¨Tesla je super, moc jí fandím. Měl jsem možnost řídit přes (http://jizda-zazitkova.cz/jizda-tesla-model-s/)... a paráda. Jen to nabíjení je na.... :D
Článek vo hovně, Mička je tajemnej jak hrad v Karpatech a detektvní schopnosti má jak vesnickej pochůzkář po 2 flaškách vodky :-DVida co všechno se dá vydedukovat z náborovýho videa pro nový zaměstnance :-D:-D:-D
Já bych spíš řekl, že pozornost od problémů VAG (setrvalé podvody se softwarem, průser s pásy atd...) odvádí spíš ten nádherný 190 cm vysoký sympaťák, publikující denně cca 10 oslavných článků na téma Škoda. Ale můžu se pochopitelně mýlit...
Podle článku to skoro vypadá, že píšou o nějakém podvodníčkovi, co v garáži smontoval pár aut s vyřazenýma baterkama, dal na to supr logo a něco na tom chce trhnout. Podle toho videa to vypadá docela mamutí zaběhlou fabriku na auta, která navíc umí jezdit skoro bez řidiče. Novinařina :-D
Automobilka, která nesmontuje ani desetinu toho, co malá provinční automobilka Škoda Auto, je v podstatě garážovka, ty mamutí fabriko.
To je fakt, Ferrari s těmi pár tisíci kusy za rok je úplně zbytečná automobilka. Mluvil si o Ferrari, že jo?
Tam tímto aspiruješ na nejtrapnější (nejhloupější) příspěvek dne :-)
Protože nesouhlasím s tím, že více než 700 aut denně se dá vyrobit v garáži? Tak dobře, no :).
Ne, ale proto ze obracis smysl vet a napises neco o zbytecne automobilce, coz nikdo jiny nez ty nepouzil. On psal jen o garazove, coz s trochou nadsazky tesla je. A pokud jde o obrat, to je sice hezke cislo, ale nic nerikajici. Dulezita je vysledovka:-)
Ne, nemluvil jsem o Ferrari. Ferrari nepředstírá, že je automobilkou pro masy. Je to úzce specializovaný ziskový výrobce. Nic jako cirkus Tesla s klaunem Muskem.
Když může být Škodovka automobilka pro masy, nechápu proč ne Tesla. Čtvrt milionu aut ročně není zas tak málo a obrat budou mít za letošek se Škodovkou prakticky stejný.
Srovnavat Teslu s Ferrari, tak to uz chce hodne slusny matros nebo totalni gulas v hlave.
Zjistí si, kolik "tratí" Ferrari, jaký je zisk, a potom tady ještě něco chytrého napiš.
Regoval jsem na to, že automobilka s roční produkcí 250 tisíc aut je garážovka, ne na to, jaké peníze investuje.
ferrari je legenda, tesla je len par rocna automobilka ktora chce udavat smer ale kvalitou je za ladou ;)
Potlesk pro nejvěrnějšího koncernového fanatika a novináře jedné osobě!
Runner, stale shortujes TSLA? Podla tychto sprav by si mal...
Ano ale jen polovinu proti březnu. Strop 350 i dno 250 jsem trefil přesně a vybral zisk. Teď půjčeno při 305. Tu polovinu možná posílím.Faktem je, že podzimu 2017 jde Tesla spolehlivě dolů.
Minulost sa neda overit, ale ok, teraz si nakupil za 305, kam cakas, ze to pojde? Ja mam nakupene na 2 krat, za 215 a 310, vazeny priemer je 230, predavat neplanujem, mozno ak by to do konca roka islo na 600+ , co je inak dost mozne.
To se samozřejmě ověřit dá, nijak se tím netajím, viz moje příspěvky:https://vtm.zive.cz/clanky/teslu-ceka-narocny... ... https://www.zive.cz/clanky/minuly-tyden-nehav... ... Jako nejpravděpodobnější se mi jeví příští půlrok pomalý pokles na 230. Nemohu ale vyloučit ani posílení, tipuju někam k 370 a ani totální pád.Každopádně teď se mi nechce posilovat pozici. Což je věc mých investičních priorit, na beznadějné situaci Tesly samozřejmě trvám.
OK, zacal si shortovat pri $350, nechce sa mi ale verit, ze si cakal az kym to pojde na $250, ale mozno sa ti to podarilo, k comu ti gratulujem, zarobil si. Pri akej hodnote akcie chces teda uzavriet short poziciu?
I o tom jsem psal, viz můj post z 30.3.https://www.zive.cz/clanky/minuly-tyden-nehav... ... Reinvestoval jsem jen zisk, tak mi o nic nejde. Stávající budu prodlužovat tři měsíce. Sázím na propad na 150 až praskne, že se Model 3 neprodává, jak slibovaly rezervace a výroba má vysokou zmetkovost.
Sorry, ze si pozical a predal som chcel povedat...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.