Octavia RS může mít až 315 koní. Pokud podstoupí úpravu u ABT

V současné době se se Škodou Octavia dostanete v nejsilnější verzi na 245 koňských sil. Pokud je vám však i posílené "ereso" málo, řešení mají u ABT, které se jinak specializuje především na úpravu vozů Audi. Specialisté této firmy se  soustředili především na techniku, a tak je tuning po designové stránce spíše decentní.

Škoda pracuje na Karoqu RS. Možná to bude hybrid!

Škoda pracuje na Karoqu RS. Možná to bude hybrid!

Němci dvoulitrový čtyřválec "přifoukli" na 315 koní a 450 Nm maximálního točivého momentu. Jiné jsou i pružiny, speciálně vyvinuté u ABT. Auto o 20 milimetrů přibližují k zemi.

Svůj baliček prezentují na variantě kombi. Vizuálně se změnily snad jen aftermarketové ráfky o rozměru 8,5x19 palců, s pneumatikami 235/35. Uvnitř od ABT najdete pouze sadu koberečků.

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

ABT zatím neuvádí výkonnostní parametry upraveného vozu, tedy ani zrychlení z nuly na sto kilometrů. Známa je ale spotřeba. Ta činí v městském provozu 8,5 litru, v mimoměstském 5,5 a v kombinaci 6,6 litru.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků