Octavia: od prosince končí naftový motor 1.9 SDI

Jak praví naše neoficiální zdroje, od prvního prosince už v nabídce nenalezneme vznětový motor 1.9 SDI u Octavie a Octavie Combi. Atmosfericky plněný čtyřválec poskytuje výkon pouhých 50 kW/68 koní a točivý moment 133 Nm, na druhou stranu se vyznačuje relativně nízkou spotřebou. Silnější turbodiesel 1.9 TDI/66 kW se prodává o 33 tisíc dráž, což zase není tolik, aby si většina diesel chtivých nepřiplatila za tišší chod a vyšší výkon.

V rámci koncernu bude tento motor nahrazen dvoulitrovou variantou o výkonu 55 kW/75 koní. Pod kapotou nového Golfu se například objeví v roce 2004.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků