Octavia: od prosince končí naftový motor 1.9 SDI

11 komentářů

P
24. října • 4:51

ve fabii tento motor zustava

clk
24. října • 13:25

e e uz nakou dobu ne, misto nej je trivalec 1.2 HTP.

Petr Broža
26. října • 20:16

Autor myslel 1.9 SDI, ne 1.4 MPI - SDI stále v nabídce Fabií je, resp. nemluví se o tom, že by tento motor skončil.

Leonardo Cupranek
21. října • 17:30

Do nedavna se prodavala Octavia 1.4 s vykonem 44kW a nikomu to asi nevadilo. I ted se prodava 1.4 16v 55kW, coz taky zadny drak neni.

Pokud nekomu jde pouze o to mit relativne velke auto za co nejmensi penize a mit co nejnizsi spotrebu - mohlo byt SDI dobrou volbou.

Vam neprijde rozdil 33 tisic u auta za 400000 jako dulezity?   SDI si lidi asi kupovali prave proto, ze chteli usetrit. A to i mensi castky (za rozdil nafta/benzin).

33 tisic mi z tohoto pohledu prave prijde jako hodne. Proste Skoda si rekla "kdo chce setrit, at si priplati". A nebo jim na odbyt nejdou ty 1.4 55kW, ktere ted asi pujdou lip a nebudou muset vozit SDI z Nemecka. Kazdopadne pro postarsi ceske chalupare je to spatna zprava.

Kazdopadne na silnicich jsem dosud urcite potkal vice Octavii SDI, nez 1.4.

DAVE
22. října • 9:33

Octavia se prodavala se 44KW  motorem ????

Leonardo Cupranek
22. října • 13:53

Kdyz to pisu, tak to tak bude

 

Jirka V.
22. října • 15:02

Lepe receno: ona se prodavala, ale nevyrabela, protoze si ji nikdo nekoupil

Co jsem se bavil s dealery Skody ("Fakt si to nekdo koupi?"), tak jejich vesela odpoved byla: "Nekoupi, ale ma nizkou zakladni cenu"

Udajne byli ealeri, kteri neprodali ani kus. Coz je jejich dobra vizitka- chovaji se k zakaznikovi slusne

Leonardo Cupranek
22. října • 20:26

Par jsem jich preci jenom potkal, kamarad se v tom dokonce i svezl (v taxiku).
Asi to nijak zvlast nejelo, na druhou stranu maximalni povolenou rychlost to zcela jiste zvladlo.
S trochou nadsazky by se dalo tvrdit, ze kdokoli si koupil Octavii se silnejsim motorem, jednal tak v umylsu porusovat predpisy )

Ale vazne: pro nejake seniory/chalupare to bylo idealni auto. Tak velke auto (zejmena kufr) za tak malou ceny proste jinde nenajdete.

Vsechno je vec zvyku. Drive se treba delal Ford Escort se ctyrkvaltem a motorem 1.1.  Vezl jsem se s tim jednou (taxi) a musim rict, ze to ta Octavia 1.4 44kW oproti tomu musela byt superauto. Pokud na tu Octavii presedla nejaky clovek, co mel pred tim treba stary Escort 1.1, musi byt nadsen.

Petr Broža
22. října • 10:18

Ano, šlo o stejný motor, co se dával zpočátku do Fabií, tedy rozvod OVH, původ Felicia. Motor měl ale lepší zátah v nízkých otáčkách než ve verzi pro Fabii, což bylo dáno vyšším točivým momentem (125 Nm oproti 120 Nm).

pavuk
24. října • 8:29

Povod myslim Skoda 1000 (alebo MB 1000)!!!

Peter L
21. října • 22:27

napríklad na Slovensku je rozdiel medzi Fabia Combi SDI Classic  a Octavia SDI Classic zanedbateľných 11 000,- Skk, preto hodne ľudí a firiem miesto Fabie Combi SDi volí radšej Octaviu Hatchback, ktorej kufor je aj tak väčší ako u Fabie Combi a majú pocit lepšieho auta. Teraz o túto voľbu prídu a Octavia 1,4 to asi nezastúpi.

Doporučujeme

Články odjinud