Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

V současné době se se Škodou Octavia dostanete v nejsilnější verzi na 245 koňských sil. Pokud je vám však i posílené "ereso" málo, řešení mají u ABT, které se jinak specializuje především na úpravu vozů Audi. Specialisté této firmy se  soustředili především na techniku, a tak je tuning po designové stránce spíše decentní.

Škoda pracuje na Karoqu RS. Možná to bude hybrid!

Škoda pracuje na Karoqu RS. Možná to bude hybrid!

Němci dvoulitrový čtyřválec "přifoukli" na 315 koní a 450 Nm maximálního točivého momentu. Jiné jsou i pružiny, speciálně vyvinuté u ABT. Auto o 20 milimetrů přibližují k zemi.

Svůj baliček prezentují na variantě kombi. Vizuálně se změnily snad jen aftermarketové ráfky o rozměru 8,5x19 palců, s pneumatikami 235/35. Uvnitř od ABT najdete pouze sadu koberečků.

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

ABT zatím neuvádí výkonnostní parametry upraveného vozu, tedy ani zrychlení z nuly na sto kilometrů. Známa je ale spotřeba. Ta činí v městském provozu 8,5 litru, v mimoměstském 5,5 a v kombinaci 6,6 litru.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků