Octavie a Fabie jsou nejlevnější v historii

Největší tuzemská automobilka Škoda Auto zlevnila své dva hlavní modely, Octavii a Fabii, na historicky nejnižší úroveň. Cena Octavie Tour nyní začíná na zhruba čtvrt milionu, Fabii zájemci pořídí od 189 900 korun.
Octavie a Fabie jsou nejlevnější v historii

Škoda bude v rámci akčních nabídek vyprodávat skladové vozy, ale i nová auta. Zákaznická výhoda proti běžnému ceníku dosahuje v závislosti na motorizaci a výbavě až 90 tisíc korun. Skladové vozy jsou ještě dále zvýhodněné. Akce by měla trvat několik měsíců a vedle Octavie a Fabie se týká i modelu Roomster a Yeti.

Octavia Tour je Octavia druhé generace před modernizací, ale se současným interiérem. Dosud nejméně stála v létě, kdy ji Škoda v rámci akce nabízela za 254 900 korun. Akční model navíc obsahuje výbavový paket Trumf, jehož součástí jsou například centrální zamykání, rádio s CD, hliníková kola, klimatizace, palubní počítač, elektricky ovládaná okna a elektricky ovládaná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Na levnější Fabii než v současnosti mohli dosud zákazníci dosáhnout jen pokud prokázali, že již vlastní škodovku starší deseti let. Akční nabídka Magic pro modely Fabia a Roomster přináší nejen cenovou výhodu 15 tisíc korun pro skladové, ale i pro nově objednané vozy, ale obsahuje mimořádnou výbavu v podobě klimatizace či autorádia.

Nabídku doplňují modely Octavia TSI Drive a novinka Yeti Fresh Drive. Octavia TSI Drive s motorem 1,4 TSI/90 kW startuje od 344 900 korun. Oblíbené SUV Yeti ve vybraných verzích zlevnilo o 20 tisíc.

Zdroj: E15.cz

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků