Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle Koláž: Autorevue.cz

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle | Koláž: Autorevue.cz

Ani hrozivá nehoda, na jejímž konci má vozidlo status „totálka“ často neznamená, že by se takové auto nemohlo vrátit zpátky na silnice. Po fotkách zničené Octavie z Ruska,  kterou dali tamní mechanici zpátky do kupy ... Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Ani hrozivá nehoda, na jejímž konci má vozidlo status „totálka“ často neznamená, že by se takové auto nemohlo vrátit zpátky na silnice. Po fotkách zničené Octavie z Ruska, kterou dali tamní mechanici zpátky do kupy... | Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

...zde máme obdobný a zdokumentovaný případ také z Česka. Zájemci o Kodiaq z druhé ruky by měli zpozornět. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

...zde máme obdobný a zdokumentovaný případ také z Česka. Zájemci o Kodiaq z druhé ruky by měli zpozornět. | Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Letos v březnu přinesl Týdeník policie zprávu o těžké nehodě na Pelhřimovsku, kde řidiče Škody Kodiaq zastihl během řízení mikrospánek. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Letos v březnu přinesl Týdeník policie zprávu o těžké nehodě na Pelhřimovsku, kde řidiče Škody Kodiaq zastihl během řízení mikrospánek. | Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

„Zaklíněného řidiče nejprve museli z vozu vyprostit hasiči a poté byl předán do péče našich zdravotníků,“ zaznělo tehdy od ZZS Kraje Vysočina. Šofér si naštěstí odnesl jen zlomenou ruku, SUV od Škody však dopadlo mnohem hůře. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

„Zaklíněného řidiče nejprve museli z vozu vyprostit hasiči a poté byl předán do péče našich zdravotníků,“ zaznělo tehdy od ZZS Kraje Vysočina. Šofér si naštěstí odnesl jen zlomenou ruku, SUV od Škody však dopadlo mnohem hůře. | Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Z fotek ZZS bylo zjevné, že Kodiaq je na odpis. K odepsání a cestě na šrotiště ale v tomto případě nedošlo. Foto: ZZS Kraje Vysočina

Z fotek ZZS bylo zjevné, že Kodiaq je na odpis. K odepsání a cestě na šrotiště ale v tomto případě nedošlo. | Foto: ZZS Kraje Vysočina

Na facebookových stránkách fanclubu Škoda SUV club cz/sk se totiž auto v červnu objevilo s informací, že podstupuje opravu. A dodatečné fotografie ukázaly, v jakém rozsahu bylo auto doopravdy poškozeno. Foto: ZZS Kraje Vysočina

Na facebookových stránkách fanclubu Škoda SUV club cz/sk se totiž auto v červnu objevilo s informací, že podstupuje opravu. A dodatečné fotografie ukázaly, v jakém rozsahu bylo auto doopravdy poškozeno. | Foto: ZZS Kraje Vysočina

Podstatná část levé strany vozu chyběla, kdy poškození zasahovalo až do místa kabiny k druhé řadě sedadel. Pokud byste ale čekali, že v takovém stavu nemá SUV šanci na záchranu, budete na omylu. Foto: ZZS Kraje Vysočina

Podstatná část levé strany vozu chyběla, kdy poškození zasahovalo až do místa kabiny k druhé řadě sedadel. Pokud byste ale čekali, že v takovém stavu nemá SUV šanci na záchranu, budete na omylu. | Foto: ZZS Kraje Vysočina

Další nedávný příspěvek ve fanclubu potvrzuje, že je auto nyní kompletně opraveno. Foto: ZZS Kraje Vysočina

Další nedávný příspěvek ve fanclubu potvrzuje, že je auto nyní kompletně opraveno. | Foto: ZZS Kraje Vysočina

Z příspěvků ve fanclubu nelze potvrdit, že auto bude hledat nového majitele. Tento případ ale může fungovat jako obecné upozornění. Foto: ZZS Kraje Vysočina

Z příspěvků ve fanclubu nelze potvrdit, že auto bude hledat nového majitele. Tento případ ale může fungovat jako obecné upozornění. | Foto: ZZS Kraje Vysočina

Vozidla označená pojišťovnou jako na odpis by se oficiálně vracet do provozu neměla, přesto se ale takové exempláře v bazarech a na inzerci často objevují. Samozřejmě bez upřímné zmínky či dokumentace, že auto přežilo těžkou nehodu. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Vozidla označená pojišťovnou jako na odpis by se oficiálně vracet do provozu neměla, přesto se ale takové exempláře v bazarech a na inzerci často objevují. Samozřejmě bez upřímné zmínky či dokumentace, že auto přežilo těžkou nehodu. | Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Zdůvodnění takto rozsáhlé (a nepochybně nákladné) opravy je určitě na místě. Opět se tedy potvrzuje, že největším strašákem kupujících nejsou stočené kilometry, ale koupě totální bouračky svařené z několika kusů. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Zdůvodnění takto rozsáhlé (a nepochybně nákladné) opravy je určitě na místě. Opět se tedy potvrzuje, že největším strašákem kupujících nejsou stočené kilometry, ale koupě totální bouračky svařené z několika kusů. | Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Důkladné prověření původu a historie auta je naprosto klíčová věc. A pokud něco zavání levotou, radši dejte ruce pryč. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Důkladné prověření původu a historie auta je naprosto klíčová věc. A pokud něco zavání levotou, radši dejte ruce pryč. | Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

 Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

| Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk

Takto vypadala Škoda Kodiaq zhruba rok před těžkou nehodou Foto: Facebook Roman Kocmánek

Takto vypadala Škoda Kodiaq zhruba rok před těžkou nehodou | Foto: Facebook Roman Kocmánek

Takto vypadala Škoda Kodiaq zhruba rok před těžkou nehodou Foto: Facebook Roman Kocmánek

Takto vypadala Škoda Kodiaq zhruba rok před těžkou nehodou | Foto: Facebook Roman Kocmánek

Ani hrozivá nehoda, na jejímž konci má vozidlo status „totálka“ často neznamená, že by se takové auto nemohlo vrátit zpátky na silnice. Po fotkách zničené Octavie z Ruska,  kterou dali tamní mechanici zpátky do kupy ... Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk
...zde máme obdobný a zdokumentovaný případ také z Česka. Zájemci o Kodiaq z druhé ruky by měli zpozornět. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk
Letos v březnu přinesl Týdeník policie zprávu o těžké nehodě na Pelhřimovsku, kde řidiče Škody Kodiaq zastihl během řízení mikrospánek. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk
„Zaklíněného řidiče nejprve museli z vozu vyprostit hasiči a poté byl předán do péče našich zdravotníků,“ zaznělo tehdy od ZZS Kraje Vysočina. Šofér si naštěstí odnesl jen zlomenou ruku, SUV od Škody však dopadlo mnohem hůře. Foto: Facebook Škoda SUV club cz/sk
25
Fotogalerie

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

Ani hrozivá nehoda, na jejímž konci má vozidlo status „totálka“ často neznamená, že by se takové auto nemohlo vrátit zpátky na silnice. Po fotkách zničené Octavie z Ruska, kterou dali tamní mechanici zpátky do kupy, zde máme obdobný a zdokumentovaný případ také z Česka. Zájemci o Škodu Kodiaq z druhé ruky by měli zpozornět.

Letos v březnu přinesl Týdeník policie zprávu o těžké nehodě na Pelhřimovsku, kde řidiče Škody Kodiaq zastihl během řízení mikrospánek. „Zaklíněného řidiče nejprve museli z vozu vyprostit hasiči a poté byl předán do péče našich zdravotníků,“ zaznělo tehdy od ZZS Kraje Vysočina. Šofér si naštěstí odnesl jen zlomenou ruku, SUV od Škody však dopadlo mnohem hůře.

Z fotek ZZS bylo zjevné, že je Škoda Kodiaq na odpis. K odepsání a cestě na šrotiště ale v tomto případě nedošlo. Na facebookových stránkách fanclubu Škoda SUV club cz/sk se totiž auto v červnu objevilo s informací, že podstupuje opravu. A dodatečné fotografie ukázaly, v jakém rozsahu bylo auto doopravdy poškozeno.

Podstatná část levé strany vozu chyběla, kdy poškození zasahovalo až do místa kabiny k druhé řadě sedadel. Pokud byste ale čekali, že v takovém stavu nemá SUV šanci na záchranu, budete na omylu. Další nedávný příspěvek ve fanclubu potvrzuje, že je auto nyní téměř kompletně opraveno.

Z příspěvků ve fanclubu nelze potvrdit, že auto bude hledat nového majitele. Tento případ ale může fungovat jako obecné upozornění. Podobné exempláře se totiž v  inzerci často objevují. Často bez upřímné zmínky či dokumentace, že auto přežilo těžkou nehodu.

Zdůvodnění takto rozsáhlé (a nepochybně nákladné) opravy je určitě na místě. Třeba bude sloužit k demonstraci toho, že i po důkladné opravě vůz při další podobné nehodě nedosáhne původní pevnosti. To by pak oprava dávala smysl. Opět se ale potvrzuje, že největším strašákem kupujících nejsou stočené kilometry, ale koupě totální bouračky svařené z několika kusů. Důkladné prověření původu a historie auta je naprosto klíčová věc. A pokud něco zavání levotou, radši dejte ruce pryč.

Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq je po modelu Yeti druhé SUV značky Škoda. Využívá koncernovou platformu MQB a vyrábí se v České republice spolu se sesterským SUV Seatu. Kodiaq je první model Škody, který lze objednat v sedmimístném provedení, dostupný je také v provedení sport (RS).

Ceny a výbava • Test Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW • Škoda Kodiaq RS

Doporučujeme

Články odjinud