Odhalení druhé generace Audi Q3 se blíží. Osvojí si nový designový jazyk

Již tuto středu nám Audi oficiálně předvede druhou generaci modelu Q3. Časem mají přijít také ostřejší verze SQ3 a RS Q3. Na co se můžete těšit?

Nový model každé tři týdny letošního roku. Tak znělo předsevzetí Audi z listopadu loňského roku. Celkově by tak měla automobilka z Ingolstadtu přijít letos se 17 novinkami. Ať už v podobě faceliftu, nové generace či zbrusu nového modelu.

Našlápnuto mají čtyři kruhy dobře. Jen nedávno nám předvedli vlajkové SUV s označením Q8,  A1 Sportback a také omlazenou verzi modelu TT. A tak teď přichází čas na odhalení druhé generace Q3. Ta světlo světa oficiálně spatří již ve středu 25. července. Na trhu se má objevit ještě před koncem letošního roku. 

ABT postavil Audi RS 6 s výkonem Bugatti Veyron. Má hybridní techniku

ABT postavil Audi RS 6 s výkonem Bugatti Veyron. Má hybridní techniku

Pro nedočkavce zatím Audi vypustila krátké video. V něm se při hře světla a tmy míhá její nejnovější počin. Jak je na záběrech vidět, nová Q3 si osvojila nový designový jazyk automobilky pro SUV modely. Díky přechodu na platformu MQB má také dojít ke ztrátě hmotnosti. Na druhou stranu můžeme očekávat o něco větší rozměry, aby se model Q3 oddělil od Q2.

Co se týče motorizace, pod kapotou byste měli najít starou známou klasiku v podobě 1,5 litru TSI a 2,0 litru TDI v různých formách úprav. Šeptá se také o plug-in hybridní verzi s čistě elektrickým dojezdem 50 kilometrů. 

Špionážní snímky ale ukazují, že Audi už jde ve vývoji i dál. V testovacím procesu už jsou také ostřejší verze SQ3 a RS Q3. První zmiňovaná by měla být k mání již příští rok, ta druhá zase podle předpokladů v roce 2020.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků