Octavia: od prosince končí naftový motor 1.9 SDI

Jak praví naše neoficiální zdroje, od prvního prosince už v nabídce nenalezneme vznětový motor 1.9 SDI u Octavie a Octavie Combi. Atmosfericky plněný čtyřválec poskytuje výkon pouhých 50 kW/68 koní a točivý moment 133 Nm, na druhou stranu se vyznačuje relativně nízkou spotřebou. Silnější turbodiesel 1.9 TDI/66 kW se prodává o 33 tisíc dráž, což zase není tolik, aby si většina diesel chtivých nepřiplatila za tišší chod a vyšší výkon.

V rámci koncernu bude tento motor nahrazen dvoulitrovou variantou o výkonu 55 kW/75 koní. Pod kapotou nového Golfu se například objeví v roce 2004.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků