petr r. (petrumr)
28. července 2024 • 18:50

jedině MERLIN od RR.

Jan Taraba
28. července 2024 • 20:22

V které toyotě se takový skvost vyskytuje?

petr r. (petrumr)
29. července 2024 • 10:51

áá pán neví kde byl Merlin od RR? Co se planceš Toyotu? Dobře máš vygumovaný mozek od komunistů.

Robert Sál
28. července 2024 • 12:27

Je to trochu zázrak, že se tento motor objevil v sériové produkci. Jde velmi složitou konstrukci, náchylnou na špatné zacházení, kdy s tím jezdili lidé, jež poznali auto podle to, že má kola a měli dost peněz na to, si takové auto koupit.

Jan Taraba
28. července 2024 • 20:28

On ten princip zas až tak složitý nebyl, prostě spojili dva motory VR6 do V. Blbý je, že tomu moc nerozuměly servisy.
Jasně, dnes ani před 10 lety by to už nebylo možné, protože to už VWG nevládl Piëch, ale banda rychlokvašených excelových manažerů, z nichž žádný tam dlouho nevydržel, ale škod každý z nich napáchal jako by tam byl 20 let. A to se naneštěstí dodnes moc nezměnilo.
Piëch byl odvážný vizionář, který se nebál a měl i dostatečně důrazné metody, aby protlačil zdánlivě nemožné. Ano, s Phaetonem udělal velkou chybu, ale za to ostatní, co dokázal, mu ji historie odpustila. A dnes je naopak Phaeton žádané zboží, které na ceně neklesá a dobré kousky jsou a hlavně budou dobrou investicí.

Alda Alda
29. července 2024 • 21:23

Phaeton byl sice dobrý vůz, ale prodejní propadák a vlastně nedával smysl. Byla to levnější A8 za cenu A8. Každý, kdo mířil do téhle třídy, šel do Audiny, která byla mimořádně povedená. Nad naceněním Phaetona se vedly polemiky. Tu cenovku za VW nikdo nechápal.

Dřevo Levně
30. července 2024 • 10:05

Auto v korporátu dostaneš přesně takový na jaký máš nárok, maximálně si můžeš přát barvu a výbavu. Jenom jako majitel firmy si můžeš vybírat a přesně tam Piëch mířil - na majitele malejch firem který nechtěli provokovat D3.

Alda Alda
30. července 2024 • 14:54

Myslím si, že to tady neplatilo. Phaeton vypadal honosně, každý věděl co to je zač a kolik to stojí. To je právě ono, že to neplnilo funkci "tichého" luxusu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dřevo Levně
30. července 2024 • 20:51

Jó? Koho auta neberou tak ho považuje za nějakou verzi passata, zejména ženský.

Dřevo Levně
29. července 2024 • 13:35

Proč by byl fejton chyba? I manažer kterej neměl nárok na lepší značku se parádně povozil a třeba rozhodl že všechny služebáky budou vw. Že na každym kusu vag prodělal? No a co, takovejch aut vyráběl, vyrábí a bude vyrábět ještě spoustu.

Doporučujeme

Články odjinud