Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

12 komentářů

tom
7. října • 16:48

Jj, volvo ma uplne stejny motor jako oktavka rs v benzinu....

ello
6. října • 10:20

Radek chcem sa Vas v suvislosti s tym cipom opytat na dymivost. Napr. pri prudkom zrychleni alebo pri nastartovani. Dik.

Radek J.
6. října • 13:22

Nemám pocit, že by byla vyšší. STkáčkem jem prošel zcela v pořádku a naměřené hodnoty kouřivosti byly v normě. Byl jsem přítomen i měření na brzdě před a po úpravě a z výfuku rozhodně nešel žádný dramatický dým.

ello
6. října • 21:05

Ok. Dik za odpoved. Ja mam cip od tej istej firmy a ked co i len troska pridam vyvali sa cierny dym. Ten clovek co mi ho tam montoval hovori, ze u nich chyba nie je. Mechanik v servise tiez nenasiel chybu uz som vyskusal menit filtre roznych znaciek a tak a teraz mi jeden tuner povedal, ze proste si to ako keby nesadlo z motorom a jeho vlastnou riadiacou jednotkou. Je to Volvo.Tak to musim vybrat lebo fakt to silno dymi.

Stan
9. října • 11:36

A máte benzín nebo naftu? černý dým z benzínu mi příjde divný. Pán chipoval 220 koňovou RS a to je benál

Radek J.
6. října • 9:51

Dobrý den,Octavii rs 220 mám upravenou firmou DP na 217kW (295 HP) a 454 Nm. Úprava od APR.
Maximální spokojenost. Najeto cca 30.000 po úpravě a bez problému. Doplním snad jen, že jde o manuální převodovku, u automatu bych měl asi obavy o jeho životnosti.

Ivo
15. dubna • 10:40

Koncern VW produkuje sériově motor 2.0 TSI, vybavený filtrem pevných částic o výkonu 221 kW (300 k) a spolupracuje se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Bohužel pro Škodu není určen.

Zbynek
6. října • 15:52

Dobry den,to se teda mate asi co? V mojem Infiniti Q50 s 3.0V6 a jeho 405HP jsem nic upravovat nemusel a jezdi paradne a neni nakazdem rohu jako okoukana skodovka odporna.Dekuji

Drateník
9. října • 11:34

TO jste celkem chudák, kolik ta plečka stála? 1,2 - 1,4 mil? Kdyby jste měl alespoň Nissan GTR, AMG nebo eMko. 400 Hp mám v malinké audince rs3 a neujel by jste mi v žádném jízdním režimu ani terénu, takže vaše chvástání zní dost humorně.PS: měl by jste co dělat, aby jste na okresce tu chipnutou rsu setřásl... Za kolik jste z nuly na 200? já okolo 13s o tom se vám může jen zdát a nenapadlo by mě vyplodit tak debilní komentář jako vy.PS: pochybuju, že máte vůbec auto..

Rumbu
9. října • 14:35

:-D :-D :-D srovnavat rs3 s nahonem na vsechny 4 kola a to infiniti se zadkem a o vice nez pul tuny vahy je vskutku legracni. V6 je alespon V6 ;-) 5tivalce co ma rs3 a vypada jako kazda audina kterych potkavam milion stejne tak skodovek ale 4 hrnek je dobra komedie. A proc by mel byt chudak ze urazite "plecku", kterou jste v zivote nevidel ze stala zlomek ceny auta od VW...:-/

Jarda
6. října • 16:23

Někdo chce super techniku a zůstat celkem nenápadný, někdo holt má potřebu se předvádět a vytahovat. Mě osobně je sympatičtější první případ, než nějaký zakomplexovaný imidžák, pro kterého je nejdůležitější to, aby ostatní viděli, že na to má.
Mimochodem, pamatuji z Německa jednu stoprocentní pravdu: Není frajer ten, co jezdí v Porsche, ale ten, co má na další dvě. V civilizovanějších zemích prostě odlišují hochštaplery od těch, co skutečně něco jsou B-]

Lukáš
7. října • 13:39

Jo jo jen blbec se musí chlubit.

Doporučujeme

Články odjinud