Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

Radek J.  |  06. 10. 2017 09:51  |  [94.112.247.xxx]

Dobrý den,

Octavii rs 220 mám upravenou firmou DP na 217kW (295 HP) a 454 Nm. Úprava od APR.
Maximální spokojenost. Najeto cca 30.000 po úpravě a bez problému. Doplním snad jen, že jde o manuální převodovku, u automatu bych měl asi obavy o jeho životnosti.

Odpovědět  |   | 
Zbynek  |  06. 10. 2017 15:52  |  [185.156.172.xxx]

Dobry den,

to se teda mate asi co? V mojem Infiniti Q50 s 3.0V6 a jeho 405HP jsem nic upravovat nemusel a jezdi paradne a neni nakazdem rohu jako okoukana skodovka odporna.

Dekuji

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  06. 10. 2017 16:23  |  [37.188.249.xxx]

Někdo chce super techniku a zůstat celkem nenápadný, někdo holt má potřebu se předvádět a vytahovat. Mě osobně je sympatičtější první případ, než nějaký zakomplexovaný imidžák, pro kterého je nejdůležitější to, aby ostatní viděli, že na to má.
Mimochodem, pamatuji z Německa jednu stoprocentní pravdu: Není frajer ten, co jezdí v Porsche, ale ten, co má na další dvě. V civilizovanějších zemích prostě odlišují hochštaplery od těch, co skutečně něco jsou

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 10. 2017 13:39  |  [217.30.64.xxx]

Jo jo jen blbec se musí chlubit.

Odpovědět  |   | 
Drateník  |  09. 10. 2017 11:34  |  [94.112.247.xxx]

TO jste celkem chudák, kolik ta plečka stála? 1,2 - 1,4 mil? Kdyby jste měl alespoň Nissan GTR, AMG nebo eMko. 400 Hp mám v malinké audince rs3 a neujel by jste mi v žádném jízdním režimu ani terénu, takže vaše chvástání zní dost humorně.

PS: měl by jste co dělat, aby jste na okresce tu chipnutou rsu setřásl... Za kolik jste z nuly na 200? já okolo 13s o tom se vám může jen zdát a nenapadlo by mě vyplodit tak debilní komentář jako vy.

PS: pochybuju, že máte vůbec auto..

Odpovědět  |   | 
Rumbu  |  09. 10. 2017 14:35  |  [89.238.178.xxx]

srovnavat rs3 s nahonem na vsechny 4 kola a to infiniti se zadkem a o vice nez pul tuny vahy je vskutku legracni. V6 je alespon V6 5tivalce co ma rs3 a vypada jako kazda audina kterych potkavam milion stejne tak skodovek ale 4 hrnek je dobra komedie. A proc by mel byt chudak ze urazite "plecku", kterou jste v zivote nevidel ze stala zlomek ceny auta od VW...

Odpovědět  |   | 
ello  |  06. 10. 2017 10:20  |  [107.167.106.xxx]

Radek chcem sa Vas v suvislosti s tym cipom opytat na dymivost. Napr. pri prudkom zrychleni alebo pri nastartovani. Dik.

Odpovědět  |   | 
Radek J.  |  06. 10. 2017 13:22  |  [94.112.247.xxx]

Nemám pocit, že by byla vyšší. STkáčkem jem prošel zcela v pořádku a naměřené hodnoty kouřivosti byly v normě. Byl jsem přítomen i měření na brzdě před a po úpravě a z výfuku rozhodně nešel žádný dramatický dým.

Odpovědět  |   | 
ello  |  06. 10. 2017 21:05  |  [107.167.108.xxx]

Ok. Dik za odpoved. Ja mam cip od tej istej firmy a ked co i len troska pridam vyvali sa cierny dym. Ten clovek co mi ho tam montoval hovori, ze u nich chyba nie je. Mechanik v servise tiez nenasiel chybu uz som vyskusal menit filtre roznych znaciek a tak a teraz mi jeden tuner povedal, ze proste si to ako keby nesadlo z motorom a jeho vlastnou riadiacou jednotkou. Je to Volvo.Tak to musim vybrat lebo fakt to silno dymi.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 10. 2017 11:36  |  [94.112.247.xxx]

A máte benzín nebo naftu? černý dým z benzínu mi příjde divný. Pán chipoval 220 koňovou RS a to je benál

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 10. 2017 16:48  |  [62.245.79.xxx]

Jj, volvo ma uplne stejny motor jako oktavka rs v benzinu....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 23 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků

Nejčtenější články

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. Nikdo jej dosud neprolomil

Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. …

Automobilky se snaží všemi možnými způsoby zabezpečit své výrobky proti krádeži, mnohdy je to ale marné. Systém otce a syna Vámošových se však vrací ke kořenům, což je jeho největší výhoda.

23.  11.  2017 | | 38 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A
Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problém tam, kde byste ho nečekali

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problé…

Přeplňované tříválcové agregáty jsou v malých vozech velmi rozšířené. Škoda Fabia jej dostala teprve nedávno a pasuje přímo ukázkově i k praktičtějšímu kombíku.

3.  12.  2017 | | 127 N/A
Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Ta…

Minulý týden se vůz začal vyrábět, dnes známe jeho kompletní ceník. Za akčních 380.000 Kč je výrazně levnější než hlavní sok z Mladé Boleslavi.

22.  11.  2017 | | 78 N/A