Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

V současné době se se Škodou Octavia dostanete v nejsilnější verzi na 245 koňských sil. Pokud je vám však i posílené "ereso" málo, řešení mají u ABT, které se jinak specializuje především na úpravu vozů Audi. Specialisté této firmy se  soustředili především na techniku, a tak je tuning po designové stránce spíše decentní.

Škoda pracuje na Karoqu RS. Možná to bude hybrid!

Škoda pracuje na Karoqu RS. Možná to bude hybrid!

Němci dvoulitrový čtyřválec "přifoukli" na 315 koní a 450 Nm maximálního točivého momentu. Jiné jsou i pružiny, speciálně vyvinuté u ABT. Auto o 20 milimetrů přibližují k zemi.

Svůj baliček prezentují na variantě kombi. Vizuálně se změnily snad jen aftermarketové ráfky o rozměru 8,5x19 palců, s pneumatikami 235/35. Uvnitř od ABT najdete pouze sadu koberečků.

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

ABT zatím neuvádí výkonnostní parametry upraveného vozu, tedy ani zrychlení z nuly na sto kilometrů. Známa je ale spotřeba. Ta činí v městském provozu 8,5 litru, v mimoměstském 5,5 a v kombinaci 6,6 litru.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků