Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

Radek J.  |  06. 10. 2017 09:51  |  [94.112.247.xxx]

Dobrý den,

Octavii rs 220 mám upravenou firmou DP na 217kW (295 HP) a 454 Nm. Úprava od APR.
Maximální spokojenost. Najeto cca 30.000 po úpravě a bez problému. Doplním snad jen, že jde o manuální převodovku, u automatu bych měl asi obavy o jeho životnosti.

Odpovědět  |   | 
Zbynek  |  06. 10. 2017 15:52  |  [185.156.172.xxx]

Dobry den,

to se teda mate asi co? V mojem Infiniti Q50 s 3.0V6 a jeho 405HP jsem nic upravovat nemusel a jezdi paradne a neni nakazdem rohu jako okoukana skodovka odporna.

Dekuji

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  06. 10. 2017 16:23  |  [37.188.249.xxx]

Někdo chce super techniku a zůstat celkem nenápadný, někdo holt má potřebu se předvádět a vytahovat. Mě osobně je sympatičtější první případ, než nějaký zakomplexovaný imidžák, pro kterého je nejdůležitější to, aby ostatní viděli, že na to má.
Mimochodem, pamatuji z Německa jednu stoprocentní pravdu: Není frajer ten, co jezdí v Porsche, ale ten, co má na další dvě. V civilizovanějších zemích prostě odlišují hochštaplery od těch, co skutečně něco jsou

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 10. 2017 13:39  |  [217.30.64.xxx]

Jo jo jen blbec se musí chlubit.

Odpovědět  |   | 
Drateník  |  09. 10. 2017 11:34  |  [94.112.247.xxx]

TO jste celkem chudák, kolik ta plečka stála? 1,2 - 1,4 mil? Kdyby jste měl alespoň Nissan GTR, AMG nebo eMko. 400 Hp mám v malinké audince rs3 a neujel by jste mi v žádném jízdním režimu ani terénu, takže vaše chvástání zní dost humorně.

PS: měl by jste co dělat, aby jste na okresce tu chipnutou rsu setřásl... Za kolik jste z nuly na 200? já okolo 13s o tom se vám může jen zdát a nenapadlo by mě vyplodit tak debilní komentář jako vy.

PS: pochybuju, že máte vůbec auto..

Odpovědět  |   | 
Rumbu  |  09. 10. 2017 14:35  |  [89.238.178.xxx]

srovnavat rs3 s nahonem na vsechny 4 kola a to infiniti se zadkem a o vice nez pul tuny vahy je vskutku legracni. V6 je alespon V6 5tivalce co ma rs3 a vypada jako kazda audina kterych potkavam milion stejne tak skodovek ale 4 hrnek je dobra komedie. A proc by mel byt chudak ze urazite "plecku", kterou jste v zivote nevidel ze stala zlomek ceny auta od VW...

Odpovědět  |   | 
ello  |  06. 10. 2017 10:20  |  [107.167.106.xxx]

Radek chcem sa Vas v suvislosti s tym cipom opytat na dymivost. Napr. pri prudkom zrychleni alebo pri nastartovani. Dik.

Odpovědět  |   | 
Radek J.  |  06. 10. 2017 13:22  |  [94.112.247.xxx]

Nemám pocit, že by byla vyšší. STkáčkem jem prošel zcela v pořádku a naměřené hodnoty kouřivosti byly v normě. Byl jsem přítomen i měření na brzdě před a po úpravě a z výfuku rozhodně nešel žádný dramatický dým.

Odpovědět  |   | 
ello  |  06. 10. 2017 21:05  |  [107.167.108.xxx]

Ok. Dik za odpoved. Ja mam cip od tej istej firmy a ked co i len troska pridam vyvali sa cierny dym. Ten clovek co mi ho tam montoval hovori, ze u nich chyba nie je. Mechanik v servise tiez nenasiel chybu uz som vyskusal menit filtre roznych znaciek a tak a teraz mi jeden tuner povedal, ze proste si to ako keby nesadlo z motorom a jeho vlastnou riadiacou jednotkou. Je to Volvo.Tak to musim vybrat lebo fakt to silno dymi.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 10. 2017 11:36  |  [94.112.247.xxx]

A máte benzín nebo naftu? černý dým z benzínu mi příjde divný. Pán chipoval 220 koňovou RS a to je benál

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 10. 2017 16:48  |  [62.245.79.xxx]

Jj, volvo ma uplne stejny motor jako oktavka rs v benzinu....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A