Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

Radek J.  |  06. 10. 2017 09:51

Dobrý den,

Octavii rs 220 mám upravenou firmou DP na 217kW (295 HP) a 454 Nm. Úprava od APR.
Maximální spokojenost. Najeto cca 30.000 po úpravě a bez problému. Doplním snad jen, že jde o manuální převodovku, u automatu bych měl asi obavy o jeho životnosti.

Odpovědět  |   | 
Zbynek  |  06. 10. 2017 15:52

Dobry den,

to se teda mate asi co? V mojem Infiniti Q50 s 3.0V6 a jeho 405HP jsem nic upravovat nemusel a jezdi paradne a neni nakazdem rohu jako okoukana skodovka odporna.

Dekuji

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  06. 10. 2017 16:23

Někdo chce super techniku a zůstat celkem nenápadný, někdo holt má potřebu se předvádět a vytahovat. Mě osobně je sympatičtější první případ, než nějaký zakomplexovaný imidžák, pro kterého je nejdůležitější to, aby ostatní viděli, že na to má.
Mimochodem, pamatuji z Německa jednu stoprocentní pravdu: Není frajer ten, co jezdí v Porsche, ale ten, co má na další dvě. V civilizovanějších zemích prostě odlišují hochštaplery od těch, co skutečně něco jsou

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 10. 2017 13:39

Jo jo jen blbec se musí chlubit.

Odpovědět  |   | 
Drateník  |  09. 10. 2017 11:34

TO jste celkem chudák, kolik ta plečka stála? 1,2 - 1,4 mil? Kdyby jste měl alespoň Nissan GTR, AMG nebo eMko. 400 Hp mám v malinké audince rs3 a neujel by jste mi v žádném jízdním režimu ani terénu, takže vaše chvástání zní dost humorně.

PS: měl by jste co dělat, aby jste na okresce tu chipnutou rsu setřásl... Za kolik jste z nuly na 200? já okolo 13s o tom se vám může jen zdát a nenapadlo by mě vyplodit tak debilní komentář jako vy.

PS: pochybuju, že máte vůbec auto..

Odpovědět  |   | 
Rumbu  |  09. 10. 2017 14:35

srovnavat rs3 s nahonem na vsechny 4 kola a to infiniti se zadkem a o vice nez pul tuny vahy je vskutku legracni. V6 je alespon V6 5tivalce co ma rs3 a vypada jako kazda audina kterych potkavam milion stejne tak skodovek ale 4 hrnek je dobra komedie. A proc by mel byt chudak ze urazite "plecku", kterou jste v zivote nevidel ze stala zlomek ceny auta od VW...

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  15. 04. 2018 10:40

Koncern VW produkuje sériově motor 2.0 TSI, vybavený filtrem pevných částic o výkonu 221 kW (300 k) a spolupracuje se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Bohužel pro Škodu není určen.

Odpovědět  |   | 
ello  |  06. 10. 2017 10:20

Radek chcem sa Vas v suvislosti s tym cipom opytat na dymivost. Napr. pri prudkom zrychleni alebo pri nastartovani. Dik.

Odpovědět  |   | 
Radek J.  |  06. 10. 2017 13:22

Nemám pocit, že by byla vyšší. STkáčkem jem prošel zcela v pořádku a naměřené hodnoty kouřivosti byly v normě. Byl jsem přítomen i měření na brzdě před a po úpravě a z výfuku rozhodně nešel žádný dramatický dým.

Odpovědět  |   | 
ello  |  06. 10. 2017 21:05

Ok. Dik za odpoved. Ja mam cip od tej istej firmy a ked co i len troska pridam vyvali sa cierny dym. Ten clovek co mi ho tam montoval hovori, ze u nich chyba nie je. Mechanik v servise tiez nenasiel chybu uz som vyskusal menit filtre roznych znaciek a tak a teraz mi jeden tuner povedal, ze proste si to ako keby nesadlo z motorom a jeho vlastnou riadiacou jednotkou. Je to Volvo.Tak to musim vybrat lebo fakt to silno dymi.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 10. 2017 11:36

A máte benzín nebo naftu? černý dým z benzínu mi příjde divný. Pán chipoval 220 koňovou RS a to je benál

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 10. 2017 16:48

Jj, volvo ma uplne stejny motor jako oktavka rs v benzinu....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

včera | | 55 N/A