Oettinger Audi TT: opravdová elegance

Oettinger vypustil do světa další velmi vydařený počin. Jako objekt svého zájmu si vybral nejlepší roadster roku 2006, Audi TT.

Není to jediný úpravce, který neodolal tomuto pokušení, ale zdá se, že právě Oettinger to zvládl nejlépe. Hlavním cílem úpravce bylo vylepšit motor a aerodynamiku vozu.

Friedrichsdorfský úpravce si dal záležet i na designu, ve kterém se spojuje sportovní charakter s elegancí a stylem. Hned na předním nárazníků můžeme vidět změny v podobně rozšíření a přidaní dalších nasávacích otvorů pro lepší přívod vzduchu.

Uprostřed spodní části nárazníků si pak našlo místo karbonové lízátko, které ladí se stříbrnou barvou vozu. Vzhled bočních prahů byl upraven tak, aby zapadl do celkové linie vozu. Pokud se na vůz podíváme zezadu, nelze přehlédnout širší nárazník a jeho spodní část, která je přizpůsobená duplexovému výfukovému systému, které zdobí čtyři chromované koncovky. Ty pochází přímo z dílny úpravce a jsou vyrobeny ze speciální nerezové oceli.

To nejlepší na tomto voze se ovšem nachází pod kapotou. Pro ty, kterým nestačí motor 2,0 TFSI připravil Oettinger speciální upgrade. Zde úpravce zasáhl opravdu hluboko a vylepšil co se dá. Od palivové nádrže počínaje, přes speciální vstřikování až po posílení chladícího systému.

Všechny tyto úpravy se postarají o výkon 350 koní. Stovku pak toto Audi zvládne za 5,6 s a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 270 km/h.

Nakonec se dostáváme ke kolům. Oettinger použil speciální disky Oettinger RXX z nerezavějící oceli, které jsou zde poprvé použity v rozměru 20". Později se nabídka kol rozšíří i o disky s průměrem 22 a 19".

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Oettinger Audi TT
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků