Odvážný rozjezd AUTO DISKONTu v Brně

Brněnská pobočka bazaru AUTO DISKONT prodala během prvního měsíce od svého otevření 6. června celkem 121 aut, což jsou v průměru čtyři auta denně. Diskontní způsob prodeje ojetin se tak v Brně osvědčil stejně dobře jako v Praze.

„Zájem zákazníků je ohromný. Konkurence tady v Brně je sice veliká, ale většina bazarů nabízí výrazně dražší auta. My se zaměřujeme hlavně na kvalitní a levné vozy do 150 000 Kč, o které je největší zájem,“ prozradil majitel autobazaru Martin Emes a dodal: „Hlad po ojetinách je v Česku skutečně enormní, něco podobného jsem nikde ve světě nezažil. Je to pochopitelné, souvisí to s kupní silou obyvatel.“

Zajímavé je, že klienti brněnského AUTO DISKONTu nepřijíždějí pouze z Brna. Celkem 32 % z nich totiž pochází z přilehlých měst a vesniček. Často přijíždějí i zákazníci ze Slavkova, z Vyškova, Jihlavy, Olomouce a ze Zlína. AUTO DISKONT proto urychlí otevírání dalších bazarů na Moravě. Do konce roku bude otevřena ostravská pobočka, kde najde práci 35 nových zaměstnanců a počet nabízených automobilů vzroste o 400 kusů.

Motoristé na Moravě projevují výraznější zájem o škodovky. Lidé tu méně experimentují a sázejí na českou jistotu. Ještě větší důraz kladou na cenu a výši splátek při financování formou úvěru. Ta je podle interního průzkumu z 85 % rozhodující při volbě automobilu.

Výhodou AUTO DISKONTu jsou právě nízké ceny a výhodné splátky. Zákaznická skupina se tak rozšiřuje o nové společenské skupiny. Vedle typických klientů bazarů, kterými byli doposud většinou muži ve věku 20-50 let, přichází do AUTO DISKONTu stále více svobodných žen, seniorů, ale i mladých lidí, kteří ještě nevydělávají, ale mohou si dovolit splátky již od 400 Kč měsíčně.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků