Oficiálně: BMW 3 nové generace (foto, info)

35 komentářů

B
28. října • 2:27

že by nastal strach, že nafta překonala benzín? kam dali člověci ze západního německa ten krásnej šestiválcovej diesel?

Petr Broža
29. října • 10:21

330d samozřejmě bude, ale až později,

Josallito
27. října • 19:50

No nevím nevím, osobně myslím, že to v poslední době u BMW zachranují motoráři a design je jen jaksi trpěn...

JB
27. října • 14:16

Na fotkách 330i je na spodní mřížce chladiče takové "oko", pod levým okrajem spz. Co to je? Třetí mlha těžko.

Jinak trojka vypadá skvěle! Pětka je divná, ale tohle mě chytlo za srdce. Osobně to považuju za nejvyváženější design ze všech nových bmw.

Bond007
27. října • 15:38

Nebude to parkovací kamera?jinak si to nedokážu vysvětlit...

monty
28. října • 8:09

U MB sa to tusim nazyva Distronic, u BMW je to ACC active cruise control. Princip je zalozeny na radare, ktory vo vysokom frekvencnom spektre vysiela vlny ktore sa od prekazok odrazaju a system tak moze vyhodnotit velkosti a rychlosti objektov pred autom. Echolokaciu pouzivaju aj delfini, netopiere a najnovsie sa slepi ludia ucia vydavat take tukave zvuky, a podla ozveny z okolia vedia priblizne urcit, ci pred nimi je alebo nie je prekazka. Par borcov na svete takto dokaze rozpoznat dokonca aj typ auta :o)

Tom
28. října • 10:22

Je to ACC druhe generace - mikrovlnny radar, ktery udrzuje vzdalenost od predchoziho vozu v zavislosti na rychlost. Mimochodem, MB to ma uz i v Actrosu (v lete jsme to testovali ve spanelske pousti  )

Tom
27. října • 13:37

Nova 3-ka je suprova, zrovna v pondeli jsem videl 3 hned za sebou na A92 na severu Mnichova, uz jen mirne maskovane. Dela to dojem hodne velkeho auta. Jinak existuje novy 3-litr, zatim se dava jen do 630i. Technicky popis by zabral nekolik stranek, ale co je hlavni: magnesiovy blok motoru s extrastabilni spodni deskou (pochazi z M Serie), vylepseny Valvetronic - presnejsi a rychlejsi, takze motor toci az 7500ot/min (!!!!), elektricka vodni pumpa - uspora 2kW a lepsi tepelne hospodarstvi, olejove cerpadlo s promenlivym ucinkem - optimalni chlazeni a mazani (hlavne ten Valvetronic) za vsech rezimu + uspora dalsich 2kW motoru, trojnasobne rezonancni saci potrubi, takze moment je temer linearni v celem rozsahu (!!). Mozna je toho jeste vic, ale ten popis mam doma a vic si ted nepamatuji.

p0etrik
27. října • 14:57

"magnesiovy blok motoru s extrastabilni spodni deskou" - pripomina mi to "extrarychly turbomixer s revoluvnim nanositkem".
Nic ve zlem, proste me to hned napadlo.

Unkwas
27. října • 13:48

Po dlouhé době pořádné BMW.Už se teším až ju uvidím v reálu.Moc bych se s ní chtěl svét.Jinak BMW opět ukázalo světu že dělá nejlěpší motory na světě.

BTW: Tom Máš li technický popis nového 3,0i pošli mi ho please na mail. Díky

Tom
27. října • 15:26

Mam, ale je to v papirove podobe v poslednim BMW magazinu a jeste k tomu v nemcine

dabel
27. října • 10:55

Novu trojku som videl nazivo asi pred mesiacom, "takmer odhalenu" - len par miest bolo pokrytych ciernou paskou. Posobila na mna ako "mierne vyfuknuta" patka, tak bocnou liniou ako aj spredu.

fastethernet
27. října • 10:46

Vzhledem k ostatním zde uvedeným a většinou vcelku pochvalným příspěvkům přidám já svůj negativní. Počínaje Z4, přes 7, 6, 5, 1 až po tuhle 3 - nahrazení jednoduchosti a elegance naprostou přeplácaností, komplikovaností, "hrubou silou". V okamžiku kdy si řeknu no co, zvenku to jakžtakž jde, tak se podívám na interiér a musím citovat Divadlo Járy Cimrmana: "Tudy ne, přátelé" . Tož tak.

Mirek
27. října • 12:03

tak se tam nekoukej ty Járo

vedeni
27. října • 9:16

...jsou jak ze stary primery, ale jinac dobry.

Tom
27. října • 6:50

Zná už někdo ceny?

xxxx
27. října • 7:58

v základu 5000 EUR 

skutrista
26. října • 22:37

Před pár dny sem se koukal na MTV a tam v nějakém americkém teenage filmu s touhle novou trojkou normálně točili byla úplně hotová žádnej prototyp, to samý že sem tam viděl nový nissan Z kabrio už nejmíň před rokem. Ty na tu evropu dobře kašlou. Ale zase to BMW má v USA dost dobrou image

Petr
26. října • 22:42

Nesmyl, to nemohla být nová trojka, v Evropě má BMW premiéru vždycky dřív. Jó, Nissan, ten jo, ten je v USA vždycky dřív. Když tady o 350Z neměl nikdo ani páru, já ji viděl v USA parkovat u hotelu

alpha
27. října • 13:00

350z cabrio na zelandu jezdi asi vic jak pul rok.videl sem ho tak v unoru prvne a vcera po druhy,nevypada to zas tak zle ale coupe je lepsi

skutrista
27. října • 12:49

Za tím co sem viděl si stojím řada1  to nebyla pětka taky ne. Taky mě to dost překvapilo, ale zabírali ji tam dost dlouho na to abych se spletl.

Maros
27. října • 6:43

Uvidime ako to bude vypadat v realu, ale musim povedat ze petka na fotkach ma viac chytila ako nova trojka, takze sa necham prekvapit.

A co sa tyka Nissanu Z - convertible, tak to je tu v Australii v predaji od oktobra 2003, ked som asi pred mesiacom cital jeho predstavenie v Europe bol som dost prekvapeny o akom modeli to hovoria.

Prajem pekny den.

Maros

Dawe
26. října • 22:29

No ja teda nevim panove, ale ackoli BMW muzu a to tak ze hodne, tak tohle se mi na tech fotkach nelibi ani trochu. Prijde mi to, jak kdyby se stara trojka vyspala s lantrou, nubirou nebo necim podobnym a vzniklo tohle. Vubec v ni nevidim ten sportovni, mirne agresivni svih, ktery se mik libi u te predchozi. Pevne verim, ze v realu to bude lepsi. Z petky jsem taky nadseny nebyl a uz se mi docela libi, tedy hlavne kombik. Nicmene motory jsou sportovni vic nez dost, bude s ni urcite radost jezdit. A jsem zvedavy o kolik bude zase lepsi M3.

Mirek
27. října • 12:01

Mrkni se na druhý server o autech (to nemyslím špatně proti autorevue.cz), tam je ve fotogalerii přímé srovnání současné a této nové generace 3er vždy ze stejného pohledu a garantuji ti, že na té nové najdeš mnohem víc sportovního šmrncu a agresivity a ta předchozí ti bude připadat jednoduchá a placatá. Současná 3 je naprosto super, je sportovní a mohla by se prodávat ještě 2 roky, aniž by ztrácela na atraktivitě, taky se mi líbí, ale kdokoliv tyhle srovnávací fotky viděl, uznal, že předchozí generace vypadá najednou zastarale. Najdeš tam spoustu prvků, kterými se new 3 nechala inspirovat a jen je prohloubila, myslím, že Bangle odvedl vynikající práci, podívej se na to pořádně a víckrát. V reálu se z ní po...., teda já myslím ano. A ta světla (zadní), co spoustě lidem nevoní, jsou taky jen evolucí těch přechozích. Fakt číhni na ty srovnávací fotky. BMW forever!

Deimos
26. října • 22:56

Suhlas, Nubira bola presne to prve co ma napadlo ked som videl tu fotku zo zadu...  Urcite sa mi viac paci povodna trojka-vyzera tak agresivnejsie, aj ked nova 5ka je podla mna zasa ovela krajsia ako stara....

Pavel
26. října • 22:58

Vážně ten zadek vypadá jako korejec, ale to nová pětka taky  bangl, bangl, cos to urobil?

robert
26. října • 21:35

úplně se mi motá z toho přemýšlení hlava.... koupit Logan nebo BMW 3?

Petr
26. října • 21:52

Logan, to je přece jasný  Za cenu BMW budeš mít 4

Jezevcik
26. října • 22:15

Takze budes v cili 4x rychleji, protoze muzes jet celou trasu paralalne ve 4 castech

Kuba von Duba
26. října • 21:24

Ten max vykon u verze 330i v rozmezi 2500-4000 otacek bude asi chyba, zejo.. 



Petr Broža
26. října • 21:29

Vím o ní, právě pracuji na doplnění článku.

Em
26. října • 21:16

Ale vono to zase nevypadá tak špatně, myslel jsem, že to bude horší. Ale ty motory, to je lahůdka!!! 160 kW z 2.5 litru, maso. V tomhle má BMW náskok jako p****e

asimov
26. října • 23:05

Běžně jsou 2,5 kolem 195 koní, takže na to, že to je novinka, nic extra. Zas to bude těžký jako stodola............ Ale je to pěkný. Na BMW

Michal
26. října • 23:11

No skoro 220 koní na 2.5 l mi přijde dost dobrý. Kdo má víc? Mrkni třeba na Hjundaj XG, z 3.5 V6 nějakých 200 k, to je ostuda.

Elvis
4. listopadu • 10:54

Kto ma viac? KAZDY JAPONEC!!!!

Doporučujeme

Články odjinud