Octavia: stará versus nová (srovnání vzhledu)

Abyste mohli lépe srovnat vzhled obou generací Octavie, pokusil jsem se najít oficiální fotografie současné verze, na nichž by byl vůz ve stejném úhu jako na pátečních fotografiích. Myslím, že nyní jsou rozdíly velmi dobře patrné.

Přední maska

Kapotě dominuje velmi výrazný lichoběžníkovitý prolis a masivní mřížka chladiče. Světlomety jsou více protažené do boků a mají noblesnější výraz. Mřížka ve spoileru není dělená na tři části, čímž se odlišuje od nového stylingu Audi a Volkswagenu. Mlhové světlomety již nejsou součástí hlavních světel, na můj vkus jsou ale příliš velké a výrazné. Stejně jako Octavia před faceliftem i nový model má na spodní straně spoileru černé ochranné lišty. Nová maska vypadá dle mého názoru daleko elegantněji; názor si ale udělejte každý sám.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Záď vozu

Největší změnou na zádi vozu jsou výše posazené světlomety, které zasahují až k horní hraně a rovněž trochu do boku vozu. Nová je také linka v úrovni horní strany prolisu pro registrační značku. Ač je to změna nepatrná, nová záď vypadá o poznání lépe. Oproti současné Octavii má novinka ochrannou lištu na spodní straně nárazníku, podobně jako Octavia před faceliftem v roce 2000. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Tip: Přečtěte si kompletní informace o nové Škodě Octavii a porovnejte technické parametry motorů, které se budou ukrývat pod kapotou.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků