Octavia RRS: nejrychlejší škodovka s 250 kW a 451 Nm

Na německé výstavě Essen Motor Show je mezi jinými upravenými automobily vystaven i model Škoda Octavia RRS upravený německým úpravcem Riechert Racing z původní Octavie RS. Ta má v základu RS motor 1.8T o výkonu 132 kW a maximálním točivém momentu 235 Nm. Úpravce do svého modelu RRS použil motor z Audi TT Quattro o výkonu 165 kW (stejný používá i Seat leon Cupra R), který upravil na neskutečných 250 kW (340 koní) při 6500 otáčkách. Maximálního točivého momentu 431 Nm dosahuje při 4070 otáčkách, maximálka je slušných 270 km/h.

Upraven musel být samozřejmě i podvozek, aby snesl téměř dvakrát vyšší výkon a hlavně vyšší rychlost. Nové jsou také brzdy AP Racing o průměru 330 mm, RRS vyjíždí na 19" kolech o šířce 8,5" a pneumatikách 245/30 ZR19 Dunlop Sport SP9000. V interiéru se pak nachází sportovní sedačky Recaro. Jen dodávám, že Octavia RRS není novinkou, úpravce ji nabízí už delší dobu za 35 tisíc eur, 28 tisíc pak stojí slabší verze se 170 kW. Více na www.derschnellsteskoda.de.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si video s jízdou (18 MB, 45 s)

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků