Odvádí Tesla pozornost od problémů? Podle nového videa to tak vypadá

Art Vandelay  |  14. 05. 2018 15:37

Runner, stale shortujes TSLA? Podla tychto sprav by si mal...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 05. 2018 21:41

Ano ale jen polovinu proti březnu. Strop 350 i dno 250 jsem trefil přesně a vybral zisk. Teď půjčeno při 305. Tu polovinu možná posílím.
Faktem je, že podzimu 2017 jde Tesla spolehlivě dolů.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 05. 2018 10:12

Minulost sa neda overit, ale ok, teraz si nakupil za 305, kam cakas, ze to pojde? Ja mam nakupene na 2 krat, za 215 a 310, vazeny priemer je 230, predavat neplanujem, mozno ak by to do konca roka islo na 600+ , co je inak dost mozne.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 05. 2018 10:14

Sorry, ze si pozical a predal som chcel povedat...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  15. 05. 2018 11:08

To se samozřejmě ověřit dá, nijak se tím netajím, viz moje příspěvky:

https://vtm.zive.cz/clanky/teslu-ceka-narocny... ...

https://www.zive.cz/clanky/minuly-tyden-nehav... ...

Jako nejpravděpodobnější se mi jeví příští půlrok pomalý pokles na 230. Nemohu ale vyloučit ani posílení, tipuju někam k 370 a ani totální pád.

Každopádně teď se mi nechce posilovat pozici. Což je věc mých investičních priorit, na beznadějné situaci Tesly samozřejmě trvám.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 05. 2018 17:15

OK, zacal si shortovat pri $350, nechce sa mi ale verit, ze si cakal az kym to pojde na $250, ale mozno sa ti to podarilo, k comu ti gratulujem, zarobil si. Pri akej hodnote akcie chces teda uzavriet short poziciu?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 05. 2018 10:39

I o tom jsem psal, viz můj post z 30.3.
https://www.zive.cz/clanky/minuly-tyden-nehav... ...

Reinvestoval jsem jen zisk, tak mi o nic nejde. Stávající budu prodlužovat tři měsíce. Sázím na propad na 150 až praskne, že se Model 3 neprodává, jak slibovaly rezervace a výroba má vysokou zmetkovost.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  14. 05. 2018 17:13

Podle článku to skoro vypadá, že píšou o nějakém podvodníčkovi, co v garáži smontoval pár aut s vyřazenýma baterkama, dal na to supr logo a něco na tom chce trhnout. Podle toho videa to vypadá docela mamutí zaběhlou fabriku na auta, která navíc umí jezdit skoro bez řidiče. Novinařina

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  14. 05. 2018 18:13

Potlesk pro nejvěrnějšího koncernového fanatika a novináře jedné osobě!

Odpovědět  |   | 
runner42  |  14. 05. 2018 21:48

Automobilka, která nesmontuje ani desetinu toho, co malá provinční automobilka Škoda Auto, je v podstatě garážovka, ty mamutí fabriko.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  15. 05. 2018 02:10

To je fakt, Ferrari s těmi pár tisíci kusy za rok je úplně zbytečná automobilka. Mluvil si o Ferrari, že jo?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 05. 2018 06:01

Zjistí si, kolik "tratí" Ferrari, jaký je zisk, a potom tady ještě něco chytrého napiš.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 05. 2018 06:51

ferrari je legenda, tesla je len par rocna automobilka ktora chce udavat smer ale kvalitou je za ladou ;)

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  15. 05. 2018 15:07

Regoval jsem na to, že automobilka s roční produkcí 250 tisíc aut je garážovka, ne na to, jaké peníze investuje.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 05. 2018 07:28

Srovnavat Teslu s Ferrari, tak to uz chce hodne slusny matros nebo totalni gulas v hlave.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  15. 05. 2018 08:20

Ne, nemluvil jsem o Ferrari. Ferrari nepředstírá, že je automobilkou pro masy. Je to úzce specializovaný ziskový výrobce. Nic jako cirkus Tesla s klaunem Muskem.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  15. 05. 2018 15:09

Když může být Škodovka automobilka pro masy, nechápu proč ne Tesla. Čtvrt milionu aut ročně není zas tak málo a obrat budou mít za letošek se Škodovkou prakticky stejný.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  15. 05. 2018 14:33

Tam tímto aspiruješ na nejtrapnější (nejhloupější) příspěvek dne

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  15. 05. 2018 15:12

Protože nesouhlasím s tím, že více než 700 aut denně se dá vyrobit v garáži? Tak dobře, no :).

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 05. 2018 18:34

Ne, ale proto ze obracis smysl vet a napises neco o zbytecne automobilce, coz nikdo jiny nez ty nepouzil. On psal jen o garazove, coz s trochou nadsazky tesla je. A pokud jde o obrat, to je sice hezke cislo, ale nic nerikajici. Dulezita je vysledovka

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  15. 05. 2018 20:54

Já bych spíš řekl, že pozornost od problémů VAG (setrvalé podvody se softwarem, průser s pásy atd...) odvádí spíš ten nádherný 190 cm vysoký sympaťák, publikující denně cca 10 oslavných článků na téma Škoda. Ale můžu se pochopitelně mýlit...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 05. 2018 00:40

Článek vo hovně, Mička je tajemnej jak hrad v Karpatech a detektvní schopnosti má jak vesnickej pochůzkář po 2 flaškách vodky
Vida co všechno se dá vydedukovat z náborovýho videa pro nový zaměstnance

Odpovědět  |   | 
Martn  |  09. 06. 2018 17:02

¨Tesla je super, moc jí fandím. Měl jsem možnost řídit přes (http://jizda-zazitkova.cz/jizda-tesla-model-s/)... a paráda. Jen to nabíjení je na.... :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A