Oettinger Audi TT: opravdová elegance

Oettinger vypustil do světa další velmi vydařený počin. Jako objekt svého zájmu si vybral nejlepší roadster roku 2006, Audi TT.

Není to jediný úpravce, který neodolal tomuto pokušení, ale zdá se, že právě Oettinger to zvládl nejlépe. Hlavním cílem úpravce bylo vylepšit motor a aerodynamiku vozu.

Friedrichsdorfský úpravce si dal záležet i na designu, ve kterém se spojuje sportovní charakter s elegancí a stylem. Hned na předním nárazníků můžeme vidět změny v podobně rozšíření a přidaní dalších nasávacích otvorů pro lepší přívod vzduchu.

Uprostřed spodní části nárazníků si pak našlo místo karbonové lízátko, které ladí se stříbrnou barvou vozu. Vzhled bočních prahů byl upraven tak, aby zapadl do celkové linie vozu. Pokud se na vůz podíváme zezadu, nelze přehlédnout širší nárazník a jeho spodní část, která je přizpůsobená duplexovému výfukovému systému, které zdobí čtyři chromované koncovky. Ty pochází přímo z dílny úpravce a jsou vyrobeny ze speciální nerezové oceli.

To nejlepší na tomto voze se ovšem nachází pod kapotou. Pro ty, kterým nestačí motor 2,0 TFSI připravil Oettinger speciální upgrade. Zde úpravce zasáhl opravdu hluboko a vylepšil co se dá. Od palivové nádrže počínaje, přes speciální vstřikování až po posílení chladícího systému.

Všechny tyto úpravy se postarají o výkon 350 koní. Stovku pak toto Audi zvládne za 5,6 s a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 270 km/h.

Nakonec se dostáváme ke kolům. Oettinger použil speciální disky Oettinger RXX z nerezavějící oceli, které jsou zde poprvé použity v rozměru 20". Později se nabídka kol rozšíří i o disky s průměrem 22 a 19".

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Oettinger Audi TT
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků