Octavia: od prosince končí naftový motor 1.9 SDI

Jak praví naše neoficiální zdroje, od prvního prosince už v nabídce nenalezneme vznětový motor 1.9 SDI u Octavie a Octavie Combi. Atmosfericky plněný čtyřválec poskytuje výkon pouhých 50 kW/68 koní a točivý moment 133 Nm, na druhou stranu se vyznačuje relativně nízkou spotřebou. Silnější turbodiesel 1.9 TDI/66 kW se prodává o 33 tisíc dráž, což zase není tolik, aby si většina diesel chtivých nepřiplatila za tišší chod a vyšší výkon.

V rámci koncernu bude tento motor nahrazen dvoulitrovou variantou o výkonu 55 kW/75 koní. Pod kapotou nového Golfu se například objeví v roce 2004.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 85 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků