dobrý den mám otázku mám trabanta chci ho opravit ale kousek podlahy je zrezlí a když ho opravím projde trabant zkouškou na veteránské papíry?
Jak znám dnešní buzeraci a šikanu, tak se pokusí udělat maximum pro to, aby vše selhalo a aby s tím měl člověk co nejvíc problémů, ale za pokus to rozhodně stojí.Milionkrát raději se na silnici ohlédnu za trabantem, než za nějakým 3 tunovým odporným polotankem SUV s náhonem 4x4, co teď lidi kupují jako magoři, protože je to asi prý COOL nebo co... A to už jsem z modernější doby, kdy COOL byly BMWčka s obdelníkovou mřížkou. Dodnes o něm sním. Dodnes dělají v BMW SUV krávoviny, na kterých už chybí jen 152mm houfnice. Prý to není pro Evropský trh ale pro Čínský... Číňani to mají prostě rádi
Pěkně se tomu věnujeme i tento web https://sites.google.com/view/jak-prihlasit-veterana/...
Super tento článek doplňuje https://www.veteran-prodej.cz/2018/kdy-se-stane-auto-ve... ...
To akože keď mám auto rok výroby 1969, a mám biele značky, tak nie je veterán?. Trocha pritiahnuté za vlasy!!!. U nás na SK bohu žial staré značka už oficiálne zanikli, takže len napr. LM 900 CZ. so znakom EU. Na druhej strane 2-takt a autá vyrobené pred 1.1.1970. nepoliehajú emisnej kontrole. Ekodaň neexistuje. Cca 60€ ročne za PZP zasa človeka nezruinuje.
Ne, i u vás na Slovensku máte EČV pro historické vozidla. To že auto má ČS značku z něj nedělá veterána ani u nás.
Normalni povinne ruceni je pro auta nejvyssich kategorii kolem 2000+ czk/rok (ano nesmi byt cypata pojistovna s cypatym zastupcem) takze o usetreni to moc neni. Cenejsi mi prijde zcela puvodni znacka, at treba XY 10-11 nebo nejlepe jeste starsi, rucne malovana B-] Kdy clovek dostal z dopravky papirek a znacku si mel namalovat a udrzovat ji citelnou doma. Lide jeste meli ve skolach krasopis, takze to podle toho take vypadalo. Zelena znacka s veckem mi prijde neco jako kockopes. Stejne jako meli nedotazenou snahu o znacky na prani. (jsou zabite tim, ze maji pevne dany pocet znaku a cislo, slovo je roztrzeno krouzky uprostred, tak vetsi cast slov ztraci vyznam ). Jistou vyhodou by mohl mit nakladak, kdy je cestovni dan a jine poplatky dost velke. A co treba mytne? Tatra 138 sice trvale 80km/h+ nepojede, takze na dalnici nemuze. Ale treba Volvo F89 nebo bus Skoda SM by mohla. Ale nedelam si nadeje, kdyby neco melo byt extra vyhodne, stat by to zarizl :-/
No já teda nevím, ale s bmw f30 335i a 50% bonusem za bezškodní průběh jsem se pod 3.500,- na povinném ručení nedostal, takže tvoje hláška, že pro auta nejvyšších kategorií je POV kolem 2.000,- czk/rok trochu mimo. A nejvyšší kategorii aut si představuji docela jinde, než relativně obyč 335i
Auto nejvyssi kategorie na POV je pro pojistovnu nad 2500 ccm. Zda je to prohnila T613 nebo slusny Silver Spirit mas v tomhle fuk. Tak bud jsi mlady zajda, nebo jsi nekde neco zavinil, nebo bydlis v centru spatne lokace nebo si z tebe dela pojistovna dobry den. Jak to mas nevim, ale vim dobre kolik za kazde auto platim ja.
Lol! Povinne rucenie za Favorita platim 90€ a za jednotkovu Octavku 120€ :-D
Mít na zelené značce V? Jeden z důvodů, proč jsem koupil moje auto je právě to PEA-64-32 :-)
proč furt tlačíte tu tezi, že veterán = zelené značky. Případně, že zelené značky jsou něco extra. Naopak, zelené značky hodnotu vozu snižují. S takovým autem nemůžete podnikat, neměl byste jej za úplatu ani pronajímat. Zelené značky také říkají, že z nějakého důvodu to auto zaniklo a nejspíše bylo znovu vystavěno z dílů jiných vraků. Už to říká, že je to méně hodnotné, než auto, které se zachovalo v podstatě kompletní. Také je zde mnohonásobně vyšší riziko, že vůz byl před lety odcizen, identifikátory posléze nahrazeny jinými a původ "doložen" zaniklými doklady od jiného vozidla. Poměrně dost vzácných historických aut je v ČR na běžných značkách a mají "akorát" udělanou/udělenou veteránskou testaci. PS: placení povinného ručení je u takto starých aut naprosto zanedbatelná položka, takže mít to jako hlavní důvod pro zahození (černo)bílých značek je tak trochu zcestné. Na servisu a předzásobení se díly pro takové auto vydáte mnohonásobně více peněz.
S tím co říkáte bych souhlasil u youngtimeru, ale u old uz jsou zelené značky akceptovatelné B-]
a pak je na světě více originálních Porsche 356 než kolik jich Porsche vlastně vyrobilo.
Nevím, jak ve světě, asi máte zkušenosti z celého světa- klobouk dolů. 356 provozované u nás, v České republice a jsou to repliky, tak to mají zapsáno v dokladech. Na západ od nás si NIKDO nedovolí u takového auta neuvést v dokladech, že se jedná o repliku.
A jako titulni foto nemohla chybet nase MILOVANA SKODOVENKA! Velky potlesk koncernove redakci!
Mohli třeba vybrat něco z https://www.benzin-nafta.eu/auto-zpravy/3-veterany-kt... ... ... I takový Velorex by mi udělal radost.
k titulku by se víc hodil favorit, ale ten zase nevypadá tak "historicky", i když ve skutečnosti byl starý už když se začal vyrábět....
Většina pojišťoven u vozidel starších 30 let uplatní nízkou sazbu povinného ručení i na běžných značkách. Sám mám taková auta 4 a pojišťovna FIVA průkaz ani V- značky nepožadovala.
Zdravím, mám auto z roku 1982, původní stav, avšak běžné bílé značky, protože prostě chci jezdit... Nechal jsem si udělat kalkulace na poviné ručení a nenašel jsem pojišťovnu, co by mi automaticky nabídla zvýhodněnou pojistku... Platím tedy plné pojistné. Šlo by dát nějaký kontakt na konkrétní pojišťovnu, která je ochotna vzít v potaz ročník vozu? Díky.
Ja jsem si udelal klubovou testaci, protokol z ni jsem poslal na CPP a misto 3500 platim POV asi 900kc... a mam bile znacky....Vyhoda vete znacek je ze nemusis na stk a casem mozna nejaka vyjimka z emisnich zon....
mám auto z roku 1973 (VW T2 1.6), bílé značky a jsem pojištěný u ČPP. Platím asi 600Kč ročně. Akorát mám pocit, že jako historické vozidlo, které nemá testaci, berou jako limit 40 let. Co tak vím z okolí, tak veterány řeší víceméně jen ČPP, Hasičská a Slavia (ale ta snad jen 60+ veterány).
Máme Škoda 1100 MB z roku 1968 na bílých značkách bez testace a nejlevnější povinné ručení nám nabídla Generali (750,-). Jinde několikanásobně víc.
Hmm, takže podvodníci, kteří nezaplatí a pak po Vás bude někdo vymáhat škodu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.