Octavia na zemní plyn ujela 1172 km přes Evropu za méně než tisíc korun

17 komentářů

Petr
10. října • 18:49

Moje stare espero 1.5 benzin +LPG kludne prejde na plyn a benzin 1200 km!B-]

funTomas
30. července • 10:32

Škoda s přípravou vozu na CNG tak dlouho váhala, až se "trefila" do té nejméně vhodné doby, kdy EU snižuje závislost na ruském plynu. Obávám se, že si tato Oktávak moc kupců nenajde, i když je síť CNG už poměrně hustá.

Zelí
31. července • 9:28

Nenech si vyplachovat mozek propagandou. EU je ráda, že může topit ruským plynem. Druhou alternativou, kterou volí němci je americké uhlí. I na uhelný prach se dá jezdit. Děkuji nechci.

Anonymizovaný
30. července • 7:25

osobne nepochopim proc auta z vyroby na cng nejsou pouze a jenom na cng. pak bych do nej sel. kombinace s benzinem mi ale prijde jako paskvil. nadrz by mohla byt misto nadrze na benzin a neubirat misto a spotreba by byla nizsi..

funTomas
30. července • 10:29

Domnívám se, že jde o přechodné období, než bude vybudována hustá síť CNG stanic.

rx
30. července • 9:16

Přeci, protože CNG síť není tak hustá. V případě vyčerpání CNG a tankovací stanice na CNG je bůh ví kde, tak můžeš dolít benzín a pokračovat v jízdě.

Zabiják
29. července • 20:08

Když si spočítám cenu Octávie+pohon na zemní plyn cena bude někde kolem 1100000kč na tisíc km! A to se fakt vyplatí! :-D A jestli motor vydrží jako moje 1,2 htp 23000km pak super kšeft pro Mladou Píčoslav! 3-[

.
29. července • 20:12

no to si nesmíš kupovat motor Honem To Prodej. Nechápu, že to koncern VW vůbec pustí do prodeje. A taky nechápu, že si to někdo koupí.

jehovista
29. července • 21:49

Rodice to maji. Za deset let najeta necela stovka a krome problemu se zamykanim dveri se tam nikdy nic krome spotrebaku menit nemuselo. Mozna staci nejezdit jako prase.

Ožran
29. července • 22:06

Nejezdím jako prase! Můžu za to, že veškeré orig. zapalovací cívky jsou po výměně? Auto dostává nejlepší možnou péči, jak v údržbě, tak v provozu! Proč mi odešel např. katalyzátor po 1000km v provozu? Prostě se to sere a je to sráč z M.B a tečka. Už se to snažím řešit i přes média!

Tom
29. července • 23:24

Po 150 tis. HTP 47kW bez problemu...
Provoz hlavne mesto.
1.4 55kW se od pocatku porad sralo a pritom by zo melo byt podle zdejsich mudrlantu naopak

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zabiják
30. července • 12:22

Jo máme 1,2 40kw a to je větší průser! Provozováno na kratší dojíždění do práce i občas delší výlet! 3-[

johan tar
30. července • 0:54

Přesně.. HTP 47 kW, 245 tis., běžný servis,žádný problém..

JirkaK
30. července • 4:28

Mám takové tušení že 47kW je čtyřventil který je relativně bezproblémový. Slabší dvouventil je průserovější.
Stejně to ale z velké části nejspíš záleží na zacházení. Pokud tenhle motůrek bude někdo honit 130 po dálnici, přes vesnice ho nutit jezdit 50 na pětku a olej měnit po 20 000 km, protože longlajf, tak ho prostě zhuntuje.

Zabiják
29. července • 20:38

Mám nové auto a jezdím ve starém! Nové týden v servisu při náběhu 23000 km neustálé poruchy zapalovacích cívek a teď podpálené ventily! Dostal jsem vyjádření od Volkswagenu,že nemají informace o poruchách zapalovacích cívek a že za celkový stav vozidla mají zásadní vliv podmínky, za kterých je vozidlo provozováno! :-O To je svoloč! 3-[

.
29. července • 19:32

Dovedete si představit jet za tímto řidičem? Z křižovatky k další křižovatce maximálně 50 KM/H, i tam kde je 70ka. Než dosáhne 50KM/H trvá to asi 10 vteřin a nechci vidět tu kolonu za ním, kdy lidi nadávají a troubí, takže ve finále on jede za 3.8 litru, a všichni ostatní jedou za 8 a ještě je to stojí čas. :-/

Jiří Kokoška
29. července • 19:35

Opravdu to musí být chuťovka! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud