Zajímavé názory. Osobně mám Suzuki SX4 4x4 1.9 Diesel a moc by mne zajímalo, kde jste vzali, že naftový motor je problematický. Mně to nijak nepřipadá, ani po najetí 50 000 km jsem s motorem neměl nijaký problém, dobře jezdí za 6l/100 km a to jsem vůz koupil již ojetý s 90 000 km. Naopak několik známých, kteří mají benzinovou verzi, si stěžují na spotřebu.
s SX4 za 8 litru? Mam ji 5 let, moc ji nesetrim a jezdim pod sedm. A to mnozi dalsi jezdi za min. Kazdopadne prima auto, ktery je jednoduchy, obratny a predevsim bytelny (hlavne podvozek) ... zkratka neni duvod, aby nebylo spolehlivy, protoze se na tom nema moc co pokalet. Sice to nema mekceny plasty a "koncernovy" vychytavky, ale slouzit bude dyl.
Nezbývá mi, než obdivovat vaši lehkou nohu. Praha-Korfu a zpět průměr 8,2 l/100km, ježdění kolem Prahy průměr za cca 20.000 km je 7,5.Je sice pravda, že palubní kecal ukazuje o 3/4 litru menší spotřebu, ale to bohužel na skutečné spotřebě nic nemění. Jinak souhlasím s tím, že to je povedený nezmar. :-)
Stejná zkušenost. Jakmile vezmete SX4 na dálnici a jedete normálních 130-135 km/h, jen těžko se dostanete pod 8l. Na; okreskách, při normální jízdě mi brala tak 7.2-7.3 l.
sx4 od 2009 vyssie ma vylepsneny motor a inu prevodovku. modely do 2009 si celkom cucli ak sa bavime o motore 1.6 .
pardon zabudol som na Audi
Dodnes lituju, že jsem SX4ku prodal. Neříkám, že to bylo nejlepší auto, se kterým jsem jezdil, ale tak nějak nejmilejší, prostě holka do nepohody, která nikdy nezradí. Byl jsem s ní i v Řecku na tamní poměry je to snad nejlepší možné auto. Byl jsem tak i s Foresterem a ten je v některých situacích trošku moc velký (průjezd horskými vesnicemi na Peloponésu). Vřele SX4 doporučuji. Jediný menší problém je, že posilování volantu začne fungovat až při trochu vyšších otáčkách, takže slabší jedinec může mít problém při výjezdech z těsného parkování.
moj tajny typ pre fajnsmekra je AR 156 Crosswagon. samosvor Thorsen. poctiva 4 kola. v claku su pseudo 4 koly okrem Subaru..
Jj Alfa 159 Q4 je dobra. Audi pouziva stejny system. Ale ze by Subaru byla poctiva ctyrkolka? S automatem dlouho pouzivali nejnizsi system s visco spojkou. I u aut s manualem ale jde porad o otevreny diferencial, u ktereho dojde k castecnemu uzavreni bud pomoci elektroniky nebo pomoci rozdilneho otaceni kol a opet visco spojkou. Takze i ten poctivy system potrebuje prokluz. A je take otazka, kolik lidi dokaze posoudit a poznat rozdil mezi pseudo a full time 4x4. Mam kamarada, ktery si koupil subaru a ukazoval nam, jak to krsne projizdi zatacky atd. Byt jsem se zeptal, jestli to neni rozbity, protoze v zatacce se tomu porad chtelo po tecne ven. Po par dnech jsme zjistili, ze koupil pouze predohrab ;-). Takovym lidem urcite pripojitelny system poslouzi stejne a muzou si vybrat i z aut a vybav, ktera u subaru nejsou...
Subaru a předohrab? Subaru je vždy 4x4, jinak by to snad nebylo Subaru, ne ...
subaru pouziva niekolko typov pohonu 4x4impreza vo vybave zebrak, sa da, alebo dala kupit aj predohrab s motorom mrtvola 1.5 a spotrebou 8+ :-D
No jasneee. Ale pokud ma mezinapravovy dif, tak je to otevreny planetovy, za kterym musi byt neco, co zajisti prenos. A to je vzdy nejaka spojka. Nezamenuji to s pdovedenim v automatech, kde neni centralni dif, ale jsn ta spojka. Jinak byl dost prekvapen, ze ma predohrab:-)
No jo, kde jsou časy, kdy kombíky Subaru měly redukci a mezinápravovou uzávěrku...
Torsen se píše bez h
Dakujem ta upozornenie ;-)
Je to tuším zkratka dvou slov Torque Sensitive, ale nejsem si jistej.
Je, řekl jsi to správně.
mercedes s - lexus - superb .. tak urcite
nechapu myslenku komentare :-/
No a? Vse si muzu poridit v provedeni s pohonem vsech kol. Kde je problém?
Překvapilo mě, že u článku výslovně zaměřeného na provedení 4x4 je popis jednotlivých systémů pohonu tak odfláklý. Dokonce u posledních dvou aut už o něm není ani zmínka. Takže z mého pohledu docela žalostná úroveň.
dajte si pozor aby auto nevypadalo vyloženě zničeně :-D :-D :-D
Jasně samý krámy s haldexem. Takže pseudo 4x4 vyjma subaru.
kramy, ale zjavne zakaznici nic ine ani nepotrebuju, ked davaju haldex aj tam kde bolo predtym mechanicke 4x4
...přesně tak, konzum je konzum. Lidi preferujou slevomaty typu haldex a máš pravdu, že v naprosté většině případů to našim strrjcum stačí. Co už nestačí je podvozek, ten na slevomatu oproti Subaru už nedostaneš...o)
mě teba haldex nikdy nenechal na chalupě ve sněhu pod kopcemani mě nevyprovodil ze zatáčky2xoctavia I (tady to spojení opravdu chruplo), octavia II, volvo XC60pro info ta octavia I byla skoro na začátku produkce 4x4 podzim 99, 66kW a dodnes slouží v Harrachově
A uz jsi zkusil jezdit s haldexem, kdyz tak vehementne tvrdis, ze je to kram? ;-)Nerikam, ze je to lepsi jak stalej pohon 4x4, ale rozhodne je to o 100% lepsi nez predni nahon. Jezdil jsem s haldexem asi 6 let a byl jsem hodne spokojen. Reakce docela rychla (zadny sekundovy prodlevy a pod. jak si nekdo mysli) a rozhodne jsem s tim nemel problemy a nelitoval jsem, ze to v aute mam ani na sekundu. Spis jsem vzdycky litoval ty co maj predni nahon.
Tak a teď dostaneš minimálně deset minusů. Ovšem nechci vidět az ti znalci zjisti, ze Haldex neni nic od VAG, ale švédská technologie.
Subaru už u modelů s automatem používá svůj "haldex".další info zde.http://www.autoforum.cz/technika/subaru-konci-s-t... ... ;-)
Tato věc byla jasná už před dvaceti lety, že směr je v elektronickém podvozku. Samozřejmě, že japonci byli pozadu a klasicky o cca 20 let. Fanouškům vyplachovali celou dobu mozek a těch tutanů se vyskytují po celé zeměkouli mraky. Takže žádné nepřekonatelné atmosféry a žádný trvalý symetrický 4x4, prostě jen hromady blábolů. Konečně dopajcovali přimovstřikové benzínové turbomotory, haldex, dvojspojkové převodovky (přímovstřikové diesly ani nevzpomínám....to byla taky marketingová výplachovka). Že by se ti tutani naštvali, že si z nich dělali celá léta srandu.... ani náhodou, oni jsou dokonce šťastní, hned zase vytrubují, jak to ti japonci všem natřou.
o) elektronika je dobrá do domácích spotřebičů, mezi pořádná auta typu Subaru nám ji moc netahej...o)
Je to částečně pravda, ovšem ten odkaz na článek plný aprílových nesmyslů jsi nezvolil úplně šťastně
Pozor znaleeec:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.