Od ledna už nedostanete na značku zelenou známku z měření emisí

Od ledna už nedostanete na značku zelenou známku z měření emisí

Stanice měření emisí už od 1. ledna 2015 nelepí zelenou známku na registrační značku, ale pouze do protokolu o měření emisí. S ním pak teprve jede auto na technickou kontrolu, kde dostane známou červenou známku na zadní registrační značku. Upozornil na to zpravodajský web iDnes.cz.

Jde o to, že bez schválených emisí auto nemůže dostat technickou, takže červená známka automaticky znamená i odpovídající emise. Lepení známky ovšem zůstává, jenom se dává do protokolu z emisí. A co s volným místem na značce?

Život řidiče | Názory

Stát ruší od ledna 2015 tzv. polopřevody aut. Co to pro nás znamená?

Starší registrační značky jsou totiž od opakovaného sloupávání starých známek poškozeny a za to mohou policisté udělit řidiči vozidla pokutu. Stanice technické kontroly mají na prázdné místo lepit krycí štítek, ten ale stanice nemají. Uvedl to šéf Profesní komory STK Jiří Rajmon v rozhovoru pro Rádio Impuls. 

Zajímavé je, že se tato změna a s tím související informace nedostaly na veřejnost s předstihem. Připraveni tak nejsou nejen provozovatelé vozidel, ale především samotné STK a úředníci.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků