Odpočinek na dlouhé cestě? Volkswagen ví, jak na to

Odpočinek na dlouhé cestě? Volkswagen ví, jak na to

V době dovolených řada z nás cestuje na skutečně velké vzdálenosti. A během toho je velmi těžké udržet pozornost, stačí na moment přivřít oči a může to dopadnout velmi špatně. Kromě energetických nápojů a hektolitrů kávy naštěstí existují i další způsoby, jak únavu přemoci.

Video: Škoda radí, jak správně cestovat autem (nejen) na dovolenou

Video: Škoda radí, jak správně cestovat autem (nejen) na dovolenou

Volkswagen vám v krátkém videu ukáže, jak můžete třeba během tankování krátce protáhnout (téměř) všechny svaly v těle. K některým navíc můžete využít i samotné auto - k protažení tricepsu můžete využít otevřený zavazadelník, stehna zase lze protáhnout přidržením za střechu. 

I sedět za volantem se musí umět. Víte, jak na to?

I sedět za volantem se musí umět. Víte, jak na to?

Při cestování byste pochopitelně neměli zapomínat ani na kvalitní stravu a pravidelné doplnění tekutin. Právě pití kávy má za následek odvodnění organismu, což byste měli kompenzovat zvýšeným pitím obyčejné vody, vyhýbat byste se naopak měli nápojům s vysokým množstvím cukru.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků