Odvážný rozjezd AUTO DISKONTu v Brně

Brněnská pobočka bazaru AUTO DISKONT prodala během prvního měsíce od svého otevření 6. června celkem 121 aut, což jsou v průměru čtyři auta denně. Diskontní způsob prodeje ojetin se tak v Brně osvědčil stejně dobře jako v Praze.

„Zájem zákazníků je ohromný. Konkurence tady v Brně je sice veliká, ale většina bazarů nabízí výrazně dražší auta. My se zaměřujeme hlavně na kvalitní a levné vozy do 150 000 Kč, o které je největší zájem,“ prozradil majitel autobazaru Martin Emes a dodal: „Hlad po ojetinách je v Česku skutečně enormní, něco podobného jsem nikde ve světě nezažil. Je to pochopitelné, souvisí to s kupní silou obyvatel.“

Zajímavé je, že klienti brněnského AUTO DISKONTu nepřijíždějí pouze z Brna. Celkem 32 % z nich totiž pochází z přilehlých měst a vesniček. Často přijíždějí i zákazníci ze Slavkova, z Vyškova, Jihlavy, Olomouce a ze Zlína. AUTO DISKONT proto urychlí otevírání dalších bazarů na Moravě. Do konce roku bude otevřena ostravská pobočka, kde najde práci 35 nových zaměstnanců a počet nabízených automobilů vzroste o 400 kusů.

Motoristé na Moravě projevují výraznější zájem o škodovky. Lidé tu méně experimentují a sázejí na českou jistotu. Ještě větší důraz kladou na cenu a výši splátek při financování formou úvěru. Ta je podle interního průzkumu z 85 % rozhodující při volbě automobilu.

Výhodou AUTO DISKONTu jsou právě nízké ceny a výhodné splátky. Zákaznická skupina se tak rozšiřuje o nové společenské skupiny. Vedle typických klientů bazarů, kterými byli doposud většinou muži ve věku 20-50 let, přichází do AUTO DISKONTu stále více svobodných žen, seniorů, ale i mladých lidí, kteří ještě nevydělávají, ale mohou si dovolit splátky již od 400 Kč měsíčně.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků