Octavie a Fabie jsou nejlevnější v historii

Největší tuzemská automobilka Škoda Auto zlevnila své dva hlavní modely, Octavii a Fabii, na historicky nejnižší úroveň. Cena Octavie Tour nyní začíná na zhruba čtvrt milionu, Fabii zájemci pořídí od 189 900 korun.
Octavie a Fabie jsou nejlevnější v historii

Škoda bude v rámci akčních nabídek vyprodávat skladové vozy, ale i nová auta. Zákaznická výhoda proti běžnému ceníku dosahuje v závislosti na motorizaci a výbavě až 90 tisíc korun. Skladové vozy jsou ještě dále zvýhodněné. Akce by měla trvat několik měsíců a vedle Octavie a Fabie se týká i modelu Roomster a Yeti.

Octavia Tour je Octavia druhé generace před modernizací, ale se současným interiérem. Dosud nejméně stála v létě, kdy ji Škoda v rámci akce nabízela za 254 900 korun. Akční model navíc obsahuje výbavový paket Trumf, jehož součástí jsou například centrální zamykání, rádio s CD, hliníková kola, klimatizace, palubní počítač, elektricky ovládaná okna a elektricky ovládaná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Na levnější Fabii než v současnosti mohli dosud zákazníci dosáhnout jen pokud prokázali, že již vlastní škodovku starší deseti let. Akční nabídka Magic pro modely Fabia a Roomster přináší nejen cenovou výhodu 15 tisíc korun pro skladové, ale i pro nově objednané vozy, ale obsahuje mimořádnou výbavu v podobě klimatizace či autorádia.

Nabídku doplňují modely Octavia TSI Drive a novinka Yeti Fresh Drive. Octavia TSI Drive s motorem 1,4 TSI/90 kW startuje od 344 900 korun. Oblíbené SUV Yeti ve vybraných verzích zlevnilo o 20 tisíc.

Zdroj: E15.cz

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2010
Stav: 116 770 km
Cena: 195 000 Kč
Škoda Octavia III 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 105 705 km
Cena: 299 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků