Oficiálně: Dacia Logan Combi, nový král přichází (doplněno živé foto)

George_Couser  |  28. 09. 2006 15:30

To aby Octavia III mela ten kufr aspoň 800l

Odpovědět  |   | 
Deli  |  28. 09. 2006 20:47

Bude mít 1000l Když vy kachličky, tak mi o štok...

Odpovědět  |   | 
Šmoula Mrzout  |  12. 11. 2006 22:35

Máš recht. Po přečtení příspěvků musím ale reagovat obsáhleji.
Do Logana jsem šel v červnu 2005. 1,4 Laureate zelená chameleon.
Dlouho jsem zvažoval co po dlouholetém pracontovi Škodě Felicii 1,9D combi pořídit. Do Fabie se mi nechtělo, protože to německý auto je v poměru cena/výkon v nevýhodě. Měl jsem tu možnost ji i několik týdnů používat a neschledal jsem důvod pro to, si ji pořídit. Ani hluboký kočárek do Fabie kombi nejde dát, pokud nejste vášnivým příznivcem stavebnice Merkur :) Octavia? To je o 200 tis. dráž, než můj stejně vybavenej Logan, to za prvé a za druhé vevnitř je prostě míň místa.
Nebudu tady psát o tom, jak je Logan super a eňoňůňo kára. Prdlajs. Mám ho 1,5 roku, najeto 40 tis. km a žádná reklamace. Po Brně to s mým stylem jízdy bere 7,5 litru. Je to přetáčivý auto a brzdy má dost jedovatý. Němci mu právě zmíněné brzdy testovali a Logan skončil na 2. místě za Mercedesem ML a za nima pak byli auta jako je sportovní Lexus (kterému v průběhu testu museli měnit přední kotouče) nebo Fiat....
Těším se na Logana MCV, protože je to auto podle mých představ. Velký, pohodlný a dle mých zkušeností i spolehlivý.
Pro ilustraci. Dne 11.11.2006 večer byla na parkovišti u Tesca na dálnici v Brně zácpa, že se nedalo jak vjet na parkoviště, tak z něj i vyjet. Po tom, co jsem se na zmíněné parkoviště dostal, resp. na jeho začátek, chytil jsem nerva a parkoviště jsem bral napříč přez chodníky a trávu, které rozdělují jednotlivé řady zaparkovaných aut. Logan to zvládl na jedničku. Zkuste tohle udělat např. s Octavií. Myslím si, že první by z ní šla vana :) Logan snese tvrdé zacházení a nepotřebuje schyzoidní údržbu v servisu. Pokud s ním nebudete řádit po horách, tak Vás a Vaši rodinu doveze všude.
Apropó, co říkáte na kvalitu korejských aut? Určitě je podle některých přispěvatelů lepší než u Logana, že?! Hmmm. Před pár lety, co do Evropy vtrhli Korejci, tak se k nim místní chovali naprosto stejně jako se chovají k nové Dacii..... Takže prudílci, co vaše Daewoo Kalos, nebo Hyundai Elantra? Co? Lepší kvalita? Lepší cena? Lepší reprezentativnost? Prdlajs. Mnozí z vás musí splácet lízink za auto, které nemůže Loganovi vůbec konkurovat.
Ti, co mají nové Mercedesy, BMW apod., ti se ani nesníží k reakcím na této stránce stejně tak, jako vlčák nezardousí ňafajícího vořecha :)

Odpovědět  |   | 
JanQ  |  28. 09. 2006 15:37

Loganu fandim,je dobre ze je tu...a doufam ze jich bude jezdit hodne

Odpovědět  |   | 
Joz  |  28. 09. 2006 15:49

No Ford Tranzit, Mercedes Vito a spol. to mozu zabalit

Odpovědět  |   | 
p0etrik  |  28. 09. 2006 16:33

To by mne teda zajimal duvod...

Odpovědět  |   | 
měšťák  |  28. 09. 2006 16:18

Sen každýho vesnickýho vydláka......

Odpovědět  |   | 
 |  20. 03. 2007 14:42

No, vy měšťáci byste se aspoň mohli naučit gramatiku, než budete někoho kritizovat. zdraví vYdlák

Odpovědět  |   | 
Mrak  |  28. 09. 2006 16:50

.... a socky začínají slintat.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  28. 09. 2006 17:41

Nejen socky, taky normální řemeslníci a podobně vydělávající lidi. Proč pořizovat pickup nebo dávku, když to stačí užitkový kombík.

Odpovědět  |   | 
ExFun  |  28. 09. 2006 19:01

Protože se tak brzy nerozpadnou?

tohle je prostě low cost vehicle - šmejd. Naložte ho jako tranzita a za chvíli je KO.

Navíc je hnusný.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  28. 09. 2006 19:22

no řekl bych, že v segmentu, do kterého patří, není design hlavním faktorem prodejnosti. myslím, že se jim to docela povedlo, užitná hodnota bude obrovská a vrásky na čele to udělá zřejmě hlavně mladoboleslavským, a to zejména na českém trhu, který je plný chalupářů s nížší kupní silou, kteří tomuhle mohou dát přednost před roomstrem, neboť cena bude nepochybně nižší. a to už vůbec nemluvím o různých živnostnících, řemeslnících apod.

Odpovědět  |   | 
El Carlos  |  28. 09. 2006 22:58

Já si ani nemyslím, že by Roomster měl být pro chalupáře. Tohle jim vyhoví víc.

Co se vzhledu týče, tak proti sedanu je to nádhera, proti jakýmukoliv vozu z MB hnus a to nejsme na design specialisti

Odpovědět  |   | 
Thor  |  28. 09. 2006 19:02

Tak ty nesocko - čím se pochlubíš ty - 15-ti letej ojetej bavorák, nebo hustohustě votuněnej favorit ?

Odpovědět  |   | 
black_talon  |  28. 09. 2006 19:26

hmmm, 15 let starej ojetej bavorak? to by mohla bejt treba 850i E31... ze by tech 15 let starejch 300 koni nestacilo na rumunskou sracku urcenou primarne pro luzu bez normalniho zamestnani??? to si nemyslim...

Odpovědět  |   | 
Radek  |  28. 09. 2006 20:01

pokud je normální roomster s htp ? a v 850 si legálně sedne 7 lidí ? hmm...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  28. 09. 2006 20:49

Jseš normální snob asi nechodíš do práce... já mám dvě práce vydělám si tak 25 tis měsíčně,
ale stejně je to pro 4 -členou rodinu málo a nemůžu si dovolit platit 10 tis leasing, takže o něm budu vážně uvažovat...fakt seš chudák...

Odpovědět  |   | 
paja  |  28. 09. 2006 21:11

Co jseš ptom ty lúza nebo něco ještě horšího ty napudrovanej frajere...

Odpovědět  |   | 
black_talon  |  28. 09. 2006 22:00

ja sem arogantni egoisticky hovado, kazdopadne me financni situace nenuti chovat se jako ubozak a premejslet o takovejch drastickejch opatrenich, jako je koupe skodovky nebo nedejboze dokonce dacie...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  28. 09. 2006 23:03

Videlavam trochu více, než 25 tisíc, ale tahle se vyjadřovat nebudu, opravdu jseš snobský hovado. Především mám i jiné výdaje, než auto a nechci cpát třetinu (čistýho) platu nebo víc do auta. Já prostě potřebuju dovézt něco někam a pro mne je minimální auto kombík (Felda, Megane) ne ta parodie na kombík Fobie a už vůbec ne Roomster za ty prachy. Ještě by mě zajímalo kolik to žere, ta Dacie

Odpovědět  |   | 
Thor  |  30. 09. 2006 02:11

No jo - jsou lidi, co uvalí neskutečně velké procento svého příjmu za popelnici, se kterou tráví podstatně méně času, než kolik třeba prosedí doma na hajzlíku. Nicméně kdo chce kam, pomožme mu tam. Já nikomu nebudu bránit aby se zaleasingoval na 7 let pro koupi nějaké plechovky třeba tak hrubě, že mu zbyde sotva životní minimum, ale každému je také kulové po tom, že uvalim svůj osmiměsíční příjem třeba za logana. Protože já mám auto k užívání a né k tomu, abych si nad ním dělal dobře. A chtěl bych podotknout k těm hustohustejm frajerům, co si vozej prdelky v něčem, co je nad jejich možnosti, že vypadají mnohem trapněji, než nějakej živnostníček, co si pořídí logana na práci i pro rodinu - ten si alespoň na nic nehraje a váží si svých peněz.

Odpovědět  |   | 
m  |  08. 10. 2006 12:24

tak!!! moje řeč

Odpovědět  |   | 
Benny  |  02. 10. 2006 23:50

Vidis to, zamestnani mam. Prijem mam taky slusnej. Ale jako priblizovadlo pro cestu z bodu A do bodu B je pro me tenhle kombi Logan jako delanej. Nepotrebuju neco, pred cim sousedi padnou na prdel a zenskejm zvlhnou rodidla, ale neco, kam narvu zenu, deti a furu nezbytnejch kramu (momentalne hracky, pliny trikolky apod.) a odvezu to trebas na vikend ke tchyni. A kdyz me to nebude moc stat budu jen rad.

Nektery lidi si nemusi honit ego poradnym bourakem. Tim to stejnak nedozenou

Odpovědět  |   | 
moody  |  04. 10. 2006 15:27

Jsi trubka. Mám Toyotu celicu a RAV, ale ten Logan je povedené, praktické auto a majitel nebude mít žádný důvod se za ně stydět

Odpovědět  |   | 
Q  |  28. 09. 2006 19:43

Mraku, nerad ti to říkám, ale jsi ve všech diskuzích na celém Autorevue největší trapák a každej se tu tvejm příspěvkům musí fakt dobře zasmát. (Protože jsou hloupý jak ty sám, kdybys nevěděl.)

Odpovědět  |   | 
hahaha  |  30. 09. 2006 22:48

A rozežranci a zloději dostanou na prdel a budou i to závidět protože za své popelnice museli položit více na prkno...

Odpovědět  |   | 
Viky  |  05. 10. 2006 12:48

Jako druhý vůz se mi líbí. Proč mám tahat psy, ovce a jinou havěť v sedanu? PPro tyto účely úplně ideální vůz.

Odpovědět  |   | 
miki  |  30. 01. 2007 07:35

a co tvoje IQ taky spadá do socky

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 02. 2007 16:27

Ten kdo napsal že Logan přichází a socky začínají slintat tak je pěknej ČUR'AK!!!!!
A k penězům který má on sám tak nepřišel vlastní prací jinak by mu to myslelo trochu jinak.Nazdar ty pako!

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  28. 09. 2006 17:41

Vypadá to, že Frantíci mají našlápnuto na ostrovy, fotili to u Voveru v Anglii. Tudíž si s Loganem MCV hodně věří.

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  28. 09. 2006 17:44

Sakra u Doveru...
A pro ty, co tady maj plnou hubu keců o sockách, Vy na to hoši máte, těch 300 klacků? Nebo tady jenom prudíte na internetu a můžete si koupit tak stodvácu... Ten kdo má 300 klacků, nebo alespoň na splácení leasingu či úvěru, ten asi sockou nebude, neníliž pravda!!!

Odpovědět  |   | 
delph  |  28. 09. 2006 17:53

verze N1 tu bude co nevidět, lae ta ta se vyplatí jen pokud bude mít tedy oddělaný ty zadní sedadla a danou přepážku až tam... jako tah od renaultu je to dobrej, snad víc než rodiny to budou kupovat drobní podnikatelé ( instalatéři, servisáci a tak uplně perfekt) ještě odpočet DPH no pro start v podnikání auto za pusu...

Odpovědět  |   | 
ExFun  |  28. 09. 2006 19:03

Někdy člověk není tak bohatý, aby kupoval levné věci. Navíc s legendárním Renault servisem

Jednoduše řečeno - novodobý (nákladní) trabant.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  28. 09. 2006 20:03

ale ale, to bylo před rokem dvěma siláckejch keců, jak se logan za jízdy rozpadně, strašení děsivou poruchovostí, a kde nic tu nic ... normální auto, akorát levnější než jiný, stejně velký a se srovnatelnou motorizací, a to asi mnohé lidi strašně žere

Odpovědět  |   | 
ExFun  |  28. 09. 2006 23:20

a proč je asi levnější? ;)

To si asi soudruzi v <> řekli, kašleme na hosp. výsledek, dáme lidem levný auto...

To auto o kolik je levnější, o tolik je horší... technologie, zpracování, materiály...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 09. 2006 23:28

To není vždy pravidlem. Někdy věci stojí více jen proto, že těží z určitého jména. Vyšší cena není automaticky vykoupena lepší kvalitou, zpracováním atd.

Odpovědět  |   | 
ExFun  |  29. 09. 2006 02:35

Ale tady ano. Proboha se na to podívej. To auto by sedělo někdy v roce 1995. Teď už je kromě vnitřního prostoru a ceny out.

Ostatně sám Renault se tím nijak netají, což je sympatické.

Říká - dáváme vám staré auto, s technologiemi, které už nepoužíváme, ale taky za starou cenu...

A pozink si dodělejte

Odpovědět  |   | 
Ruda  |  29. 09. 2006 11:21

A o tom to je, jedno z nejlepších aut v roli "montážníka" je pořád Forman. Technologie veškeré řádné, design hnusný, škoda toho zpracování. Nicméně toto nemůže být horší než Forman už proto, že má pozink. Takže montážník to bude skvělý a o to spoustě lidí jde.

Odpovědět  |   | 
škoula  |  28. 09. 2006 18:23

tohle je čistě učelové auto.Moc parady sním človek neudělá.když to postavíta vedle Škody,W tak bude vidět ten rozdíl v kvalitě a propracovanosti.ale jako montážní auto dobrý.jen si říkám jaká bude cena ojetiny za 5 let? žebi 50 000kč.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  28. 09. 2006 18:27

Tak ta cena za 5 let určitě nebude 50tis. ale počítám, že okolno 80-90 by mohla být...

Odpovědět  |   | 
Thor  |  28. 09. 2006 19:04

no festovní kombíky si o dost lépe drží cenu - asi budeš za 5 let překvapenej

Odpovědět  |   | 
ExFun  |  29. 09. 2006 02:42

FESTOVNÍ kombíky

Odpovědět  |   | 
gogo2  |  28. 09. 2006 18:55

Na první pohled vidíš rozdíl v kvalitě? Asi jasnovidec...
Propracovanost - jistě, hodně záleží, vedle které Škody se to postaví, hlavně aby si v ní vůbec dozadl sedl dospělý člověk...

Odpovědět  |   | 
škoula  |  28. 09. 2006 19:27

já sem škodovák.takže nejsem noc oběktivní ale snažím se.každej má svůj názor ale nelíbí se mi když lidi maj něco proti Škodě a místa v zadu.mněl sem snad včechny modeli škodovek od roku1986 mimo Superba a místa sem mněl vždi dost. a má víška je 185cm.co model tak je vidět krok do předu.Ted budu kupovat Roumstra pro ženu a považuju ho za 4 nístního a místa je tam až moc.Ještě něco, kolik lidí jezdí s plně obsazeným autem?myslim že moc ne vidím to v zácpách(1.2.3 a nekdy i 4 lidi)
A ted k loganovi,učeloví auto,na obrázku hezčí než ve skutečnosti,mužu říct že sem mněl v umyslu ho koupit do práce ale když sem mluvil s klukama od renoltu tak mně varovali.tak nevim?Děsi mně pomněr šířky a vejšky,pohled zezadu a umistění ovládaní topení.

Odpovědět  |   | 
El Carlos  |  28. 09. 2006 23:08

Souhlas i nesouhlas. Jde o to, jestli se bavíme o tom, že se dozadu člověk fyzicky vejde nebo tam může sedět i cestu 500km dlouhou.

Musím říct, že pro mě by cesta v zadní části Fabie nebyla to pravý, naproti tomu u Superbu bych radši jel vzadu než v předu.

Určitě je pravda, že auto pro 5 lidí není pořádně ani Volvo V70 nebo starší 960 se kterým jsem jezdil, tudíž ty poznámky kecálků, že se do Roomstera vejde 5 lidí jen ve snu ignoruju.

Na závěr je nutné si uvědomi, že tento kousek Loganu bude opravdu asi dobrý pro servisáky, instalatéry a sortu pracovníků, kteří auto v zavazadlové části zadělají tak jako tak a stejně jej i oddělají svým řízením. U rodin nebo firem (obchoďáci apod) to moc nevidím, protože je to přeci jen Logan.

Odpovědět  |   | 
))))))(((((  |  29. 09. 2006 08:13

Ten češtin.........

Odpovědět  |   | 
OndraZX  |  28. 09. 2006 23:12

No nic proti Skodovkam, ale misto vzadu je mimo Superb naprosto tragicke u kazdeho modelu od Felicie. U Fabie se to da akceptovat - je to male auto (ne rodinne jak je v CR zvykem). U O1 to byla naprosta tragedie - u nas rikame Oktavkam "kupéčko" - pocet sedadel 2+2 (predni sedadla + zadni nouzova lavice). Ono i O2, kterou furt cpou do vyssi kategorie nez do ktere patri neni zadny prostorovy zazrak - a dnes ji rozvorem atakuji mala auta napr. nove Clio. Jak je na tom Romster nevim - jeste jsem v nem nejel.

To: škoula - asi kazdeho nebavi sedet tak ze kolena mate skoro u hlavy aby jste se do auta vlezli.

To Logan - ten kombas se mi libi - a docela o nem uvazuji jako o druhem aute na jezdeni po "dedine" a na hory s kolama.

Odpovědět  |   | 
El Carlos  |  29. 09. 2006 18:16

Octavia vzadu není žádný zázrak, ale sedět se tam pohodlně dá. Roomster má vzádu tedy místa mnohem víc. Mám 186cm, sedl si k volantu, sešteloval sedadlo a pak si sedl jako zasebe. Překvapilo mě, že před koleny jsem měl ještě tak krásnejch 20cm místa.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  28. 09. 2006 20:04

za 50 to beru jako třetí auto ... podívej se, kolik dnes stojí 10 let starý filcky kombi

Odpovědět  |   | 
škoula  |  28. 09. 2006 20:19

no v práci mám dvě fedy kombi, jednu ted dávám protiučtem má najeto 562tis km rok 95.dostanu slevu 35tisíc, když si vemu co to auto vydrželo co odvozilo a že mová mně stála neco kolem 320tis na lízačku a že stím autem jezdil každej kdo mněl ruce a nohy tak to bil skvělej kšeft.ta felda je po dvou bouračkách a pořád spolehlivá.

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  28. 09. 2006 20:03

ale za 20 let v autobazaru - kdo ví. Alespoň mají chudí Češi nějaké vyhlídky do budoucna, že se doopravdu rozpadnou naše letité Š 120 L.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  28. 09. 2006 20:05

to už je jako sranda špatný, i za 50kkč koupíš o řád dva lepší vozidlo než schade 120, a těch 50 si můžeš dát na splátky snad i ze sociálních dávek

Odpovědět  |   | 
Deli  |  28. 09. 2006 20:56

Taky myslím,a le Vladimír tady hořekuje co článek, že je bez peněz...

Odpovědět  |   | 
SKAJA  |  29. 09. 2006 01:09

Pane Vladimíre, já Vám rozumím a zcela Vás chápu, ale připadá mi, že na to, jak si stále ztěžujete si žijete docela dobře, každý den na internetu, není článek o Škodě, pod kterým by nebyl Váš příspěvek. Myslím, že ať jste připojen přes cokoliv, minimálně 500Kč měsíčně to stojí. Pokud máte pevnou linku, možná i více a u vysokorychlostního internetu také. Co kdyby jste tu pětistovku investoval do leasingu?? Na tu vysněnou Felicii by to rozhodně stačilo a možná by to vyšlo i na bazarovou Fabii. Co na to říkáte?? Mýlím se snad?? V čem?? Zkuste mi to vysvětlit, abych Vám nekřivdil, to bych nerad. Není snad internet přílišný komfort, oproti automobilu, který poskytuje mnohonásobně vyšší bezpečnost než Š120?? O cestovní pohodě ani nemluvě. Zkuste se zamyslet, připadá mi, že stále naříkáte, ale nesnažite se s tím nic dělat, prostě Vám to takhle vyhovuje. Přeji Vám příjemný den a hodně štěstí při psaní dalších příspěvků, vždy se na ně těším, jakmile vidím článek o Škodě, jste takový zdejší inventář...

Odpovědět  |   | 
julda  |  17. 02. 2007 18:43

Nevím proč Vladimírovy závidíte, že může být v dnešní době připojen k internetu, když je to
téměř nutností, jako auto, protože mnoho spojů do práce bylo zrušeno a internet je prodloužená ruka trhu, kde narazíte na takové blbce jako vy. Ten internet pořídíte i levněji
my ho máme za 200Kč, takže je vidět,že nejste v obraze. Jinak když máte Š120 na plyn,
tak jste v pohodě i s emisemi pro přibllého Bursíka. To neznamená,že ji vychvaluji, ale jenom
musí stát člověk nohama na zemi, protože, když vidíte ty bouračky,tak ty drahá auta končí zcla stejně.jako škodovky. A jinak přeji mnoho kilometrů bez nehod a bez závisti.Ti bohatí jsou závistivější ve větším měřítku než ty chudší a akorát mají blbí kecy o sockách. Ten,kdo
je opravdu schopný tak nezávidí.

Odpovědět  |   | 
Markoff  |  28. 09. 2006 20:15

v porovnani s nechutnym Roomster aj s predchodcom Logan sedan je to relativne docela hezke

teraz je len otazne, vojde sa tam paleta a aku to ma nosnost? vyzera to, ze nie alebo hej?

Odpovědět  |   | 
Ottík  |  28. 09. 2006 20:18

Sedan byl rozhodně šerednej, ale tohle si mi docela zamlouvá - je to taková komdinace MPV (např. Grand Scenic) a malý dodávky (Kangoo). Ty příklady, jen abychom zůstaly u renaultu. Myslím si, že pokud cena bude kopírovat Logana, tak to bude mít určitě úspěch u spousty čecháčků pro chalupy, živnost, vesnici a podobně.

Odpovědět  |   | 
Caddy  |  28. 09. 2006 20:40

Muze to mit vlastnosti jake chce a spoustu vyhod, ale koukat se na to proste neda...

Odpovědět  |   | 
PC  |  28. 09. 2006 21:05

Jsem zvědavý jak to zamíchá s kartami na zdejším trhu. Tohle by čistě teoreticky mohl být roomster killer - je to velké, bude to i levné, samozřejmě asi ne tak kvalitní jako škodovka, ale každopádně je nutno s Dacii do budoucna počítat. Pro živnostníky, nebo lidi co potřebují větší auto - třeba pro přepravu hůře pohyblivých osob, to bude asi ideální autíčko. Podle ČRo-1 má cena začínat na 250 000. Nedávno u nás byli řemeslníci a jeden z nich měl právě Logana a říkal že si nemůže stěžovat. Velmi mě zaujal velký kufr - nebo přesněji - vysoký kufr. Prostě pro lidi co potřebují jen "auto" a ne luxusní obývák na kolech a přitom nemají moc peněz je Logan asi ideální vozidlo.

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  28. 09. 2006 21:19

Nemyslím si, že to nějak zamýchá kartami na trhu v ČR. Stejně jako to nedokázal Logan Sedan, tak s tím moc nehne ani kombi. Ano, stejně jako u sedanu se v prvním pololetí prodá celkem slušný počet, ale pak se ona specifická klientela kupující auto jen s ohledem na cenu nasytí a zájem opadne. Podívej se na prodejní výsledky sedanu v letošním roce, prach a bída...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  28. 09. 2006 22:54

Já myslím že zamíchá. Pokud vím, tak škodovka měla problémy s prodejem Fabií Sedan, po tom co přišly Thalia a Logan. Ale kombíky si dlouho držely cenu. Doufám, že je to srazí trochu dolu, i když posun tu už je teď .

Odpovědět  |   | 
El Carlos  |  28. 09. 2006 23:13

Fabia Sedan měla problémy, protože je to hnus fialovej, co nikdy neměl opustit designerovu hlavu Pokud to postavíš vedle obdobně hnusného vzhledu jako je Dacia Logan, tak vyhrává levnější varianta

Odpovědět  |   | 
PC  |  28. 09. 2006 21:07

Ještě by to teoreticky mohlo nahradit Renaulta C-15 - to byl přece dlouhá léta bestseller v lehkých užitkových autech, i když jeho původ i desing spadával do osmdesátých let.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  28. 09. 2006 22:08

Má to ještě mnoho firem,ale logan?zapojí se vozík a tranzit půjde do propadliště dějin.

Odpovědět  |   | 
Dale Cooper  |  28. 09. 2006 22:52

Nebyl C 15 čistě náhodou Citron? Vycházel z modelu VISA, stejně tak jako Oltcit...

Odpovědět  |   | 
west  |  29. 09. 2006 08:03

len taka otazocka, preco sa Loganu tak dari v Zapadnej Europe napr. vo francuzku? prave v tom francuzku, kde sa vyrabaju designove skvosty na kolesach (okrem Thalie :) ide o to ze ludia nepotrebuju 4 prvkove napravy a ine technicke vychytavky, chcu 4 kolesa, pokial mozno nove a za peniaze ktore maju co najvsestrannejsie s co mozno najvyssou vybavou a design je niekde na konci pred technologickou vyspelostou modelu. Sa pozrite na felicie, v case uvedenia modelu uz bola zastarala, potom tam VW strcil zastarale motory a auto sa predavalo, ziskala cenu auto roku vo Finsku tusim a prestala sa vyrabat az po niekolkych odkladoch... to hovori za vsetko...
Logan je auto pre beznych ludi jazdiacich rano do prace v meste, vecer na nakup, cez weekend niekam vypadnut, raz/dva krat rocne dovolenka. Ti ktori najazdia rocne desat tisice kilakov si samozrejme take auto nekupia a nemali by ho zhadzovat a pindat len preto ze to nie je ich hrncek kavy, vacsina beznych normalnych (!) ludi vam pri vete "kup si BMW/MB/Audi/Lagunu a neviem co este" povie "naco?"

Kurna ale som sa rozpisal...

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  29. 09. 2006 09:07

Odpovědět  |   | 
Ludanek  |  29. 09. 2006 09:56

pohrebaci budou mit zne....hodi to do cerny a maj karu na rakve jako delanou.

Odpovědět  |   | 
Ludanek  |  29. 09. 2006 10:02

A krome pohrebaku tohle auto bude sen a smrst na trhu pro vsechny dovolenkove pastikare, co do Chorvatska jedou i s rospuztnyma Sumakama a polivkama v pytliku, aby mohli vykladat, jak si tu dovolenou narame uzili

Odpovědět  |   | 
gogo2  |  29. 09. 2006 11:07

S těma šumákama dobrá poznámka, ještě teď se řežu smíchy...

Odpovědět  |   | 
El Carlos  |  29. 09. 2006 18:21

Šumáky mi nikdy nechutnali. To bych radši snad chlastal tu slanou vodu

Odpovědět  |   | 
hahaha  |  30. 09. 2006 22:46

A závistiví rozežranci dostanou na prdel...!

Odpovědět  |   | 
Feder  |  17. 01. 2007 11:45

Možná se tam nejedou nažrat , Dube.

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  29. 09. 2006 18:58

Zdravím,
no vidím, že moc lidí Logana rádo nemá, ale divím se proč nebo lépe se prám proč?
Já jsem majitelem Logana a jsem maximálně spokojený. Chtěl jsem nové a levné auto což mi Logan přesně splňuje.
Články všech škarohlídů jsou podle mého názoru z neznalosti (myslím že takových dobrých 75%lidí co zde něco píší Logana určitě nemá a prostě mají zakořeněno, že Logan = Rumunsko = hnus, ale toot není pravda.
Kombi které bylo představeno na autosalonu si myslím je hodně povedené. Mě osobně trochu zklamalo, že se skoro vůbec neliší od sedanu ve vnitřením prostoruale tohlese dalo čekat. proš měnit neco co vyhovuje. dělal se vývoj kombi a ne faice lift (asi jsem to špatně napsal, ale...)
Podle mě super autíčko a jsem zvědavý na cenu. Tohle autíčo je idelání n ahory na lyže, atd.
vnitřní prostor pro zavazadla super a myslím že se v něm i po odstranění zadních sedadel bude dát spát (pro škarohlídy jen v kempu samozřejmě...)
Tak to je asi všechno a jsem zvědavý na odezvu...

Odpovědět  |   | 
Karl  |  29. 09. 2006 20:55

Plně souhlasím s tímto názorem a nutno říct, že kdyby mě někdo před měsícem řekl že budu uvažovat o koupi Rumunského auta tak bych se mu vysmál. Nicméně protože nám nedávno ukradli naši Felicii kombi která téměř zcela vyhovovala našim potřebám začal jsem hledat auto které bude velké , bude mít dobrou cenu (do 300 000) a bude NOVÉ (naprosto jsem ztratil důvěru v ojeté vozy) . Samozřejmě prvně jsem začal uvažovat o Fabii kombi jenomže ta má ještě menší protor než Felicia tak jsem začal hledat dál a narazil jsem na koncept Steppe a musím říct že to je přesně to co hledám. Když jsem pořádně zaGooglil tak jsem zjistil že asi ta Dacia nedělá tak hrozné auta když existuje spoustu lidí kteří si ji nemůžou vynachválit a taky jak dobře se prodává (zejména ve Francii) navíc si říkám, že pokud je takové auto prodávané na našem trhu tak přece musí splňovat nějké normy a taky se Renault nepodepíše pod auto které je totálním šmejdem.
Dacia má spoustu příznivců ale taky spoustu odpůrců a já si nemůžu pomoct, ale jak to tak sleduji tak odpůrci Dacie jsou odpůrci jenom proto, že je to rumunské auto, je to Dacia a je to levné auto, ale pravděpodobně v něm nikdy neseděli možná jej ani neviděli na parkovišti, ale protoze je to Dacia tak je to automaticky auto do kterého by si ONI nikdy nesedli.

Já samozřejmě ještě nejsem rozhodnutej, bude záležet na ceně, na spokojenosti prvních uživatelů, jak vyjdou první testy atd. (počkám minimálně půl roku od uvedení na trh, zatím máme čím jezdit), ale rozhodně se mě nelíbí jak někteří automaticky tohle auto odsuzují. My potřebujeme auto pro ježdění na chatu do kterého naložíme spoustu věcí, na nákupy a na občasné převážení větších věcí. Ročně najezdíme do 10 000 Km, nepotřebujeme si léčit komplexy a proto si myslím že tohle auto je dobrým kandidátem pro nás i pro spoustu dalších lidí. Navíc po zkušenostech s tím jak se u nás krade ani nemáme chuť kupovat nějaké dražší auto.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  29. 09. 2006 21:57

Jsem majitelem LOGANA 1.6.Za 22 měsíců ujeto 40 000Km Závady řešeny v záruce,přístrojový štít a motor stěračů.Auto používám každý den,podnikám.Kombik,cena? a pak se uvidí,určitě by se mě hodil.Snob má auto na okrasu,já ho potřebuji na práci a zatim nesklamalo.

Odpovědět  |   | 
Strada  |  01. 10. 2006 11:59

Vážení soudruzi veksláci,
já nevím, proč se obtěžujete vyjadřovat k věcem které se vás vůbec netýkají. Komentujte si Maserati nebo podobné kousky. Pro nás co se živí prací ať už rukama nebo hlavou je Logan zajímavá varianta.
A pro ostatní: všimli jste si jak je ten kombík vevnitř dlouhý a vysoký! Tam bych strčil nejméně 3 kola vcelku! Paráda. Co se týká designu tak už jsem viděl hezčí auta ale i mnohem ošklivější. A hlavně, otázka designu je přece individuální. Auto se musí líbit vám a ne nějakému blbečkovi od vedle. A jezdím s Meganem 1,6 8V, po 180.000 km bere 6,5l benzínu/100 a 1l oleje /15.000km. To snad je dobrý, ne?

Odpovědět  |   | 
Skawagon  |  04. 10. 2006 19:23

Ctěné plénum - Logan se mi nelíbí nelíbil a líbit nebude. Je to ale řekl bych bytelné auto naprosto ideální pro řemeslníky, drobné podnikatele a rodiny s dětmi. Obávám se ale, že v zemi jako je česká republika kde si každý druhý magor léčí komplexy s toho že jsme byli 50 let na blbé straně železné opony tím, že si kupuje áosmu pětkového bavoráka a podobné není pro takové auto prostor.
Úspěch se dostaví u naší zabedněné končině až z následujcí generací... Mimochodem ty naše extra super felície sen každé konzumní rodiny počátku devadesátých let byly třeba německu
velmi vysmívanými vozy,asi tak jako teď logany u nás... Dacia dostane čas a pak se bude prodávat dobře.... Uvidíte..... Já bych si ji nekoupil - toužím totiž po jedinném - po š 1000 MB

Odpovědět  |   | 
karlik  |  05. 10. 2006 21:50

..na fotkach vypada skvele a tech sedm mist a 700litru v 5ti je bomba....a vzhledem k rozmerum puvodniho logana to nebude takova "uzovka" jako Roomster....ktery se pro mne z nepochopitelnych duvodu udajne "slusne" prodava-(((
A k tem vykrikum o "sockach" a "spolehlivosti" - vite jak vypada Mazda Demio a kolik "elektroniky ma(tedy spise nema) - a PROTO je spolehliva!!!(jednoduchost,malo elektronickych serepaticek....)

Odpovědět  |   | 
Soptík  |  23. 10. 2006 11:37

Pečlivě jsem si přečetl všechny příspěvky, které tady jsou a dlouho jsem zvažoval zda mám napsat. Rozhodnutí připisuji na vrub těm, kteří za vlastním egocentrismem a léčením si svých mindráků tím, že si koupí auto za míli a možná i víc, nebo těm hlupákům co mají Š-120 nebo favority a uměle vytváří nechutná monstra v podobě rádoby tuningů, aniž by to uměli a pak jezdí k čerpací stanici tantkovat za dvě stovky, žvýkajíce jako skot a tvářit se jako kdyby byli mistři světa. Dovolte abych se zasmál. Logan Kombi je názorná ukázka vozidla pro nižší až střední vrstvu obyvatel takže hovoříme o zásahu do 60 -80 procent poulace ČR a to už je dobrá základna na prodej. Hovořilo se tu že Logan Kombi bude mít za 5 let hodnotu tak 50 tis, nevěřím tomu přikláním se kolem té 90-ky, ale taková A8 za 5 let ztrácí 400-800 tisíc a furt je drahá a k čemu, aby se na zdejších silnicích zhutovala a majitel kupoval stále drahé náhradní díly. Já Loganu Kombi tleskám a přeji úspěch, nikomu jeho názor neberu a nenutím svůj, ale nehaňte to co neznáte a jenom proto, že to nechcete.

Odpovědět  |   | 
Thyronx  |  31. 10. 2006 22:30

s timhle motorkem chteji vozit 6 lidi? To snad ne...
doporucuji nahlednout od Ford Expedition nebo Lincoln Navigator s 3mi radami sedacek a motorem 5400 ccm, 6ti stupnovou automatkou, DVD playerem, GPS je standard v Lincolnu.Luxus.

Odpovědět  |   | 
Šmoula Mrzout  |  12. 11. 2006 22:50

Zdravím Thyronx. Ano, s tímhle motorkem chtějí vozit i 7 lidí. Ono to není jako v Americe. Průměrný hamburgerový američan váží asi o 50% víc, než průměrný český pivař. Toť zaprvé.
Za druhé. Evropan, když jede z měsa do města, tak nenajede v průměru 300 mil, ale 50 km.
Za třetí. Kolik váží ten Linkolín s 5.ti litrovým x-válcem? 3 tuny? Pak se vše vysvětluje.
Za čtvrté. Zkus dát američanovi auto bez automatu. A jde pěšky.
Za páté. GPS, DVD player apod. si i evropan může pořídit. To že to má Linkolín v ceně, budiž. Američan nezná zeměpis, to k GPS a k tomu DVD. Jelikož američan nezná ani historii, mimo války severu proti jihu, tak mu neublíží shlédnout film Troja nebo jiný dokumentární film z Hollywoodu :)

Odpovědět  |   | 
MFFFF  |  01. 12. 2006 22:03

jo máš pravdu ..a stojí 250 000 .... bože chlape ty jsi "mimoza" asi si nepochopil že se nebavíme o autech za mega.

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 11. 2006 18:52

Zdravím Všechny, jsem majitelem Logana 2roky a nedám na něj dopustit. Podle mě je kombík Dacia od např. Roomsteru tvarově daleko povedenější (boční okna mi připadají jako průhled v bankovním vozidle). Dacia je pro lidi kteří nebazírují nad nejmodernějším vzhledem a výbavou, ale nad účelem a fungčností a hlavně cenou. Vskaz pro mladé lidi s rodinou jako já - Než kupovat
starší s ohromnou výbavou, sáhněte radši po dáčii, bude Vás to míň mrzet až budete muset hradit opravy za staronové auto.

Odpovědět  |   | 
Zdenda  |  28. 11. 2006 16:55

Ten kombik vypadá dobře, vemte si jak vypadá Subaru Forester - minimálně co se týče rozměrů a tvarového uspořádání je to velice příbuzné. Zdůrazňuji tvarově a rozměrově, nic víc... Všechny ty pindy o tom že je to krám... to se dočtete od kohokoliv o jakémkoliv autu. Rumuni s Frantama prostě postavili levný auto do pouště Gobi a ejhle ono se povedlo i do evropy pro ty co nemusí vlastnit technologickou špičku, a radši chtěj auto na převoz krámů - viz sorta lidí vlastnící takovejhle vůz a do něj skládající celopéro za 70tis, cajky na lezení, v tejdnu holiny a teodolit na stavbu, prostě pro lidi co nemaj potřebu exhybovat autem svou osobnost, nebo prostě nechtěj utratit 700tis za káru co by se jim líbila... Plně souhlasím s Davidem. Já odjezdil během 5ti let 300tis km ve Felicii 1,4i combi, odvezla kráááámů, sloužila dobře, teď mám nového Citroena Berlingo - opět auto které vyhovuje mému životnímu a pracovnímu stylu (na spoustu věcí, vyšší podvozek, na dinamiku peču). Toho Logana si dovedu taky představit, a budu ho chvilku sledovat, jak se osvědčí v té verzi kombi, až mě vyhoděj z prácea seberou Berlingo :o) nebo si vydělám a koupim Subaru Forester, takovýhle krabice jsou prostě můj styl. Jen ty zadní vrata Loganu mi připadaj překombinovaný... Jo a včera přijel na dvůr kolega s Roomsterem - byl jsem ukrutně zklamaný - nákladová hrana!!!! Kufr s mezistěnou (odpočet DPH) je NAPROSTO K NIČEMU, nízkej podvozek - prostě nechápu, já myslel že to bude takovej menší klon Berling a Kangooček, ale je to prostě Fabie se zvýšeným stropem (trestuhodně nevyužitým).

Takže Logan... zdařilý marketingový tah, a jen tak dál


Odpovědět  |   | 
MFFFF  |  01. 12. 2006 21:57

Jsem hrdým vlastníkem vozu Dacia Logan Laureate již druhým rokem.Najeto mám již 45000 km bez poruch a reklamací.Je to spolehlivé a účelné autíčko.Vysoký robustní podvozek nemá chybu. Naše rodina vlastní 2 chaty a k oběma je přístup po polní cestě.Já parkuji u chaty a většina mých kamarádů a příbuzných svými" fobiemi " a oktávkami daleko aby si na polnačce aby si něco z vozítka neurvali.
Další plus je lehce udržovatelný vnitřek neb mám dítě a psa.Další plus je velký kufr ,velký prostor v autě a při nasedání do Logánka nemám pocit že si sedám na zem . A díky velkému prostoru uvnitř se většina ostatních aut včetně již zminované Octavie ,zdá uvnitř hrozně malá.
Auto jezdí spolehlivě se spotřebou ... já 5,8 -6,2 l na 100 km a žena 6,4-6,8l.Oba podnikáme a zatím jsme kromě lednice nevezli nic co by se nám do vozu nevešlo.A to s ním vozím zboží a vše co potřebuji. Auto jezdí každý den zatím bez jediné vady.Jinak mě fascinuje ta kupa blbů co tu a nejen tu plácají o výhodách ojetin a podobně. Já se nepovažuji za socku a i přez to jsem si koupil Dacii.Nevidím důvod proč si kupovat auto do kterého zbytečně vyhodím 2x víc než za Logana a užitková hodnota bude možná stejná a možná nižší.
Když jsem prodával Felicii a koukal po novém autě chtěl jsem škodovku. Nejdřív Fobii Combi. No cena 369 000 kč(verze co jsem chtěl) za malé auto mi vadila ,Octavia 559 000kč no větší a lepší jenže za ty prachy ... no a pak přijel kamarád modrou Dacií Logan Laureáte a bylo rozhodnuto.A rozhodl jsem se dobře.
Ted navíc přemýšlím že druhé auto (6 let starý Megan Cupé) na jaře "čenžnu " za ten nový kombík protože to nemá chybu.

Jediný mínus jsou ty pera v kufru . Ale zas mě nepadá kufr na hlavu jako u feldy.
Prostě Logan je dobrá volba.

Moji rodiče a bratranec vlastní fobii . Dnes by si ani jeden z nich dle jejich slov toto vozidlo nekoupil.Z Logánka byli dost překvapení.
Jinak přeji hezké čtení všem co si myslí že 15 let starý bavor je lepčí než nový Logan . Safra to jsem se rozepsal.

Odpovědět  |   | 
Jarka  |  03. 03. 2007 22:05

Se vším jen souhlasím ,Logan je super.Jelikož jsme měli výdaje na domku a teď nás čeká svatba syna,musí nám vydržet starej Fanouš,ale doufám ,že se brzy dočkáme nové"Dáčky",je super!

Odpovědět  |   | 
holka  |  03. 02. 2007 14:11

Panove, pridavam se do diskuze jakozto zastupkyne nezneho pohlavi se smyslem pro kontrolu vydaju. Nez se ukazala Dacia Logan Combi byla jsem presvedcena o koupi starsiho Seatu Alhambra. Nejsem zadny odbornik a tak se vas ptam na srovnani techto dvou vozu.

Odpovědět  |   | 
Hanka  |  26. 02. 2007 11:53

Vozíme v autě velké psy, tudíž hledám levné auto, do kterého se mi vejde velká klec na psy (když už nemůžou být v kufru na volno). Víte někdo o něčem lepším než se mi teď jeví Dacia Logan combi??? S takto velkým kufrem a takovouto cenou. Pravda, raději bych auto, kde je prostor pro lidi (pro 5lidí!!!) oddělen od prostoru nákladového, ale takové auto prostě neexistuje. A když, tak jen samé velké krávy, na ty tedy nemám. Ani na to je živit. Poradíte???

Odpovědět  |   | 
---  |  05. 03. 2007 16:58

Nedávno jsem ve schránce našla leták s tímhle autem. Většinou to vyhazuju, ale když jsem viděla nákladní prostor... Pokud se cena dostane pod 300 000, bude to nádhera pro ty z nás, co mají v garáži rozpadajícího se formánka plného psích chlupů a když jezdí na výstavy po okolních státech, potřebují někde jednu noc přespat. Takže si myslím, že pro lidi, co mají auto K UŽITKU je to idelál.
Já si vážně nepotřebuju honit ego něčím super. Stačí mi i ten forman, ale prostě už dosluhuje a větší starý auto nemá cenu kupovat. Jakákoli fobie nebo filcka jsou pidiauta za které nemá cenu vyhazovat penízky. Jak chcete jen s fabii na outdoor pobyt? Prostě se tam nevlezete.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 05. 2009 18:12

Dácia super auto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 93 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A