripomina novu bmw 5. Uvidime aka bude cena..

George Couser
13. prosince • 14:10

jj, taky mi prijde ten interier "bavorovskeho" typu...

Carlos
13. prosince • 13:54

je hrozny

IT
13. prosince • 14:03

je hezký

Půjdech
13. prosince • 14:22

je děsný

Balboa
13. prosince • 16:34

zas jeden priposraný páprdský design snažiaci sa aspoň 1 týždeň predstierať že je niečo nové... Cena bude prirodzene priaznivá - pre výrobcu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Balboa
19. prosince • 20:10

...ale zas tá Bora sa mi celkom páči (aj minulá bola pre mňa v tomto nemeckom designe menšou výnimkou)

Doporučujeme

Články odjinud