Octavia kombi: už žádné tajemství?

23 komentářů

Mirko
28. dubna • 20:35

No a co takhle 4x4, kdy o tom neco napises, Peto?

 

Pepe
28. dubna • 16:50

Největší škoda je, že kombi má být na stejném rozvoru jako liftback. Tohle myslím konkurence - např. Peugeot, Renault vyřešila velmi dobře - prodloužením rozvoru.

Jedinej v nižší střední třídě kdo nemá plnohodnotnou rezervu je sravný "etalon" třídy - VW Golf V !

Jan
28. dubna • 13:26

Názor nenázor, metoda měření objemu z.p. VDA je zcela standardní. Už jste pane Brožo zkusil porovnat v praxi naložení kombíku u staré Octavie a 307 Bk (SW) ?

Jediný model,který Peugeot nabízí bez plnohodnotného rezervního kola je 206 CC, který má sadu pro zalepení...

Jinak je to standard.

Toto je ale spíš diskuze k nové Oktávce, ne?

 

 

Petr Broža
28. dubna • 14:13

Nezkoušel; 307 SW testoval kolega Zezulka, když jsem by na dovolené. Nicméně jak říkám, materiály Peugeotu si protiřečí; česká pobočka udává o desítky procent větší objem než anglická.

XP
28. dubna • 19:07

Mam propagažní meteria Peugeotu 607 , kde vychvalují motor 2.2 HDI 98Kw a že kvůli ohromujícímu točivému momentu 314Nm zrychlí z 0-100 za 7.8s.

Jan
29. dubna • 9:38

Buďto si vymýšlíš, nebo je to tisková chyba. Těch materiálů mám plnou skříň, protože Pažouty prodávám. Reálný údaj je 10,6 s s manuálem a 12,1 s automatem.

Spíš se ale přikláním k variantě a)

Petr
28. dubna • 20:08

Což je nesmysl

Jan
28. dubna • 9:27

Jsem u konkurence, ale Škodovka je fajn, Oktávka se povedla. Není to výstřel od boku a kupců najde jako obvykle více, než dost.

K tomu "bezkonkurenčnímu" zavazadlovému prostoru. Peugeot 307 Break (kombi) 594 l. Verze SW (stejná karoserie, jen posuvné zadní sedačky a pohlubeň na nohy pro sedadla ve 3. řadě) 676 l

Petr Broža
28. dubna • 11:00

Řekl bych, že český Peugeot trošku ty velikosti nadsazuje; např. na anglickém webu má hatch zavazadlový prostor 341 l, kombi 503 l, zatímco český Peugeot uvádí 420 l a 594 l. Vzhledem k tomu, že jsem oba zavazadlové prostory viděl, považuji za "přesnější" údaje z GB stránek.

Ondrej Lanik (Auto.cz)
29. dubna • 13:27

Vsechny hodnoty jsou presne, jen kazda podle jine normy.

Problem kufru Peugeotu 307 jsme resili na Auto.cz nekdy v unoru. S konkurenci srovnatelna hodnota zakladniho objemu zavazadelniku Peugeotu 307 je 341 l (podle VDA, kostky v kufru).

Fero
28. dubna • 10:51

Jenže pežot nemá plnohodnotný rezervní kolo, nebo jo?

Pavel
28. dubna • 10:49

Teď jsem dočetl Svět motorů a ten uvádí 507 l. Tak jak to je?

MF
28. dubna • 9:19

No mozno na litre bude mat kufor vacsi ako zmienovana Vectra, ale to asi jedine v pripade ze do toho kufra nelejete vodu. Silne pochybujem, ze v skutocnosti bude vacsi ako ma Mondeo, alebo Vectra. Myslim ze prave kufor bol z mojho pohladu najslabsim clankom Octavie Combi. Ma vysoko nakladaciu hranu (vyzera ze tu to nebude ine) a za zadnymi sedadlami hrb. Takze po sklopeni nebola rovna plocha. Tiez si nemyslim, ze bude mat na dlzku vyse 2 metre ako je tomu u Vectry. Samozrejme sa nebavime o tom, ze na zadnych sedadlach vo Vectre Caravan je miesto skoro ako v SuperB, takze keby boli o 5 cm posune dopredu, tak by asi mal kufor dobrych 600litrov, lenze by sa ubralo na pohodli. Kazdopadne sa mi nova kombikova oktavka celkom paci. Uvidime ako to bude v reale a ci bude ten kuforrozumnejsie koncipovany.

Petr
28. dubna • 8:53

Doufám, že fabrika zajistí odpočet DPH !! Jinak jdu do Mazdy 6.

Nová oktávka není žádný desingový král (dle mého názoru přídí a druhým sloupkem),, ale myslím si, že až začne jezdit tak si lidé zvyknou. Mně je celkem sympatická. I ty ceny jdou zkousnout.

aloha
28. dubna • 0:12

Pane Broza neslo by umistit ten cenik novy Octavky nekam sem na stranky abysme si ho mohli stahnout?

Jinak me se libi i ten kombajz ,ale radsi tu klasickou!

 

JJ
28. dubna • 3:29

Aloho, oslovujeme 5. padem, tedy:

Pane Brozo.

Ano, mohli by to opsat, pripadne prohnat textovym procesorem a prevest do HTML, umistit ke stazeni PDFka ze Skodovky by nemohli bez svoleni autora, a druhak jde tak trochu o unik informaci (zrejme opet rizeny).

Jinak me se libi spise stary kombik, nez tento novy podle teto fotografie.

Jura1023
28. dubna • 0:07

...jenom by me zajimalo co to je . (Sorry za male rypnuti .)

Petr Broža
28. dubna • 7:55

Opraveno.

yyyyy
28. dubna • 0:47

To je taka ta srandicka co dizajnerom od skody pomaha zapocitat do objemu kufra vsetky nevyuzitelne zakutia a priestory za prahmi ktore su  u inych vyrobcov zakryte a dodavane "k dobru" mimo standardneho objemu

 

... alebo kecam? mozno to bude to uchytenie krytu kufra o tych 10 cisel vyssie ako to maju normalne auta? ... no neviem ale bude to nieco take okolo kufra

tibor
27. dubna • 23:43

at se na me nikdo nezlobi,ale me se nova oktavka nelibi,je moc fadni,nema sportovni esprit a pusobi fakt usedle jako stary volva.a nemuze to zachranit ani kombi...kdo videl novy volvo v50,saab 9-3 sporthatch da mi asi zapravdu,ze design u skody stoji za...me se libi stara oktavka,ta ma vetsi smrnc a ve verzi rs ve zlute je skvela.

performer
29. dubna • 9:45

Mě se Octavia II líbí, ale starý usedlý Volva se mi líbí ještě víc !!!

PSE
28. dubna • 20:17

Mě se Octavia líbí. V50 zvenku taky ale nechtěl bych v tom jezdit ani za prase. Ono mít otlačenou pravou nohu od toho nádherného krytu předního panelu není zrovna nic moc. K tomu si za cenu V50 koupíš Octavii a k tomu ještě Fabii.

tibor
30. dubna • 14:30

prosimte,nekecej,ze jsi ve v50 sedel,ja ne a pochybuju,ze nekdo tady jopsal jsem o dojmu o prvnim dojmu,a nova oktavka na me pusobi usedle,mdle,volvo v50 je trosku jindeexterier i interier volva zohlednuje nejmodernejsi designerske trendy,kdezto oktavka je usedlejsi a osklivejsi nez prvni generace.A kty cene no oktavku s 1,4 koupis sice pod 500,000,ale asi jizda vni a jizda ve v50 bude kapanek jinajel jsi nekdy vubec v nejakym volvu?to bys nemohl psat takovy slinty.Jinak s tema cenama to nebude tak horky,volvo ve stejne motorizaci prijde draz o nejakych 40,000 za to fabii asi nekoupis,co?!

Doporučujeme

Články odjinud