Oettinger Sportback: ještě více sportu pro audinu

Oettinger, tunerská firma, která se specializuje na modely koncernu Volkswagen, připravila kit pro A3 Sportback německé automobilky Audi. Dravost zdůrazňuje dominantní mřížka chladiče, přepracovaná maska, širší boční prahy, oplechováni zádě vozu a decentní střešní přítlačné křídlo. Kompletní paket pro karoserii bude k dispozici v lednu 2005.

Pro model 2.0 TFSI quattro budou připraveny dvě varianty ladění. První zvedne výkon agregátu z 147 kW (200 k) na 169 kW (230 k). Maximální kroutící moment se zvedne o 60 Nm na 340 Nm. Akceleraci z nuly na stovku zvládne za 6,3 s a maximálka se vyšplhá až na 242 km/h. Cena? Z peněženky vám odejde 1 200 eur.

Od ledna 2005 bude spolu s kitem pro karoserii připraven i druhý stupeň ladění motoru. Turbomotor 2.0 FSI dostane nový katalyzátor, vyšší kompresní poměr a zadní tlumič výfuku. Za koly o rozměrech R17 až R19 se budou skrývat vrtané a odvětrávané kotoučové brzdy s průměrem 322 milimetrů. Výkony zatím nebyly zveřejněny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků