Odvážný rozjezd AUTO DISKONTu v Brně

13. července 2005
Brněnská pobočka bazaru AUTO DISKONT prodala během prvního měsíce od svého otevření 6. června celkem 121 aut, což jsou v průměru čtyři auta denně. Diskontní způsob prodeje ojetin se tak v Brně osvědčil stejně dobře jako v Praze.

„Zájem zákazníků je ohromný. Konkurence tady v Brně je sice veliká, ale většina bazarů nabízí výrazně dražší auta. My se zaměřujeme hlavně na kvalitní a levné vozy do 150 000 Kč, o které je největší zájem,“ prozradil majitel autobazaru Martin Emes a dodal: „Hlad po ojetinách je v Česku skutečně enormní, něco podobného jsem nikde ve světě nezažil. Je to pochopitelné, souvisí to s kupní silou obyvatel.“

Zajímavé je, že klienti brněnského AUTO DISKONTu nepřijíždějí pouze z Brna. Celkem 32 % z nich totiž pochází z přilehlých měst a vesniček. Často přijíždějí i zákazníci ze Slavkova, z Vyškova, Jihlavy, Olomouce a ze Zlína. AUTO DISKONT proto urychlí otevírání dalších bazarů na Moravě. Do konce roku bude otevřena ostravská pobočka, kde najde práci 35 nových zaměstnanců a počet nabízených automobilů vzroste o 400 kusů.

Motoristé na Moravě projevují výraznější zájem o škodovky. Lidé tu méně experimentují a sázejí na českou jistotu. Ještě větší důraz kladou na cenu a výši splátek při financování formou úvěru. Ta je podle interního průzkumu z 85 % rozhodující při volbě automobilu.

Výhodou AUTO DISKONTu jsou právě nízké ceny a výhodné splátky. Zákaznická skupina se tak rozšiřuje o nové společenské skupiny. Vedle typických klientů bazarů, kterými byli doposud většinou muži ve věku 20-50 let, přichází do AUTO DISKONTu stále více svobodných žen, seniorů, ale i mladých lidí, kteří ještě nevydělávají, ale mohou si dovolit splátky již od 400 Kč měsíčně.

Diskuze (5) Další článek: CAPS: systémy, které mohou zabránit nehodě

Témata článku: