Od pracanta po VIP obývák: Nové dodávky Mercedesu dostanou 4x4 i řízení zadních kol

10 komentářů (11 nových)

Dřevo Levně
11. března • 11:22

Hlavně aby měli zvládnutý zinkování kastle. Se závadama si poradíš nebo tě minou ale hniloba je neodvratná.

Václav Herda
11. března • 20:09

V poslední bobe už v series tak viditelné nerezne jako tomu bylo na začátku tisicileti

Dřevo Levně
11. března • 21:52

Tenkrát si ho kupovali i firmičky a živnostníci protože byl levnější než transporter. Dneska už jezdí jenom pro hotely a letiště.

Jan Taraba
13. března • 9:42

Tak ono kromě totálně přestřelené ceny je to i zoufale zastaralé. Když se svezete v novém Multivanu a pak přesedněte do V-Klasse, připadáte si jak v pravěku. Jízdě i provedením. Nesmyslný ceník sice prodejci korigují obvrovskými slevami, ale na celkové zastaralosti tím nic nezmění.
Nový model Mercedes potřebuje jak prase drbání.

Adyk
11. března • 10:09

Na psí boudu přilepíme čumák a auto je hotové. Kam ten design dospěl?

Marek Zrak
11. března • 23:11

Představuješ si dodávku, jako nízké sportovní kupé?

Václav Herda
11. března • 20:12

Jak si představujete vizuální podobu dodávky, tak aby byla i praktická? Je jen málo dodavek/Mpv které vypadají jaks taks futuristicky jako například Pontiac Transport, Chevy Lumina a Olds Silhuette v té prvotní generaci.

Dřevo Levně
14. března • 7:14

To si vyjmenoval MPV pro USA. Dodávka je užitkový vozidlo tam je mi béžovej koberec na podlaze podezřelej.

Jan Mička
11. března • 10:26 • šéfredaktor AutoRevue.cz

A v čem se to liší od jiných dodávek? :-D

Jan Taraba
13. března • 9:43

V čem? Že to není to odpudivé jako Staria.

Doporučujeme

Články odjinud