No a co takhle 4x4, kdy o tom neco napises, Peto?
Největší škoda je, že kombi má být na stejném rozvoru jako liftback. Tohle myslím konkurence - např. Peugeot, Renault vyřešila velmi dobře - prodloužením rozvoru.
Jedinej v nižší střední třídě kdo nemá plnohodnotnou rezervu je sravný "etalon" třídy - VW Golf V !
Názor nenázor, metoda měření objemu z.p. VDA je zcela standardní. Už jste pane Brožo zkusil porovnat v praxi naložení kombíku u staré Octavie a 307 Bk (SW) ?
Jediný model,který Peugeot nabízí bez plnohodnotného rezervního kola je 206 CC, který má sadu pro zalepení...
Jinak je to standard.
Toto je ale spíš diskuze k nové Oktávce, ne?
Nezkoušel; 307 SW testoval kolega Zezulka, když jsem by na dovolené. Nicméně jak říkám, materiály Peugeotu si protiřečí; česká pobočka udává o desítky procent větší objem než anglická.
Mam propagažní meteria Peugeotu 607 , kde vychvalují motor 2.2 HDI 98Kw a že kvůli ohromujícímu točivému momentu 314Nm zrychlí z 0-100 za 7.8s.
Buďto si vymýšlíš, nebo je to tisková chyba. Těch materiálů mám plnou skříň, protože Pažouty prodávám. Reálný údaj je 10,6 s s manuálem a 12,1 s automatem.
Spíš se ale přikláním k variantě a)
Což je nesmysl
Jsem u konkurence, ale Škodovka je fajn, Oktávka se povedla. Není to výstřel od boku a kupců najde jako obvykle více, než dost.
K tomu "bezkonkurenčnímu" zavazadlovému prostoru. Peugeot 307 Break (kombi) 594 l. Verze SW (stejná karoserie, jen posuvné zadní sedačky a pohlubeň na nohy pro sedadla ve 3. řadě) 676 l
Řekl bych, že český Peugeot trošku ty velikosti nadsazuje; např. na anglickém webu má hatch zavazadlový prostor 341 l, kombi 503 l, zatímco český Peugeot uvádí 420 l a 594 l. Vzhledem k tomu, že jsem oba zavazadlové prostory viděl, považuji za "přesnější" údaje z GB stránek.
Vsechny hodnoty jsou presne, jen kazda podle jine normy.
Problem kufru Peugeotu 307 jsme resili na Auto.cz nekdy v unoru. S konkurenci srovnatelna hodnota zakladniho objemu zavazadelniku Peugeotu 307 je 341 l (podle VDA, kostky v kufru).
Jenže pežot nemá plnohodnotný rezervní kolo, nebo jo?
Teď jsem dočetl Svět motorů a ten uvádí 507 l. Tak jak to je?
No mozno na litre bude mat kufor vacsi ako zmienovana Vectra, ale to asi jedine v pripade ze do toho kufra nelejete vodu. Silne pochybujem, ze v skutocnosti bude vacsi ako ma Mondeo, alebo Vectra. Myslim ze prave kufor bol z mojho pohladu najslabsim clankom Octavie Combi. Ma vysoko nakladaciu hranu (vyzera ze tu to nebude ine) a za zadnymi sedadlami hrb. Takze po sklopeni nebola rovna plocha. Tiez si nemyslim, ze bude mat na dlzku vyse 2 metre ako je tomu u Vectry. Samozrejme sa nebavime o tom, ze na zadnych sedadlach vo Vectre Caravan je miesto skoro ako v SuperB, takze keby boli o 5 cm posune dopredu, tak by asi mal kufor dobrych 600litrov, lenze by sa ubralo na pohodli. Kazdopadne sa mi nova kombikova oktavka celkom paci. Uvidime ako to bude v reale a ci bude ten kuforrozumnejsie koncipovany.
Doufám, že fabrika zajistí odpočet DPH !! Jinak jdu do Mazdy 6.
Nová oktávka není žádný desingový král (dle mého názoru přídí a druhým sloupkem),, ale myslím si, že až začne jezdit tak si lidé zvyknou. Mně je celkem sympatická. I ty ceny jdou zkousnout.
Pane Broza neslo by umistit ten cenik novy Octavky nekam sem na stranky abysme si ho mohli stahnout?
Jinak me se libi i ten kombajz ,ale radsi tu klasickou!
Aloho, oslovujeme 5. padem, tedy:
Pane Brozo.
Ano, mohli by to opsat, pripadne prohnat textovym procesorem a prevest do HTML, umistit ke stazeni PDFka ze Skodovky by nemohli bez svoleni autora, a druhak jde tak trochu o unik informaci (zrejme opet rizeny).
Jinak me se libi spise stary kombik, nez tento novy podle teto fotografie.
...jenom by me zajimalo co to je . (Sorry za male rypnuti .)
Opraveno.
To je taka ta srandicka co dizajnerom od skody pomaha zapocitat do objemu kufra vsetky nevyuzitelne zakutia a priestory za prahmi ktore su u inych vyrobcov zakryte a dodavane "k dobru" mimo standardneho objemu
... alebo kecam? mozno to bude to uchytenie krytu kufra o tych 10 cisel vyssie ako to maju normalne auta? ... no neviem ale bude to nieco take okolo kufra
at se na me nikdo nezlobi,ale me se nova oktavka nelibi,je moc fadni,nema sportovni esprit a pusobi fakt usedle jako stary volva.a nemuze to zachranit ani kombi...kdo videl novy volvo v50,saab 9-3 sporthatch da mi asi zapravdu,ze design u skody stoji za...me se libi stara oktavka,ta ma vetsi smrnc a ve verzi rs ve zlute je skvela.
Mě se Octavia II líbí, ale starý usedlý Volva se mi líbí ještě víc !!!
Mě se Octavia líbí. V50 zvenku taky ale nechtěl bych v tom jezdit ani za prase. Ono mít otlačenou pravou nohu od toho nádherného krytu předního panelu není zrovna nic moc. K tomu si za cenu V50 koupíš Octavii a k tomu ještě Fabii.
prosimte,nekecej,ze jsi ve v50 sedel,ja ne a pochybuju,ze nekdo tady jopsal jsem o dojmu o prvnim dojmu,a nova oktavka na me pusobi usedle,mdle,volvo v50 je trosku jindeexterier i interier volva zohlednuje nejmodernejsi designerske trendy,kdezto oktavka je usedlejsi a osklivejsi nez prvni generace.A kty cene no oktavku s 1,4 koupis sice pod 500,000,ale asi jizda vni a jizda ve v50 bude kapanek jinajel jsi nekdy vubec v nejakym volvu?to bys nemohl psat takovy slinty.Jinak s tema cenama to nebude tak horky,volvo ve stejne motorizaci prijde draz o nejakych 40,000 za to fabii asi nekoupis,co?!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.