Octavia: od prosince končí naftový motor 1.9 SDI

Jak praví naše neoficiální zdroje, od prvního prosince už v nabídce nenalezneme vznětový motor 1.9 SDI u Octavie a Octavie Combi. Atmosfericky plněný čtyřválec poskytuje výkon pouhých 50 kW/68 koní a točivý moment 133 Nm, na druhou stranu se vyznačuje relativně nízkou spotřebou. Silnější turbodiesel 1.9 TDI/66 kW se prodává o 33 tisíc dráž, což zase není tolik, aby si většina diesel chtivých nepřiplatila za tišší chod a vyšší výkon.

V rámci koncernu bude tento motor nahrazen dvoulitrovou variantou o výkonu 55 kW/75 koní. Pod kapotou nového Golfu se například objeví v roce 2004.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků