Odměny v Porsche: 190 tisíc korun pro každého zaměstnance

Německý výrobce luxusních sportovních automobilů Porsche vyplatí každému ze svých zaměstnanců za loňský rok rekordní odměnu 7600 eur (téměř 190 000 korun).
Odměny v Porsche: 190 tisíc korun pro každého zaměstnance

„Porsche má za sebou skvělý rok,“ uvedl šéf závodní rady Uwe Hück. Dodal, že zaměstnanci si za tento výkon zaslouží mimořádnou odměnu. „Rekordní prodej přece nespadl z nebe, ale bylo ho dosaženo díky tvrdé práci zaměstnanců. Odměnu dostane každý, ať je to pracovník v kuchyni či inženýr,“ řekl.

Také generální ředitel Matthias Müller upozornil, že za úspěchem automobilky stojí nadprůměrně vysoké nasazení a flexibilita zaměstnanců. „Jsou motorem tohoto podniku, což oceníme rekordní odměnou,“ řekl.

Automobilka již dříve oznámila, že loni zvýšila prodej o 22 procent na rekordních 118 867 vozů zejména díky vysoké poptávce v Asii. Výrazně tak překonala svůj cíl, který počítal s nárůstem prodeje na 100 tisíc vozů. Růst očekává Porsche i letos, hlavně díky nové generaci vozů 911.

Porsche se mělo loni stát desátou značkou německého automobilového koncernu Volkswagen. Spojení podniků však bylo odloženo kvůli nevyřešeným právním otázkám a vyšetřování bývalých nejvyšších manažerů Porsche. Německý časopis Der Spiegel minulý měsíc uvedl, že Volkswagen by mohl kompletně převzít Porsche v letošním roce.

Volkswagen již v Porsche vlastní podíl 49,9 procenta. Koncern, jehož součástí je Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.

Zdroj: E15.cz

 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků