Octavia RRS: nejrychlejší škodovka s 250 kW a 451 Nm

Na německé výstavě Essen Motor Show je mezi jinými upravenými automobily vystaven i model Škoda Octavia RRS upravený německým úpravcem Riechert Racing z původní Octavie RS. Ta má v základu RS motor 1.8T o výkonu 132 kW a maximálním točivém momentu 235 Nm. Úpravce do svého modelu RRS použil motor z Audi TT Quattro o výkonu 165 kW (stejný používá i Seat leon Cupra R), který upravil na neskutečných 250 kW (340 koní) při 6500 otáčkách. Maximálního točivého momentu 431 Nm dosahuje při 4070 otáčkách, maximálka je slušných 270 km/h.

Upraven musel být samozřejmě i podvozek, aby snesl téměř dvakrát vyšší výkon a hlavně vyšší rychlost. Nové jsou také brzdy AP Racing o průměru 330 mm, RRS vyjíždí na 19" kolech o šířce 8,5" a pneumatikách 245/30 ZR19 Dunlop Sport SP9000. V interiéru se pak nachází sportovní sedačky Recaro. Jen dodávám, že Octavia RRS není novinkou, úpravce ji nabízí už delší dobu za 35 tisíc eur, 28 tisíc pak stojí slabší verze se 170 kW. Více na www.derschnellsteskoda.de.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si video s jízdou (18 MB, 45 s)

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků