Oettinger Sportback: ještě více sportu pro audinu

Oettinger, tunerská firma, která se specializuje na modely koncernu Volkswagen, připravila kit pro A3 Sportback německé automobilky Audi. Dravost zdůrazňuje dominantní mřížka chladiče, přepracovaná maska, širší boční prahy, oplechováni zádě vozu a decentní střešní přítlačné křídlo. Kompletní paket pro karoserii bude k dispozici v lednu 2005.

Pro model 2.0 TFSI quattro budou připraveny dvě varianty ladění. První zvedne výkon agregátu z 147 kW (200 k) na 169 kW (230 k). Maximální kroutící moment se zvedne o 60 Nm na 340 Nm. Akceleraci z nuly na stovku zvládne za 6,3 s a maximálka se vyšplhá až na 242 km/h. Cena? Z peněženky vám odejde 1 200 eur.

Od ledna 2005 bude spolu s kitem pro karoserii připraven i druhý stupeň ladění motoru. Turbomotor 2.0 FSI dostane nový katalyzátor, vyšší kompresní poměr a zadní tlumič výfuku. Za koly o rozměrech R17 až R19 se budou skrývat vrtané a odvětrávané kotoučové brzdy s průměrem 322 milimetrů. Výkony zatím nebyly zveřejněny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků