Od července musejí mít všechny nové vozy černé skříňky. Pomohou při prevenci nehod

11 komentářů (11 nových)

Honza Votruba
31. ledna • 18:05

Zas další blbost která úplně zbytečně prodraží auta. EK je prostě neštěstí.

Karel Kacaba
31. ledna • 3:36

Skvělé. Příští rok jistě přibude i záznamník hovorů v kabině a do konce destiletí se dočkáme povinnosti duplicitního řízení a druhého řidiče ve voze. Vznik další agentury v Bruselu, která bude mít za cíl online řídit silniční provoz v EU je nabíledni.

Dřevo Levně
31. ledna • 12:31

Záznamník hovorů je každej zapnutej mobil, zatim se to využívá jenom pro cílení reklamy a pro kriminálku se svolením soudu. Ale jede to už roky.

Jan Taraba
31. ledna • 10:04

Proti tomu, že pomalu už musíte mít od manželky předem písemný souhlas k pohlavnímu styku, jinak vás může čekat stíhání za znásilnění, je tohle ještě prkotina.

Adyk
30. ledna • 18:56

Velký bratr opět ukrajuje kus soukromí. Jaký to má vliv na prevenci, když to zaznamená nehodu? Žádný. Na sporné okamžiky mám v každém autě kameru se záznamem, který uvidí jen ten komu ho já poskytnu a ne každý komu se zachce pod zástěrkou nějaké vyhlášky nebo zákona.

Jan Taraba
31. ledna • 10:08

Tak zdaleka ne každý tu kameru v autě má.
A jak píšeš, viník zpravidla záznam neposkytne, takže je to na dvě věci.

petr r. (petrumr)
30. ledna • 16:55

proč stát nezačne kontrolovat průměrnou rychlost, když mýtné brány to umožnují? Ta černá skřínka měla už být dříve, prostě v celé EU je jim BESIP směšný slovo.

Jan Taraba
31. ledna • 10:06

No proč asi, mudrlante?
Co třeba proto, že ty brány je téměř nemožné použít jako úředně ověřené měřidlo?

petr r. (petrumr)
31. ledna • 16:05

bez komentáře, brána vyfotí spz a třeba 100km dále druhá taky a rozdíl času se vypočte rychlost. Usekové měření je dost rozšířené a kamera není měřidlo. Jak budeš jezdit, tak se stím setkáš ve městě i mimo.

Jan Taraba
1. února • 15:07

Ty jsi pořád stejně hloupej.
Úsekové měřiče ověřené jsou. Mýtné brány ne a těžko být mohou.
Jediné rádoby plošné měření na dálnicích mají Italové, systém Tutor. Ten je sice na většině dálnic, ale ani tam nemají ověřené vše, jen některé úseky. Na ostatních straší varováním, ale měřit nemohou.
A měřit průměr na trase 100km už je úplná pitomost.

Petr Paulika
30. ledna • 15:21

Tak to nám už tak předražené auta ještě trochu více podraží.

Doporučujeme

Články odjinud