Já jak vyjde hned jí kupuje je perfektní a líbí se mi
Konečně šmrncovní škodovka, krása
dneska jsem v nejakych novinach cetl ze zakladni cena teto skodovky by mela zacinat na 735t kc, coz mi prijde jako velmi dobra nabídka
Na druhou stranu podobný paket lze koupit již nyní za cca 80tis. Ten paket má mimo stejný přínos jako tento firemní tu výhodu, že obsahuje skutečně ochranu podvozku, tedy nejsou to ty plastovo-plechové ozdůbky vpředu a vzadu, ale festovní plech, který ochrání v případě nárazů o kámen.
Mohu se zeptat o jaky paket se jedna a kde se da koupit?:-O
Další traktor od VW Group pro tuneláře, který si ho samozřejmě se zadní mřížkou poříděj pro firmu, aby ho mohli cpát do daní a jejich hloupé zlatými řetězy a prsteny ověnčené zlatokopky s ním mohly jezdit s dalšíma slepicema na dvojku červeného po aerobiku!!!! Knihu jízd samozřejmě našvindluje firemní účetní a nafta do tohoto traktoru se na firemní CCS kartě vždycky najde. FUJ!!! Proletáři všech zemí, spojte se! 3-[
Pán by mohl pochopit,že každá prodaná Škoda dala práci nějakým lidem,zejména v Česku,i u toho pásu.S proletáři jdi do prd*le, tam se spojte a všichni jedou provždy to skoncujte. Třeba rituální sebevraždou.:-D
s tou školou máš pravdu B-] a jestli chtela 3r báwo, měla zkusit VŠ. Jinak Vladimíre, u pásu tě nic nedrží, najdi si jinou práci za lepší peníze, že?
asi tak :-D
Koukám, že pán je komunista nebo socan, co? Ono předělání na N1 není jenom o odečtu daně. Jinak nechápu, proč v ČR lze pouze u kombíků a BMW 1 :-) (jinak i u MPV, SUV atd.), ale proč ne u "limuzíny". Začni podnikat a třeba to pochopíš.R.
A co je na tom špatnýho?? Založ si firmu a jezdi taky. Každý průměrně inteligentní člověk si musí uvědomit, že lepší než platit státu vysoký daně (prachy, který sis pracně vydělal a nikdo ti nepomohl, vyhozený oknem na smetiště) je lepší investovat třeba do automobilu a využít pro vlastní potřebu. Tak to prostě je. Pokud by měli "schopnější" financovat mimo jiné i darebáky a lajdáky na sociálkách, kterých je spoustu a kvůli kterým bohužel trpí poctiví a pracovití občané, třeba u montážního pásu, kteří dělají za minimální mzdu, stejně jako lenoši, kteří se válí na gauči u televize a berou podporu, byl by tu sociální stát, čili socializmus, na který všichni tolik nadávají...
Tohle dělám i já se svojí Fabií, na to nemusím mít Octavii Scout a už vůbec nemusím bejt výkonný viceprezident korporační korporace :-D
ale no tak,to přeci není trestné,.kdo jiný to bude kupovat?
Až poctivý nízkopříjmový pracovník (poctivý dělník na pásu (to jsem já), poctivá uklizečka v Hypernově, poctivá prodavačka v Hypernově, poctivý metař před Hypernovou...) bude schopen našetřit, byť na ojetou Fábii - tak teprve potom budeme moci hovořit - o vysoké životní úrovni v rámci EU pro řadové poctivé zaměstnance !!! 3-[ PS : prostá prodavačka v německém supermarketu bere 2.500,- € !!!!!!!!!!!!!!!!! (ráj na Zemi)
vladimire, vladimire, jdi si ty svoje de bilní příspěvky psát do nějakýho ekonomickýho fóra. Smiř se s tim, že si to auto nekloupíš, a už nepruď. Škodovoka ani jiná automobilka nejsou zaopatřovacím ústavem.
Dobrá sranda... :-D Jinak prosté přepočty platů může brát v úvahu jen težký omezenec...:-/
Jenže německá prodavačka taky platí min. 500 € (spíš víc) nájem, za oběd dá 10 - 20 € a tak bych mohl pokračovat. Pokud česká prodavačka chce takovýhle auto, tak měla zkusit střední školu
prostá prodavačka v německém supermarketu bere 2.500,- €? No to fakt nevím... Já žiju v Belgii, obvyklý měsíční výdělek je tu 1.400 - 1,700,- €. Rozdíl je ovšem v ceně nových automobilů - např. nový Opel Astra je zde v přepočtu o 25% levnější než v ČR. A propos, Octavia je ze zemí EU nejdražší právě v Čechách...
Tak si vem saky paky a můžeš vyrazit směr německý hypermarket , vydělat si tam na Scouta:-|
Sociálka od novýho roku bude škody rozdávat a tahle bude za příplatek 30 000Kč.Tak zase drahý to nebude,nebo nemám pravdu?
leda ve snu :-D Myslíte pane, že za 30 let bude ojetá Fábia dostupná pro sociálně slabé ? To by bylo fajn, kdybych se toho dožil. :-|
Já myslím, že za 30 let ta ojetá Fábie dostupná nebude spíš z důvodu, že jí nepůjde sehnat :-D
Kdyby by mi někdo zdarma daroval Škodu Scout - ihned bych jí prodal a z úsporných důvodů bych v autobazaru zakoupil ojetou Škodu Felicia (do 60.000,- Kč), zbytek peněz bych uložil do seriózní České spořitelny a tyto úspory bych si schoval na přilepšení na důchod, na pěkný hrob pro sebe a zdobenou dubovou rakev až budu starý a až to příjde. Scout je ideální např. na cesty na hory. Vzhledem k tomu, že jsem nízkopříjmový montážní dělník - cestu na hory si nemůžu vůbec dovolit. Navíc mám jen staré lyže po zemřelém dědečkovy se starým vázáním. Určitě bych na těch lyžích měl úraz, protože neumím lyžovat (jsem z chudé rodiny - nikdy jsme neměli na hory a lyžaskou výbavu) a to by znamenalo, že v důsledku úrazu bych přišel o místo dělníka na montážním pásu a tím bych se dostal do ještě větší bídy. 3-[
Jinak bydlení v EU 30-50% platu. A to u nás zatím není, tak furt nesrovnávejte platy.R.
Nic proti vašim přestavám, ale prodavačka v DE rozhodně nebere 2.500,- Eur. Pokud tedy mluvíme o tom samém Německu ;-)Běžný plat v okolí Mnichova v rámci obchodu je max. 1.700,- - 2.000,- Eur (a těch 2.000,- je v těch nejlepších obchodech v centru).Zase neplkejte pohádky, když o tom nemáte páru.
Velmi vtipna provokace :-P. Prosta prodavacka v Nemecku treba bere 2,5K EUR (i kdyz o tom silne pochybuju), ale spocitej si dane a mistni naklady na zivobyti. Kolega v Mnichovsky pobocce bere cca 5K EUR cistyho (ja na te same pozici beru v CR zlomek :)), ale da 1400 EUR za bydleni, dalsich 300 za auto, do potravin nacpe cca 1500 mesicne, dalsi vydaje na deti atd. Sam mi rikal, ze kdyz usetri mesicne 800 EUR, je spokojenej jako blecha. Ze by si koupil treba novy 3-kovy bawo, to nehrozi ani nahodou.Takze ta prodavacka to nebude mit uplne jednoduchy, byt treba s 2,5K EUR. A nezapomen, ze nemuzes v tomhle pripade prepocitavat :).
Tahle naivní představy už jsem dlouho nečetl a docela jsem se pobavil. Jako vtip je to celý dobrý, ale dofám, že jste to nemyslel vážně;-)
"odolnosti pro jízdu v náročnějším terénu" - s touto pasáží absolutně nesouhladím, je to auto na silnici s velkým S a s terénem to nemá vůůůbec co dělat. Přidat 16mm k nízké světlé výšce nic nezmění! Navíc ramena, čepy prostě nápravy a celý podvozek nebude výrazněji masivnější než na normální verzi. Takže řeči o terénu jsou dost out. Maximálně je výrazně lepší trakce, takže auto na kvalitní asfalt v zimě ;-) Např Alpy + Krkonoše. Ale na kdejaké ruské cestě to auto vydrží 20-50 tkm a pak se rozpadne.Nicméně vzhledově vypadá fakt hezky a ty plasty jí kupodivu dost slušíB-]
No nevím, v Rusku jezdí i normální Oktávky z první generace a rozpadlý nejsou. I když je jasný, že v tomto případě znamená terén "polňačka".
Vypadá pěkně, naživo!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.