... interaktivní komunikace vozidlo-infrastrukturaNejakeho pol roka dozadu som za podobne tvrdenie dostal minusov ako maku. Cize to nemoze byt tak.
pokud si autonomní řízení budu chtít užívat jako ta pani na obrázku, musí být za nehodu zodpovědný výrobce ne člověk za volantem
kolik nehod prozatim spusobili testovaci auta autonomnich systemu? navic vsechny ty auta ktera dnes smeji testovat autonomni funkce musej bejt pojistena, kde je tedy problem s odpovednosti? proste kdys takove auto spusoby nehodu, tak se ta nehoda resi z pojistkya nez nastane doba kdy si bude moct ridic uzivat autonomniho rizeni stylem ze se nebude muset vubec venovat autu a tedy ani dohledem nad rizenim, tak to bude davno vyresene na takove urovni, ze takove auto tu nehodu nezavini, navic ve vsech takovych autech bude muset bejt cerna skrinka se zaznamen vsech senzoru a kamer, takze vinik pujde urcit relativne snadnoproste se ptas na neco co je davno vyresene :-D
co se stane, když budu chtít předjet autonomní vozidlo ... nechá dostatečnou mezeru od auta před sebou? (což nezvládají ani současné opice za volantem) bude taky troubit a blikat? :-D
Predjizdis troubejici a blikajici auta? Ja tomu rikam objizdet havarku ... B-]
Ja si naopak myslím, že tá skutočná katastrofa v plynulosti dopravy nastane až sa začnú na cestách objavovať autá s autonómnym riadením.:-DAle ešte hodne rokov to bude našťastie len marketingová bublina. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.