Skvělé technické dílo. Není asi tak komplexní jako bugatti, je jednodušší, ale je víc civilní a jakoby vhodnější pro běžné použití. Samozřejmě vše v uvozovkách. Cenovka je astronomická.
Výhoda také je, že kdž pojedete 400, tak vás nechytne policejni Passat:-D
Nebo stačí sjet z dálnice :D
Tak mi vysvětlete, proč se všude mluví o každé prkotině, co Bugatti udělá, a o Koenigseggu jen, když překoná nějaký světový rekord. Strašně mě to sere, že o Bugatti se mluví na každým rohu, a když se zeptáte na Koenigsegg, málo kdo ví, co nebo kdo to je
Záleží, co čtete. Pokud budete číst novinky z mechanického inženýrství, uslyšíte mnoehm častěji o Koenigseggu, než o Bugatti.
Řekl bych, že to bude dané hlavně tím, že Bugatti je v první řadě výkladní skříň Volkswagenu a koncern od něj očekává hlavně dobré marketingové výsledky. Marketing Bugatti tak hodně cílí na lidi, kteří si jejich auto nokdy nebudou moct dovolit. Naprpti tomu Koenigsegg a další malosérioví výrobci exotických aut se musí živit prodejem aut, která jsou pro drtivou většinu populace nedostupná, takže nemají potřebu plýtvat zdroji na mainstreamový marketing a místo toho se zaměří tam, kde se vyskytuje jejich cílová skupina, třeba na Pebble Beach.
Ale dělají ten marketing dobře. Kouzlo Bugatti je v detailech. Dotáhli to pozice asi nejdražšího sporťáku a přitom ho zákazníci chtějí. Punc výjimečnosti tomu dodává i ten osmilitrový šestnáctiválec. Kdo to ještě má? Oproti tomu 5l V8. I do Grand Cherokee si můžu objednat 5,7l V8. Ten lehčí motor bude jízdně asi i výhoda, ale osmilitrový šestnáctiválec. Už jak to zní.Ten Koenigsegg je v tomto kontextu tak trochu nuda. Na první pohled je jen extrémně rychlý, ale v hodnotách, na kterých už stejně ani moc nesejde. Chiron aktuálně limitují snad jen pneumatiky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.