Octavia Inferno: Octavia RS v dieselu za ďábelskou cenu

125 komentářů

pha
15. ledna • 17:41

Dobry nazory, ted jde jen o to ze pravdu maji skoro vsichni co sem napsali. Je bezesporu lepsi mit serizenyho bavoraka z '91 nez dizla 405 z '97. Chapu nazor o Thalii, prestoze se na jeji design divam mezi prsty, ale totez delaji ve statech u PT Cruisra, a stale se prodava jako u nas, dejme tomu, 306. Co se toho balicku od Skody tyce, asi by mohli z neceho, krome vykonu, upustit a dostat se tak bliz k 1/2 melounu, opticky by to pomohlo, ale po zahlednuti billboardu s BMW exec. za asi 600t, byt bez dane, to asi nerozmluvime tem, co si mysli ze co je od nas ma horsi image nez co je ze zapadu...

A vlastne, kdo tu image prebira ci vytvari? My. Snad budeme na tu nasi nemeckou Skodovenku jednou hrdi, alespon jmeno a misto vyroby ji zustalo vlastenecke!

MitrA
6. ledna • 12:37

Jak je vidět, polovina z vás v Octávce ani neseděla. Nedávno jsem koupil Octavku 4x4 blablabla, asi za 840 000 ,- a nemůžu si ji vynachválit(už je to moje druhá). Když nejseš blbej a umíš si najít dobrýho dealera s akcema + odepsání z DPH, máš ji za půlku...

 

Jirka H.
21. července • 14:39

Tak 660 tis. bych za Oktavku nedal. Kdyz si porovnam vybavu Inferna a Volva S40 tak zasnu. Vybava v Infernu je proti Volvu hodne miziva a mala. A to je volvo s40 1.8 levnejsi. Za 645 tis v zakladni verzi coz se rovna plne palbe u Octavie Elegance a jeste s nejakyma prvkama navic. Opravdu jsou Oktavie proti nekterym autum neumerne drazsi s nizsi vybavou.

re
11. srpna • 15:36

Kamarád zastával před 3 lety stejný názor. Koupil S40 1,8 místo původně zvažované Octavie. S autem je spokojen - výbava, jízdní vlastností,..... Teď chce kupovat nové auto a tvrdí že půjde do Octavie. Ono Volvo S40 je spíš otázkou image. Když vezmete užitnou hodnotu auta tak zjistíte, že Octavia umí to samé co S40 za menší provozní náklady (PHM, pojištění, náhradní díly).

jb
23. srpna • 10:37

Presne, navic se S40 dela uz osm let nebo kolik a meli by jit s cenou o hodne niz (o oktavce to plati taky). Jde spis o to najit tu sparavnou kombinaci. Diskuzema na netu se ceny nesnizi.

Petr
22. července • 5:09

tak za ty prachy mas maximalne 1.6

Petr xyz
22. července • 8:18
Jirka H.
22. července • 9:36

No, dyt jsem to prece napsal, ze S40 s 1.8 motorem v zakladu stoji 645 000. Coz je levnejsi nez nizsi stredni trida Skoda inferno a urcite mnohem bezpecnejsi.

PS
23. července • 21:12

Umíš číst?

Přečetl jsi si doplňkovou výbavu?

Klimatizace (Paket Luxus) 50000.-

Kůží potažený volant, ruční brzda, řadící páka 15000

Xenony 40000

A to už jsme přes 800000 Kč a to s horším motorem, bež 6 ti stupňů apod

Cose týče jiné třídy, tak to nevím jestli V40 není spíš na úrovni Fábie, než Oktávky. Měřím přes 1.90 a v tom autě bych doopravdy nemohl jezdit.

Takže si to znovu přepočítej a pak se ozvi. Motáš nesrovnatelné dohromady.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
24. července • 10:09

Samozrejme ze precetl. Pokud vim ,tak pakety nejsou povinne a zalezi na cloveku zda si ho dokoupi. A kdo te nuti kupovat si do toho xenony, kozeny volant nebo auto. klimatizaci? Takovyhle prachy navic bych nedal. Klimatizace staci manualni(ktera mi vyhovuje mnohem vic) a xenony pro me nejsou potreba, natoz kozeny volant a kdo vi co jeste. Bohata standartni vybava bohate staci.

Pak mi rekni do kolika motoru se dneska dava 6ti kvalt ? (nepocitam Fabku RS a jiny "sportaky.") A kdyz uz to 6ti kvalt je tak asi s ponekud vetsim obsahem nez je treba ve zminovanem Volvu 1.8.

 

A pak bavime se o S40 a ne V40 ne???

PS
24. července • 11:15

Budeš se divit, ale ten šestikvalt je v čím dál tím vice vozech. A není to jen VW. V šesté rychlosti 180 po dálnici při 3000 otáčkách, to s pětikvaltem nepůjde. Díky tomu krouťáku u dieslů to v pohodě akceleruje a není potřeba vůbec přeřazovat. Takže to není otázka výkonu, ale spíš krouťáku. A ten má Schade tuším přes 300Nm což v benzínu znamená ten velký obsah, nebo snad ne?

Samozřejmě, že tě nikdo nenutí nic takového kupovat, ale umělohmotný volant v autě za 700000 je doopravdy ostuda. Pokud si ho ale v autě ještě neměl, tak tomu věřím, že to nedovedeš pochopit. Stejně tak s automatickou klimatizací. A vzhledem k tomu, že bydlím mimo město, tak xenony oceňuji každý večer, když jedu domu.

V té Schade to máš ale všechno v té ceně, narozdíl od Volva. A vzhledem k tomu, že obě auta dosluhují, nová octavia na podvozku nové A3 a Golf V je na cestě a nová 40 na povozku nového Ford Focus taky, tak uvidíme, jak dopadne duel příští rok. Už se těším.

 

Jirka
24. července • 13:14

OK. Tohel je urcite vec nazoru a jak se rika proti gustu zadny disputat.  Ty xenony jsem jeste nemel sanci vyzkouset, ale vim ze z hlediska protijedouciho ridice (coz jsem vzdy ja ) jsou videt na mile daleko. Coz je i urcite bezpecne, ale nevim jestli bych v kapse nasel penize pro dovybavu auta xenony. A co se tyce klimatizace, tak jsem mel moznost je vyzkouset obe a pro me je lepsi manual. Nejsem nijak narocny ridic a tak mi nevadi jestli mam v aute 20 nebo podle auto. kl. presnych  21.5 stupnu.  Ale kdyby cena byla stejna pak sahnu po auto. Prece jenom to vevnitr lepe vypada :) .

Petr
24. července • 0:33

Tak tak, někteří lidé jsou zaslepení a porovnávají neporovnatelné. Kdyby kvalitní zahraniční vozidlo stálo víc, než Škodovka, tak to bych chtěl vidět A pro Škodovku hovoří 230 servisů a případně ji umí kdekdo opravit v garáži, daleko snadněji, než třeba VOLVO.
A to včetně počítačů, protože diagnostika VW dnes není žádný problém i pro majitele, natož pro garážservis. A slyšeli jste o ceně ND? Na Škodovku se dají sehnat za 1/3 ceny v servisu, stačí otevřít inzertní noviny nebo se přeptat lidí kolem aut. Prostě je jich tu snad více než polovina, aut značky Škoda.

Jirka
24. července • 10:14

Samozrejme mas pravdu. Pocet servisu, levnejsi nahr. dily apod. To Skoda vyhrava na plne care. Sam proti Skodovce  nic nemam, jen jsem se pokusil porovnat ceny. Ale, ten kdo si koupi Volvo  apod. auta za 600 tis a vys, si myslim, ze na nahradni dily ma. Ze to neni "lizingar, " kterej doplati po 4 letech posledni splatku a pak musi pul roku setrit na povinne ruceni. Samozrejme, ze i auta za 700 tis. a vyse se kupuji na leasing, ale to jsou vysoke mesicni splatky a podnik ci soukroma osoba jsou na tom dobre a takhle vysokou splatku si mohou dovolit.

To je moje cista uvaha.

Bodik
19. července • 15:37

....já bych si raději za těch 670 tisíc poskládal auto dle svých představ. Marně pátrám v hlavě, na co by mi byly xenony třeba. Mě se to líbí, ale že bych je musel mít?

A srovnávat nové auto - Megane (teda pokud jste pane Broža srovnával toho nového) se starou Octavkou..........no, no, no. Věřím, že za 5 let prodeje bude mít Megane II též různé pakety, které by byly více než konkurenční k Octavii..........

jirkam
15. července • 12:50

Také nechápu, jak si někdo může myslet, že je Octavia jen kvůli většímu kufru zařazována o třídu výš?!

A za 670tis.je Octavia už fakt nesmysl!

Vždyť za shodnou cenu je Passat 1.9TDi 74kW a o cca 50tis. je i shodná motorizace 96kW! Ostatně najde se i více (nekoncernových) modelů aut (o třídu výše-jak rozměrem, tak kvalitou) za podobnou cenu (necelých 700tis.)!

A když bych chtěl porovnávat stejnou třídu (nikoliv kvalitativně), tak GOLF 1.9TDi Trendline 96kW vychází jen na 633tis.!

Petr Broža
15. července • 16:15

Ano, jenže ten Passat má v základu jen centrál a el. stahování okýnek (plus standardní věci jako ABS nebo posilovač).  Za ostatní se už platí...

jirkam
16. července • 10:44

Ano, výbava může být pro řadu lidí právě to prioritní...(přehlíží tak bohužel velikost, design, kvalitu, jízdní vlastnosti, atd.)

Dobrá, porovnávejme tedy s Octavii přímo Golfa nebo Leona (pokud budu uvažovat pouze VW Group)! Pak mi řekněte, jakou lepší výbavu bude mít Octavia za těch 667tis.?

Petr Broža
16. července • 12:05

Inferno je akční model, který lze těžko srovnávat s běžnými modelovými řadami. Ale Octavii nelze srovnávat s Golfem či Leonem, ale Borou a Toledem; nechce se mi teď hledat v cenících, nemá to smysl, každý ať si koupí auto, které se mu líbí.

Mimochodem, raději menší auto s dobrou výbavou, než velké auto sotva s posilovačem.

klasický internetový kecálek
17. července • 2:57

Ne, ne, ne, image a pocit je nejdůležitější! Takže co největší auto s co nejmenším motorem a co nejmenší výbavou-pokud možno bez obložení dveří a interieru, a to všechno na leasing s 5% akontací a 72 splátkami. No co, z dálky to vypadá o 4 kategotie lepší, nikdo to nepozná, a člověk si vychutná ten pocit úspěchu, prezentovaný vozem co řídí. Naopak, na co vybavené nejlepší modely menších aut? To nikdo z dálky nevidí a neocení to. Škoda, že se nevyrábějí plastové modely aut ve velikosti  1:1 jako mobilní telefony! To by byl v ČR ten největší byznys s automobily! Hned bych si pár Porsche a MB koupil, postavil na dvoře do výhledu a s mnohem spokojenejším pocitem jezdil ve své Felicii pro jednu návštěvu za druhou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirkam
17. července • 12:28

Tak to pardon, nechtěl jsem se dotknout lidí, kteří si myslí, že Octavia je nejlepší auto za 670tis.Kč! Každý má prostě svůj názor...

Petr Broža
17. července • 8:20

Hezké pobavení po ránu

Huf
15. července • 21:32

Přesně tak. Ten pašík nemá ani manuální klimu... 

VW Passat je dobrý tak od 850tisíc.

Martas
14. července • 14:01

Trochu s krizkem po funusu , ale prece. Mam hyundai, kupovano nove, prave proto, ze za mensi skodovku bych ve stejny vybave vysolil vic. Rad bych si ji koupil, ale v Ml.B me taky nezamestnaj jenom proto, ze jsem Cech a mam rad skodovku (coz ostatne prilis nemam . Nerozumim tady nazorum i pomerne rozumnych lidi:" ... jenom mi nedavej korejce jako priklad". Mam auto rok, najeto pres 20k a oproti potizim jinych znacek o kterych ctu na internetu jsem v pohode, nemluve o tom, ze v ni budu i nasledujici 2 roky a pak auto pujde do sveta. Ze RELATIVNE rychleji ztraci na cene vim, ale kdyz si prumerne inteligentni clovek spocte o kolik ABSOLUTNE prijde po 4 letech , zjisti, ze o zhruba stejny peniz, mozna na tom budu nakonec lip. Nemluve o tom, ze jsem uz loni mel jistotu, ze za 3 roky zaplatim akorat 3x garancku a benzin. Nechci propagovat korejce, maji svoje drobnosti ale pomer cena/vykon pro soukr. jezdce okolo 20k/rok byl proste loni nejlepsi. Btw dalsi auto bude ted nekdy prodana M6, nebo Avensis, uz se na ni tesim .

Marek Hajn
11. července • 0:34

Podle mě je tohle velmi slušná nabídka.
Táta si jako druhý auto koupil Octávku Business.
Za nějakých 680 tisíc v tom má 1.9 TDI, 4 airbagy, automatickou klimatizaci, vyhřívaný sedačky, xenony, rádio s CD + 8x repro, palubní počítač, tempomat a hlavně průměrná spotřeba je 5,6l/100.
Srovnám-li to s Mazdou6, tak v téhle výbavě se pod 700 tisíc nedostanu a hlavně co se týče spotřeby, Mazda žádný takový motor nemá.
Octávka mi pořád přijde jako velmi dobrá volba.

Petr Broža
11. července • 9:39

Jasně, Mazda6 bude dražší, na druhou stranu je to věští auto, má podstatně lepší jízdní vlastnosti, prostornější interiér a o rok delší záruku. O tom se vyplatí uvažovat...

Pee Kaa
11. července • 10:31

A ty provozní náklady .

Máme Xedos a to jsou pálky

PeeKaa

Petr Broža
11. července • 11:01

Zatím jsem japonce neměl, tak nemohu srovnat... Micmohodem, díval jsem na cenu za hodiny práce v servisu Audi: A8 - 1100 Kč; Superb - 590 Kč, Octavia - 390 Kč... Možná by stálo za to udělat někdy malý článek s přehledem cen práce na různých autech. Jen nevím, kdy se k tomu dostanu

Pee Kaa
11. července • 12:37

Nedělejte to prosím, vzal byste tím vítr z plachet všem "škodashitařům". Tihle hoši o tom totiž nemaj ani představu. Oni totiž ty auta maj buď jako služební (a pak je ceny nezajímaj a maj to jako IMAGE) nebo maj ojetiny a to si je bastlej na koleně, takže servis je pro ně jako pro houmlesáka lázně. Už o tom slyšel, ale neví k čemu to slouží a kolik to stojí

Skoro jsem si říkal, že by se k mému oblíbenému článku na vose (o platech) měla do prvních dvou kategorií měl připsat věta: Všude prohlašujeme že ŠKODA je shit a že bysme v něčem takovým nejezdili, přičemž smutně pokukujeme po svém 12 let starém bmw o výkonu 88 kW a spotřebě 15l/100km (ale image je image).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Carlos
11. července • 13:01

moc ti nerozumim, co je na tom spatnyho si koupit auto vyssi tridy za stejne penize jako auto tridy nizsi? To ze je u Mazdy servis drazsi nevim, jelikoz je vuz po 3 roky  v zaruce. Ja mam skodu Octavii take za cca 600 000, jenom jsem chtel rici, ze za cca 670 000 je Mazda lepsi volba. To je preci jasne.  A pokud to neni jasne eni problem se domluvit a ja te svezu v obou autech hned za sebou aby jsi ten rozdil poznal. Nemam duvod zde na nekoho stekat, naopak clanky p. Brozi povazuju za nejlepsi. Libi se mi jeho styl. Jednalo se pouze o to co za cca 670 000 lze nove koupit.

Tomáš
11. srpna • 15:19

Hmm. Mazda má 3 roky záruku takže vás cena servisu nezajímá. Dost zajímavé pravděpodobně potom asi neměníte oleje, svíčky, filtry atd atd. Za takovéto věci se většinou v servisech platí, zároveň si tam dokonce účtují za práci (teda nevím jak u Mazdy). No a potom vetšinou zjistíte, že na tu škodovku jsou ty díly "trošinku" levnější. Ale jestli je tohle všechno u Mazdy zadarmo tak je to super. Pane Carlosi píšete, že máte Octavii a Mazdu. Možná jste postřehl i nemalý cenový rozdíl v havarijním pojištění.  Neberte můj příspěvek jako kritiku mazdy. Je to výborné a krásné auto. Jen k jeho základní ceně je připočíst vyšší náklady na servis havarijní pojištění a taky v úvahu  cenu, za kterou se bude auto prodávat po 3 letech

Tomáš
11. srpna • 15:19

Hmm. Mazda má 3 roky záruku takže vás cena servisu nezajímá. Dost zajímavé pravděpodobně potom asi neměníte oleje, svíčky, filtry atd atd. Za takovéto věci se většinou v servisech platí, zároveň si tam dokonce účtují za práci (teda nevím jak u Mazdy). No a potom vetšinou zjistíte, že na tu škodovku jsou ty díly "trošinku" levnější. Ale jestli je tohle všechno u Mazdy zadarmo tak je to super. Pane Carlosi píšete, že máte Octavii a Mazdu. Možná jste postřehl i nemalý cenový rozdíl v havarijním pojištění.  Neberte můj příspěvek jako kritiku mazdy. Je to výborné a krásné auto. Jen k jeho základní ceně je připočíst vyšší náklady na servis havarijní pojištění a taky v úvahu  cenu, za kterou se bude auto prodávat po 3 letech

Pee Kaa
11. července • 14:30

To je právě to! Co to znamená LEPŠÍ volba? Kdybyste napsal "tohle vyhovuje mě" proto a proto - ani nepípnu. Ale cpát někomu něco a trvdit že je on blbej že to nechápe...

Vyšší třída? nenechte se vysmát, to je pojem pro někoho kdo auto INTENZIVNĚ využívá nebo pro toho kdo si na něco hraje. Pokud najedete týdně 3T km, pak má význam bavit se o třídách. Pokud jen tak popojíždíte jako většina z nás (měsíčně do 3T), pak je to jen o pocitech (jsem lepší). Jen pro vaši info jezdil jsem intenzivně s Koktávkou, p306 a 406, m323, m626, mx9, feldou, fabií i trošku medvědama c i e. Ale přiznám se, že na běžný ježdění by mě stačila felda nebo fabie. Jasný, ve feldě slyšíte víc řvát motor a fabie 1,4 moc nejede. Ale těch pár km mě řvaní nevadí a taky nikam nespěchám. Uznávám, že pokud by došlo na krizové situace, mazda6 by si poradila asi líp než felda nebo oktávka. Jenže to je i otázku jak řídíte - dobrej řidič těmhle situacím předchází. Ale neberu vám, že vaše mazda6 je lepší auto. Ano je, ale LEPŠÍ je jen váš pojem.

Je zajímavý jak má každej národ svoji "úchylku". Poláci jsou na "domy". Můžete jezdit čím chcete, ale když máte barák jak stodolu jste "VIP". Často sem vídal před barákama, který by v řiťce (nebo pražskejch satelitech) zastínily všechno okolo jen malucha a poloneze. a češi sou podobně ujetý na auta. Znám spoustu podnikatelů, co si za první vydělaný peníze koupili luxusní auta (tenkrát letěly 626tky a bmw ) a sami málem neměli co jíst.

PeeKaa

Martin
11. července • 14:54

Na tom neco bude. Znam hodne lidi co pomalu nemaji kde bydlet, ale hlavne ze maji nove auto na leasing. Timhle ovsem trochu popirate to, co tu v diskusich padlo, ze Hyundaie, Kia apod. nejsou auta. Naopak, pokud nekdo chce auto, ktere ho preveze z bodu A do B a chce ho za slusny penize se slusnou vybavou, nepotrebuje ho na machrovani a bere ho jako spotrebak, tak pak mi zrovna treba ty stale kritizovany korejci prijdou nejrozumejsi volba i s ohledem na 3 roky zaruky.

Petr Broža
11. července • 13:24

Nemáte důvod na nikoho štěkat? Tak proč výše píšete "ses debil"?

Carlos
11. července • 13:50

Jelikoz mi to opravdu uz dost hnulo zluci. To je jedno, holt jsem to uz napsal.

Zabijec
11. července • 12:28

Prosím prosím, nemohl by jste taky někde sehnat tabulku poruchovosti aut TUV 2003?

Carlos
11. července • 7:57

Ses debil. Ceniky si asi v zivote nevidel. A Octavka je opravdu velmi spatna volba, mam ji mimojine take.

Marek Hajn
11. července • 8:31

Hmmmm. A nějakej rozumnej argument pro vaše tvrzení byste neměl? Proč jsem debil? Proč jsem neviděl ceníky? Proč Octávka není rozumná volba? A můžete mi ukázat podobné auto ve stejné výbyvě se stejně úsporným provozem za podobnou cenu? Auta typu Kia, Daewoo apod. neberu.
To co z vás doteď vypadlo jsou pouze blitky ožralého námořníka.
Pokud máte problém a neumíte civilizovaně diskutovat, tak se zajděte zeptat do Pražské ZOO, jestli by pro vás neměli volnou klec, protože jste ledatak piromá opice.

Petr Broža
10. července • 21:25

Tak jsem si tak z legrace poskládal 5dveřového Megana ve stejné výbavě jako Octavia Inferno; a světe div se, dostal jsem se na 710 tisíc. Stále se vám zdá tato Octavia drahá?

Mimochodem, dobře vybavená Mazda6 s dvoulitrovým dieselem stojí 800 tisíc; stále nechápu, proč neustále píšete, že auto střední třídy stojí méně nebo stejně jako podobně vybavená Octavia. Stačí se podívat do ceníků a je jasné, že to není pravda - pokud se bavíme o nových vozech.

strejceknimra
12. července • 23:19

Nebude to taky tím, že Inferno je akční model, u nichž platí více výbavy za nižší celkovou cenu? Tipnul bych, že kdyby se poskládala Oktávka se stejnou motorizací a výbavou v konfigurátoru na www, asi by byla za víc peněz než akční model Inferno.

limach
11. července • 8:28

Opět jste pane redaktore "nezklamal" jako nestranný posuzovatel. Nic proti tomu, že Vaší oblíbenou značkou je Škoda, každému se líbí něco jiného a na tom vlastně svět stojí. Zkusil jste si ale poskládat kromě Megana i něco jiného? Asi jste se spokojil s výsledkem. Já to udělal v případě Stila 1.9 JTD Dynamic. Myslím, že dost dobrý motor i podvozek. Za základ zaplatíte 599.000,-Kč a když si doplatíte to, co oproti Infernu chybí (t.j. xenony a CD Changer), dostanete se na částku 634.000,-Kč. A je tam v podstatě vše (blbost typu ostřikovače světel neřeším), co v Infernu. Já sice nevím (a ze stránek Škodovky jsem to nikde nevyčetl) co znamená dynamický paket, ale asi to budou nějaké drobné doplňky - nevím jestli to nejsou třeba větší kola. Jenže u Stila dostanete už v základu ty 16´ slitinová kola, dále 6 airbagů, dálkový centrál, kožené doplňky a posuvné zadní sedadlo. Tak nevím - ať to každý posoudí sám. Pro úplnost uvádím, že cena servisu je, plus mínus, jako u Škodovky, někde i menší. Díly taky nejsou zase tak drahé. A samozřejmě už se těším na příspěvky typu Fiata bych si nikdy nekoupil. Pánové Stilo už je úplně někde jinde. Ostatně VW Škoda cenově taky.

Petr Broža
11. července • 9:37

Mimochodem, mám rád škodovky, resp. články o nich z jednoho prostého důvodu: jsou bez konkurence nejčtenější; asi je to tím, že každý má potřebu na tuto značku nadávat...

Petr Broža
11. července • 9:34

Jasně, Stilo je v pohodě - nikde jsem netvrdil, že ne; jen jsem namátkou poskládal Megane, první auto, co mne napadlo. Chtěl jsem jen ukázat, že jsou i dražší auta nižší střední třídy než Octavia, stejně jako jsou levnější.

Rovněž lze za cenu této Oktávky koupit slušné korejské auto, které bude větší a bude lépe vypadat.

Ale ať si každý koupí, co chce. Jestli chce někdo Octavii za 900 tisíc, prosím, ať si ji koupí. Jestli chce někdo Fabii za milion, klidně, ať s ní jezdí. Chci jen říct, že troška tolerance by účastníkům diskuse neškodila. Každému co jeho jest.

Carlos
11. července • 7:55

Pane Broza, ano Octavia je relativne levnejsi oproti Mazde 6, ale je to taky o tridu mensi auto. Mam tyto auta obe a musim rict, ze kdyz si vedle sebe dam oba ceniky, tak Octavia je jeste drazsi ve stejne, ne-li horsi vybave nez Mazda 6. Avsak MAzda je temer o 2 tridy vyssi automobil. Mam je obe dve, takze vim co pisu. Momochodem MAzda 6 se da koupit se slabsim motorem 88kW 300 nM za 670 000, se skoro stejnou vybavou. Tak prosim neplette lidem hlavu. Ted se nam u Octavky za cca 600 000,- vysypala ridici jednotka. Oprava za bratru 50 000,- Mela najeto 52 tis. km. Proste trapas.

Petr Broža
11. července • 9:30

Ale já netvrdím, že Mazda6 není auto o třídu výše, jen říkám, že ve stejné výbavě a se srovnatelným motorem je dražší - a je to logické, už jen proto, že je to auto o třídu výše. Nejsem zastáncem Škodovek, ani VW ani jakékoliv jiné značky, jen se snažím být objektivní.

K ceně M6 - za 670 máte sice Mazdu6 s dieselem, ale slabší verzí a navíc bez výbavy jako xenony či ESP, což tato Octavia má. Mimochodem, Mazda6 je favoritem na mé další auto, takže nemám potřebu ji nějak hanit.

Pee Kaa
11. července • 10:30

Víte čím to je? To je národní sport. Navážet se bez základních informací do někoho nebo něčeho.Když tady ty internetvoý diskuze začínali, měl jsem tu trpělivost si stahnout ceníky a dokazovat a dokazovat...

Teď už mě to nebaví a tak nad reakcema takovejch joudů jako Carlos jen pokrčím rameny. Je to typický. Ignoruje info že v podobný výbavě s 2l dýzlem stojí 800 a bude vám horem dolem cpát že "Octavia je jeste drazsi ve stejne, ne-li horsi vybave nez Mazda 6" o motoru a jeho parametrech ani nemluvě. Pak se jen tak mimochodem zmíní že je to "temer o 2 tridy vyssi automobil". Kdyby si dal ještě jedno pivo tak je to o tři a mazda 6 začíná konkurovat Éčkovýmu medvědu. pan Carlos se taky neopomněl zmínit že oprava oktávky je NEUVĚŘITELNĚ drahá. A přitom se jen stačí kouknout do ceníku. Pravděpodobnost že odejde řj do koktávky je stejná, jako že se něco podělá do mazdy. Jenže koktávek jezdí MNOHEM víc, tak je to holt častá porucha. Mimochodem každej kdo toho trochu najezdí určitě už párkrát měnil čelní sklo. Víš carlosi jakej je rozdíl v ceně? Já ano, a to u M626, Xed9 a kotávky... A bonbónek přijde po čase, až budeš mazdu prodávat. Pak se asi budeš divit, když ti za tu koktávku nabídnou víc než za "o dvě třídy větší mazdu".

A to vše . Snad jen prosba: p. Brožo - nešel by ten úchylnej rekklamní banner aspoň trochu umravnit. Já vím že peníze za reklamu se hoděj, ale už mě to začíná při čtení mírně znervózňovat...

dík

PeeKaa

Petr Broža
13. července • 12:33

Bez banneru nebudu mít na benzín

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Flipper-Tom
13. července • 18:25

což sice chápem, na druhou stranu to nic nemění na faktu že je to hnusný...

kdyby to bylo aspoň jako rám a nepoletovalo to po stránce :(  (a neblikalo)

no budeme upřímě doufat že škodofka potřebný počet kusů rychle prodá a pak tahle hrůza odsud zmizí :)

Carlos
11. července • 10:07

pokud si myslite, ze xenony a ESP jsou v aute to nejdulezitejsi, tak potom ano. Octavie je konstrukcne velmi zastarala a spatna. Pokud je nekdo zabedneny tak mu to bohuzel nejsem schopen vymluvit. To plati i pro kolegu o par radek nize, ktery si mysli, ze auto o velikosti Golfu je nejvyhodnejsi nabidka, nastesti ja vim sve.

PS
23. července • 20:55

Nevím, co tě vede k tomu, že Octavia je horší než Mazda 6. Randál je tam stejný, motor (diesel) stojí v Mazdě za prd. Jedině, že to vypadá pěkně a je to větší.

Požitek z jízdy a z akcelerace je ale doopravdy lepší v té Schade. Je mi líto, ale doopravdy je ten motor z Mazdy nesrovnatelný, ještě k tomu to nemá šestikvalt (alespoň před dvěma měsíci, kdy jsem to byl projet). Co se týče výbav který si Japonci vymysleli pro český trh (kde neexistuje diesel s xenony) tak to je taky no comment.

PS: To samé razí Toyota, kde zase nekoupíte k dieselu Tempomat (Avensis).

 

 

 

Pee Kaa
11. července • 12:30

Ne samozřejmě je nejvýhodnější auto "o skoro  2 třídy vejš" a konstrukčně nový. Protože to oceníme až pojedeme rallye nebo až dostaneme ve 170 km/h smyk... A nejlepší je na takový auto koupit TY nejlepší gumy (jednu aspoň za 10 T) ať nevypadáme jako socky a KDYBY SE NÁHODOU NĚCO STALO, tak nás ty gumy zachráněj.

PeeKaa 

Petr Broža
11. července • 10:59

Neřekl bych přímo špatná, ale starší auto, jízdní vlastnosti příliš dobré nejsou, to je fakt. Mimochodem, já jsem srovnával tuto akční nabídku Octavie s Mazdou6 - pokud z ní zrušíte ESP a xenony, bude o nějakých 40-50 tisíc levnější, takže pak zase bude Mazda6 dražší, nehledě na slabší motor 88 kW.

Ale jak říkám, nemám potřebu někam psát, že je nějaké auto nejlepší, každý ať si koupí, co mu vyhovuje. Když chce někdo Hyundai XG, ať si ho koupí. Když chce někdo Renault Thalii, ať si pro ni utíká. Nemá smysl sem neustále dokonale psát příspěvku ve smyslu "tvoje auto je shit". Jak říká Huf - kritizujete (to je směřováno obecně všem přispěvovatelům) někomu televizi, věž nebo počítač? Ne, jen auta - asi nějaký národní sport nebo co.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Huf
13. července • 10:59

Jo jo... Ta naše povaha česká...
Je zajímavé, jak rozdílné reakce vyvolává mé auto v reálu a tady na netu. Nebudu vůbec přehánět, že naprosto typická reakce člověka, který se se mnou o ní baví, je "ty vole, to je dobrá fabka", zatím co tady jsem blázen a idiot, že jsem si to poloauto (též nákupní tašku) koupil. Podle mně je to dobrý námět na nějakou psychologickou studii .

BTW, už na ni mám 2 vážné zájemce (protože v říjnu ji prodávám). Když ji viděli, tak se jim moc líbila. Když se svezli, tak nebylo co řešit.

P.S.: Obdivuju Vaši trpělivost. To myslím na redaktory internetových autočasáků obecně. Ty reakce (jak na články, tak na auta)  jsou často tak "zvláštní", že by mě to asi od další práce dost demotivovalo.

Petr
14. července • 22:42

Máš pravdu.Osobně na takovou fabii bohužel nemám-ale je to bomba.

Petr
22. července • 4:31

.. ale co když časovaná - dorasovaná? Naštěstí těchhle motorů TDI 74kW je všude plno.

Petr Broža
10. července • 21:30

Jen abych předešel zbytečné diskusi, nepovažuji Octavii za nejlepší auto na světě a určitě ne za nejlepší koupi, to v žádném případě, sám bych novou Octavii nekoupil, už jen proto, že se má za chvíli objevit nová... Jen jsem chtěl ukázat, že k argumentaci je dobré si ty argumenty najít.

Drrrak.2
20. srpna • 12:51

No vidíte pane Broža,

já si zas koktávku koupil - v pátek a jsem úplně spokojený. Jede, drží, sedí, táhne - proste vsecko co potrebuji a samozrejme "neco navic" (1,9TDi, vybava Collection, tempomat, ASR, vyhrivana sedadla a ja nevim co jeste). A ten kufr? Je ale fakt dost obravsky. Cena? 583.000Kc...

Proste jsem spokojeny zakaznik a ze vseho jsem nejradsi, ze takove auto mam a ze jsem si na nej pekne vydelal...

Zdrravi Drrrak.2

P.S. Klidne Vam napisu i recenzi... :))

Petr xyz
21. srpna • 14:06

No bejt Váma bych, tak bych mírnil emoce, abyste za pár měsíců či let nezměnil názor. Nový auto většinou za pár dní žádnou poruchu nemá.............Tím Vám nechci přát něco špatného to ne. 

Spíš bych na Vašem místě uvažoval ( teď už je pozdě ) přídat cca 70 tis a koupit mondeo.

Drrrak.2
21. srpna • 14:56

Zdravicko,

no, kdybych mel tech 70k navic, tak bych sel do neceho jineho - asi Superbu. Preci jen ten prostor v nem. Mondeo se mi jevi jako dobre auticko, ale asi bych do nej nesel. Precetl jsem si docela dost recenzi a same zadrene motory, zavady a dlouhotrvajici servisy - proste jsem to auto odlozil na vedlejsi kolej.

Svymi rozmery mi vyhovuje prave oktavka a doufam, ze bude slouzit dobre a dlouho. Ale treba mam zrovinka nejaky vadny model a budou se na me sypat jedna porucha za druhou  - jen to ne!

Myslim, ze je to moje vlastni auto a taky se podle toho budu k nemu chovat. Napr. dneska cesta z chaty: Ostravice > Ostrava, 62km. Na chate jsem vynuloval pocitac a dojel do prace. Prumerna spotreba pri cca 95km/h? 3,6l/100km. Takze kdyz si to spocitate - spotreboval jsem 2,2l nafty, coz pri cene nafty u Aralu v Ostrave (20,90Kc) dava necelych 50Kc za cestu >>> naklady jsou nizsi, nez 1Kc za 1km.

Samozrejme udaje nejsou zcela presne, ale nejak tak to bude (plus minus).

Drrrak.2

P.S.: Desne se mi libi nova Mazda, ach jo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr xyz
21. srpna • 16:15

Pokud máte nové auto, tak se mi zdá údaj z palubního počítače celkem nesmyslný. Tedy pokud jste tu cestu nejel vyloženě na spotřebu s podtáčením motoru atd.

Ale uvidíte až budete tankovat plnou nádrž o kolik se bude lišit údaj z počítače od skutečnosti.

Jinak s tím Fordem je to jako se vším ostatním. O tom, že auto jezdí v podhodě se nikde nepíše,ale když je zle, tak toho jsou plné stránky. Jinak mám dost kolegů, kteří Mondeo mají a žádný  větší problém neměli.

Jinak Mazda 6 se dá třeba na automodul.com sehnat v 1.8 za 600 tis s následující výbavou

airbag: 6x, ABS, vyhříváná zpětná zrcátka, lomená zpětná zrcátka, zadní brzdové světlo, servo, el. ovládání oken - přední, centrální zamykání - s dálkovým ovládáním, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant - výškově i osově, ukazatel vnější teploty, otáčkoměr, digitální hodiny, imobilizer, tónovaná skla, dělené zadní sedadlo, klimatizace - manuální - mechanická, radio set - 4x repro, MC + radio, kožený volant, kožená manžeta, kožená řadící páka, tempomat

Což podlě mě už stojí za zvážení jestli dnes už zastaralá oktávka nebo nová 6

Icenam
10. července • 23:25

Taky si myslim, ze ta cena neni tak spatna. Odpurci si así pod pojmem "dobre vybaveny vuz stredni tridy" dle ceny cca 65000 Kc predstavuji modely od Kia, Hyundaie a podobne... Panove ukazte mi auto stredni tridy s modernim preplnovanym dieslem a slusnou vybavou v teto cene....

Filda
10. července • 16:55

Nepotřebuju auto typu velkej previs, málo místa, velkej převis vobrovskej kufr - proto jsem zvolil Fabii RS. Myslím, že úspora 200000 oproti Ochcávce je znát (ok nemám esp ale zase mám boční airbagy a lepší sedadla).

mám už najeto 2000 km a je to fakt masáž. Golfysti (znáte to porekadlo: Radsi bych byl GAY, než bych si koupil Golfa ) nestačí zírat Jedinej problém je v tom, že se s vámi všichni chtěl honit. Jedu 190 po dalnici, dojedu octavku 1,8T, ktera jede tak 170. Jakmile vidi za sebou xenony tak misto aby vypadla do praveho pruhu tak mne zbrzdi a pak se snazi ujet. OK, do 190 s ni drzim krok ale pres tech 200 to uz moc neleze, ji jeste jo (maximalku mam zatim 225 z kopce, 215-220 rovinka). Spotreba: dlouhodoby prumer 8,4 l nafty/100 km, rozlozeni: 15 % dalnice (nechci uplne na doraz, 190-200 km/hod - pri 200 km hod 11l/100 km, nepatrite mezi brzdy provozu ), 20 % silnicky mimo mesto (muzete jet klidne za 5, nepatrim mezi brzdy provozu), 50 % mesto stredni provoz s obcasnym stanim na krizovatkach (8,5-9l/100 pokud se clovek obcas rychleji rozjizdi , opet nepatrim mezi brzdy provozu , 25 % mesto velmi silný provoz (12l na 100 i vice neni v kolonach problem). KARA JE TO FAKT SUPER!

Ještě přemejšlím o čipu, ale bojím se, aby se to nějak nemrvilo. Máte s tím nějaké zkušenosti? Konkrétně s tímhle motorem....

Cowley
11. července • 11:23

jojo, závodníku, možná sis měl připlatit eště pár erbegů, nebo by ti měl někdo vysvětlit že D1 není to samý co mosteckej okruh. Jezdí po ní totiž spousta lidí který se chtěj jenom někam dostat, a ne se nechat zabít psychopatem co si masíruje sebevědomí... Jenom doufám že to s tim svym nízko letícím terčem pošleš někam kde nenapácháš moc Škody

erazer
11. července • 12:21

S tim co napsal Cowley se da jenom souhlasit. Kazdej den v ty nasi republice vstava vic a vic idiotu, ktery potrebujou na silnicich dokazat, ze jim to jede rychlejc nez ostatnim a vubec jim pritom nevadi, ze ohrozujou spoustu lidi okolo sebe.

Jen tak mimochodem, je mi vzdycky do smichu, kdyz vidim ridice auta typu Skoda Fabia, jak si mysli, ze maji nejrychlejsi auto sveta a nejak si neuvedomujou, ze je to porad jenom nakupni taska do mesta - a je mi uplne jedno, jestli to ma napis RS nebo neco podobnyho ...

Petr Broža
11. července • 13:01

To znamená, že když budete mít velké auto, které není nákupní taškou do města, tak vám šíleně stoupne sebevědomí? Ale no tak... Každý má takové auto, jaké se mu líbí, nebo takové, na jaké má peníze. A když je to Fabia, no tak je to holt Fabia - proč na takové lidi pohlížet shora?

erazer
11. července • 14:00

Pane Broza, kdyz uz jste narazil na to sebevedomi, prave proto, ze ridici 'malych nakupnich tasek' zadne nemaji, snazi se to dohnat rychlou jizdou na silnicich a vsem tak poradne ukazat. Radeji sebevedomeho ridice ve velkem aute, ktery nemusi nikomu nic dokazovat, nebot jeho vuz to dela za nej i kdyz stoji na miste, nez ridice, ktery ohrozuje vsechny kolem sebe naprosto zbytecnou rychlou jizdou!

Huf
10. července • 19:57

Filda> Dobrá volba. Sám mám fabku 2 a 1/4 roku a pohoda. Mám tentýž výkon jako Ty, ale s tím rozdílem, že po čipu. Být Tebou, tak do něho jdu, protože teprve potom se nebudeš stačit divit, co umí moderní ropák a 1.8T v základu budeš lehce ujíždět. TDI PD 96kW (ASZ) je velmi chiptuning friendly engine. Kámoš má v Brně na čipy firmu (www.chiptuning.cz) a tento motor standardně nabrzdí 118kW a 402NM.

Jinak, čistě pro zajímavost, má fabka je k vidění na www.sweb.cz/hufnagl, tak se můžeš podívat, jak jsem z Elegance tvořil RSko soukromě. Dnes už bych volil trochu jiné auto, ale i tak jsem s ní dost spokojený.

Mira
26. října • 10:54

Cože???Fábie je lepší???Jako než co???Já se nestačím divit co je to tady za idiotské vlastence, kterým přirostla jakási ušmudlaná firmička z jednoho zapadákova jménem Mladá Boleslav.V životě bych si nekoupil žádný český auto od M-béčka počínaje a Superbem konče.A Fábii, teda vlastně Fóbii  už teprve ne!Stačí se jen trošku rozhlédnout kolem sebe a zjistíte, že jen trošku upravená Supra si hravě strčí všechny české mrdky do kapsy.

Huf
26. října • 12:21

To musí být upravená?

Mira
26. října • 12:48

Máš pravdu, vlastně ani být upravená být nemusí .

Shr3k
15. července • 16:02

 Čauvec, jj, Fabka RS je dooost dobrá. Dokonce tak dobrá, že o ni vážně uvažuju (BMW neBMW). Můj test si můžeš přečíst v druhém vydání TUNING MAGAZINE. Prohnal jsem ji pořádně (1000 km) a spokojenost nejvyšší. Motor by chtěl trošku přidat, ale podvozek je víc než OK, jediný, co mě tam naštvalo byla ta šaltpáka, chtělo by to nějakou s kulatou hlavicí. Ale šoupnout tam šestku, jet s 130, v autě ticho a spotřeba 4.5 litru, to mně fakt dostalo. ASR je třeba vypnout.

Filda
10. července • 20:40

Já už jsem teda asi tomu tvýmu kámošovi psal doporučil mně i přídavný chladič oleje atd.... chci to chvilku nechat a třeba po roce to prubnu jojo tvou fobku znám. A ty určitě budeš znát jako já ty ksichty když nějakého snaživce v 320D dostane fabka hufe a nakolik Te vyšla ta tvá (nemyslím stará - ty jsou taky drahá sranda, ale fobka ). Mně ta moje s bočníma airbagama, alarmem, constructem, foliema a zámkem pryč na 483000, což je dle mých info cca 1000 nad nákupkou autosalonu a kolik to po tom čipu žere?

Ulrico
24. července • 7:10

Dal bych si na tu firmu pozor!!!  viz. http://chiptuning.ec.cz/ 

Storm
10. července • 17:37

Noo musim ti rict ze ses fakt teda borec, s autem, ktery ma najeto 2000 Km a jeste k tomu diesel to honit kolem 200, to se tomu motoru bude moooc libit, to jo :)) Pokud si s tim jezdil uz od zacatku takhle, tak se s nim nech vyfotit a udelej velky PAPAaaa, protoze pujde pekne doprdele. Nevim jestli te neupozornili nebo si rikas co to placali za nesmysli, ale novej motor se ma minimalne 1500- 2000 km jen lechtat na plynu a netocit k cervenymu. No jinak preju aby ti to jezdilo aspon jeste chvilku...

Huf
10. července • 19:51

Ale prd. Pokud tak nejel extra dlouho, tak motoru nic neudělá. Naopak pojede líp. Prvních 1000km rozhoduje. To, co píšeš o záběhu, se týká tak 70-80let a škodovek OHV.

Huf
10. července • 15:32

Super reakce na článek.

Jako by se tu slézali samí majitelé Š120L a Daewoo Tico... Ta snaha mít za co nejmíň love co největší auto (Sonata, Clarus a podobně) mi připadne úchylná. Na co si to hrajete?

Ale to je fuk. Škoda jen že se do RS nemontuje 165kW s KKK K04. Do té bych šel hned. Jen čip jí dá 191kW a 360NM. Už se těším na to, až si budu příští rok v létě vybírat novou kárku .

 

Rejpal
10. července • 15:58

Copak, tatínek zase utrousil nějaký peníz a zazobaný synáček si pořídí popelnici, nacpe do ní milion a bude machrovat, že něco podobného ostatní socky nemají?

Huf
10. července • 16:35

Víc.

Martin
10. července • 16:06

Musim souhlasit, jsou i lidi, kteri pri nakupu cehokoli hledaji rozumny pomer cena x vykon a holt taky musi resit kolik penez to bude stat. Pokud bych si vybiral auto a nemusel resit cenu tak si koupim BMW a ne Octavii Inferno. Jo a nemam Shade 120 ani zigula. I kdybych ale mel jedno z techto "aut", tak to nic nemeni na tom, ze mi Octavia a zvlast v teto pekelne variante draha.

Huf
10. července • 16:30

Martin> No pokud to podáš takto, tak proti tomu nemůžu říct vůbec nic. Já prostě jen nechápu lidi, kteří tuto svou ekonomickou alternativu hájí hloupě a agresivně. Dokonce si myslím, že pro lidi, kteří jezdí z bodu A do bodu B bez nároku na požitek, je nějaký korejec naprostým optimem.

BTW, nad blbečky typu Rejpal se nemá cenu pozastavovat. Závist je sviňa .

x
21. srpna • 12:45

Ja myslim, ze rejpal ma pravdu. Mam podobny nazor a urcite nepotrebuji neco nekomu zavidet.

Rejpal
11. července • 9:08

Hufe, ty jsi opravdu zamindrákovaný zoufalec, který se ukájí pocitem, že mu každý závidí. Mohl by sis uvědomit (protože zase úplně blbej mi nepřijdeš), že někdo se může vytahovat tím, že se narodil do bohaté rodiny, jiný zase tím, že v životě něco dokázal a na toho třeba i korejce si vydělal tím, že něco umí. A věř mi, že ten druhý tomu prvnímu nemá opravdu co závidět. Tak se rozplývej nad tím, že tatínek vysolil kapesné třeba tři melouny, které jsi nacpal do své Fabie a můžeš se ukájet pocitem, že nikdo takový další v téhle republice opravdu není. Nic proti tomu, přináší-li ti to uspokojení, no problem. Ale není to pro tebe důvod, aby ses povyšoval nad ostatní a dával jim najevo, jakej si frajer, když frajeřit můžeš maximálně díky bohatému papínkovi. Tak čau

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jaa
17. července • 9:51

IMHO ja rad budu jezdit autem, ktery bude jediny v republice, ty ne??

Petr Broža
11. července • 9:43

Když má někdo zálibu v tom, že tuní Fabii, tak je to jeho záliba a jeho peníze - zkuste být trošku tolerantní. Už jste viděl Hufa, aby se tady navážel bezdůvodně do ostatních? Huf je v pohodě a nevadí mu, že má Fabii za milion; některým diskutujícím zjevně ano...

Micmohodem, koncem prázdnin by se na AR mělo objevit samostatné diskusní fórum, kde se budou moci diskutující "hádat" do aleluja.

Flipper-Tom
11. července • 11:59

No pokud jste zažil hufovo entrée do diskuze o ladě 2110, tak bych se ho s tou tolerancí a pohodou moc nezastával :)
Když tam vlezl a všem řekl že jsou ubožáci a socky akdovíco ještě, aby hned dodal že ON má super fábii. Plácnul tam několik nehoráznejch technickejch nesmyslů, a chtěl po nás - ubožácích a sockách ať s ním jdeme závodit nebo se s ním šli předvádět na benzínku (aby sme viděli, že všichni budou koukat po jeho fábce a nad ladou se budou ošklíbat:)

do tý doby jsem si taky říkal "ať si ladí, je to jeho věc" ale po tom co tady předvedl už v několika diskusích není divu že je pár lidí na něj přiměřeně nasranejch :)

 

Huf
12. července • 0:07

Na hrubý pytel hrubá záplata .

BTW, s odstupem času beru pokus o propagaci a vůbec snahu prodávat u nás 2110 jako vtip, takže bych si případné reakce na podovné téma asi odpustil...

Flipper-Tom
12. července • 0:57

Chlapče, ty už nehul,,, ty si zase pleteš pojmy s dojmy a kecáš z cesty  :)

vlízt někam kde se baví o tématu jemuž nehovim a říct všem diskutujícím že sou blbý, to asi těžko obhájíš naprosto nesouvislou hláškou "Na hrubý pytel hrubá záplata" , tím nejspíš jen dokazuješ že jsi sám balík co se mezi lidma neumí chovat.

Doporučuju ti někdy opustit utulné bezpečí internetu a vyrazit "live" do nějaký blízký hospody a hodně nahlas říct všem přítomným že jsou ubohý socky protože pijou pivko, zatímco ty piješ redbull ...
v lepším případě ti řeknou že seš debil, v horším případě nám pak můžeš vyprávět zážitky z chirurgické ambulance :)

PS: co ten vejfuk? nějak jsi mi neodpověděl ?:))

Huf
12. července • 9:50

Že já se s Tebou vůbec bavím...

BTW, výfuk je pryč už dávno.

Ondra
6. prosince • 17:14

Hufe, seš vážně debil.

saus
6. prosince • 17:55

Trochu jsi zaspal, ne?  Ty příspěvky jsou víc než rok starý. Jinak Hufa tady na AR už nějakej ten pátek nenajdeš. Jinak samozřejmě souhlas.

Flipper-Tom
12. července • 10:48

no neva, dík za info ..

Pee Kaa
11. července • 12:25

Jo to je fakt, ze začátku sem se hufa taky zastával, protože mám podobnej názor na investici do aut (radši menší a lepší a líp vybavený, než velký a "horší"). Ale pak jsem zažil pár jeho hloupejch machrování "dvěstě v městě", "socka nakupuje" a "jsem technickej génius" a přešlo mě to. Teď ho beru jako takového exota co oživuje diskuze svejma vstupama.

To máš jako když si do TV studia vezmeš medvědy. Oživěj ti vysílání, ale nesmíš se divit, že nemaj ostych ti tam udělat hromádku .

PeeKaa

Huf
11. července • 10:11

Jen pro upřesnění... Ta fabka vyšla sakum pinkl na 695.000,-Kč a sám si myslím, že je to dost. Milion nestála (teda pokud nepočítáme provozní náklady a ani tak asi ne).

Někteří tady prostě nemůžou překousnout, že jsem si nekoupil Hyundai Sonata v plné palbě a ještě si k tomu za ušetřené peníze nepřikoupil moped do města .

Znám lidi, kteří si za tyto peníze koupí televizi, ale v životě bych jim to nepředhazoval (asi i pro to, že to schvaluju ). Připadal bych si totiž jako idiot. To tu některým zjevně nevadí .

Huf
11. července • 9:29

Jo, a prosím Tě, pokud máš nutkání stále mi cokoliv psát, tak mi to píiš na mail (aspoň se zasměju) a neotravuj tady s tím ostatní. Ty zajímá Oktávka za 666 tisíc a ne HUF a spekulant, který o něm ví prd. Je mi Tě líto... Měl by ses starat víc o sebe.

Huf
11. července • 9:15

Jsi nemocný... Řešíš neexistující problém, což znamená, že nejsi v pohodě.

Nemám rád hlupáky jako Ty, kteří jakoukoliv diskusi převedou na řešení HUFa a jeho finanční situace. Je Ti po ní hovno.

mYchal
11. července • 8:45

to Huf: Ok, tenhle argument celkem beru, jen to vysvětli Marcovi v diskusi k článku o 900000 oktávkách

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
marko
11. července • 10:09

Co ti mám jako závidět - začínáš hnusnejma urážkama a pak to házíš na mně? Už se konečně prober ty psychopate!

marko
10. července • 15:53

To s tou úchylností s nejvybavenějším autem za co nejmíň peněz je absolutně dokonale vystihnutý!! Kdes byl, když se do mně tyhle magoři při diskuzi "korejec za milion v plný palbě za milion"naváželi? Nebyl bych na ně sám...

zdravo.

Huf
10. července • 16:33

marko> Jak jsem již níže napsal. Nic proti lidem s nízkými nároky, kteří takové auto koupí a slouží jim. Je to totiž pořád 100x lepší, než jakákoliv stará ojetina, která je na štíru jak s STK tak s emisemi.

Co ale opravdu nepochopím, že někteří s těchto lidí mají tendenci takové vozy vehementně prosazovat. Vždyť ty jejich argumenty jsou směšné...

BTW, v čem jezdíš ty?

marko
11. července • 9:59

Jasně - doufám, že když už nás čeká EU, tak zasáhne i proti těmhle střepům - moc dobře vím, jak to na STK a emisích chodí (není to ovšem jenom u starech vraků - třeba kamarád vlastní mj. i dílnu s emisema - sám má přečipovanou TDI Oktávku s vyřezanym katalyzátorem a hulí mu jak svině - sám si tu zelenou nálepku nalepí...). Jinak jezdím ve středně velkým 4x4 ( japonec ) a solidní střední třídou ( evropa ) a někdy ( čtyřválcovou!! :))Fabií.

Cowley
11. července • 11:14

řek bych že je pochopitelný že každej chce co nejvíc za co nejmíň peněz. Co se ale týká oktávky za tuhle cenu, za auto týhle třídy je to dost, ale škodovky jsou předražený, takže v tomhle ohledu výhodná nabídka. BTW u fábie neni třeba zdůrazňovat že jde o čtyřválec, spíš u HTP bych bych čekal vykřičníky , jo ale až v tom budeš mít V6, tam by si to zasloužilo i víc "! "

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
marko
11. července • 13:32

Dal jsem tam vykřičníky, protože tříválec nepovažuju v takovýmhle autě za plnohodnotný motor, i když má relativně dobrý jízdní vlastnosti. Šestiválec do takhle malýho auta? Neblbni, vždyť by to nezvládlo ( kdysi jsem jel s předokolkou Golfem III VR6/128kW za deště a pršelo - takhle lehký auto ten výkon motoru moc nezvládalo i přes nový Pirelky s výborným odvodem vody - moc to nesedělo...). 

Vinca
21. srpna • 15:55

A do ceho bys ten trihrnec asi tak chtel dat? Ja osobne ho mam a pro potreby dennich presunu do prace a o vikendech nejaky ten vylet po republice je to spica...

tomiik
10. července • 9:58

Teď jsem po Brně viděl nějaký bilboardy s reklamou na BMW trojkové řady v dízlu + nějaký paket exclusive cena kolem 600 000,- 

Oni se v tý škodovce asi zbláznili, ne??

Hugo
10. července • 10:09

ale bez DPH

tomiik
10. července • 10:37

No tak to jsem jaksi v té rychlosti nezaregistroval) Už jsem se těšil, jak jim tam nechám feldu na protiúčet a odjedu v novém bíemdabjů a teď toto

Každopádně, když si člověk uvědomí že Octavia je 6 let starý auto (sice s novým dízlem) tak je to docela síla. Holt maj v Boleslavi šikovný marketing

Petr
24. července • 19:31

6 let stare auto, sest sestek v cene.... pockej za rok za dva....

Iceman
9. července • 13:42

Tak tohle je vazne super nabidka. Potvrzuje to jen, ze akcni modely jsou posledni dobou velmi vyhodne. Jeste bych si priplatil za bocni airbagy, vyhrivana sedadla a tempomat a je to :) Nevite jaka lita kola se k tomu davaji? RSacky?

Lucka
16. února • 12:28

 Já jsem si v pátek tento vůz objednala.

Dokonce mi ho v jednoho značkového prodejce Škoda nabídli za 661.000.- včetně vyhřívaných sedaček, tažného, alarmu atd.

Je to prostě božská Octavia a za celkem rozumnou cenu (14.000/měsíčně). - ovšem nebudu jí splácet sama .

limach
10. července • 7:23

Jo a výsledná cena bude jako za podobně vybavený auťák vyšší třídy. Vyhodit za oktávku takové peníze je úplná hovadina. Berte to jako můj názor. Myslím, že škodovka udělá inferno hlavně v peněženkách našich lidí v rámci jinde nepochopitelného automobilového trhu.

Martin
10. července • 9:13

Presne tak, ta cena je fakt z pekla za auto tyhle tridy. To radsi auto o tridu vyse, byt s treba trochu horsi vybavou.

Cune
9. července • 18:13

STYLE 16"  pneu 205/55 R16

Kola RS (SPIDER 16 nebo 17) se daji bez problemu koupit!

Martin
9. července • 13:25

To je teda Inferno dat za oktavku 660 litru. Chtel bych videt kolik se toho proda.

ace2
9. července • 13:40

jo ta cena je fakt jak z pekla :)

Martin
9. července • 14:56

S ohledem na prispevek pod tvym se jeste najde hodne lidi, kterym to pripada super.

ace2
9. července • 15:21

No to je jen výsledek perfektně fungujícho marketingu. To se musí uznat. Ono vysvětit národu, že 100kw je super výkon a že auto velikosti Golfu je střední třída... taky bych už vytahoval šekovou knížku...

Martin
10. července • 9:16

Moc pekne receno, hlavne ta cast s tou velikosti Golfu a stredni tridou. Vzdyt i nova octavia bude mit pravdepodobne nejmensi rozvor v nizsi stredni tride. Akorat by mel nekdo majitelum tehle TDI zavodaku vysvetlit, ze v urcitych chvilich muze i jine auto jet rychleji a treba je predjet. Pro rejpaly, nemam TDI a nemam ani 100kW, to ovsem nemeni nic na tom, ze kdyz chci obcas na dalnici predjet Octavii, tak mam zkusenost, ze radsi zacne zrychlovat, nez aby vypadla z leveho pruhu.

pepin.w
9. července • 22:12

No jasně, protože většina národa je zvyklá ze základních modelů jen na nějakých 44-60kw, s těžkým příplatkem pak 80kw, za nějakou rozumnou výbavu se musí zase těžce klopit, takže tohle je celkem slušná nabídka na to, že je to od Škody. A pak - raději bych měl plné silnice Octavií, než těch starejch sraček z dovozu, kde člověk neví dne ani hodiny, kdy se to rozsype. Alespoň by náš vozový park omládl... těch 13.5 roku (nevím přesně) je dost zlých... Raději všude nové Renaulty Thalie a Octavie apod., i když s nižším výkonem, než silné střepy...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lucka
23. března • 15:33

Mluvíš mi ze srdce.

Lucka

 

pepin.w
10. července • 22:30

Jasně, že jsem nemyslel, že by si hned všichni, co mají staré šunky, měli kupovat Octavie v téhle akci. Ale stačilo by, aby si koupili Octavii v té nejzákladnější verzi. Nebo Renaulta Thalii. Hlavně prostě nový vůz! Je fakt, že by možná (v některých případech jistě) měli slabší výbavu, ale měli by nový vůz! Bezporuchový... Bezpečnější atd. atd. Stačí, když se podíváte do novin nebo na zprávy a vidíte to: kdo má nejčastěji havárky? - Ti, co mají staré šunky. A obvykle smrťák. Ostatně, vemte si právě tu Thalii (ta mi nějak leží v žaludku - za necelých 300 tisíc máte výbavu jako prase, kufr jako prase... kam se hrabe třeba Fabia... je fakt, že má kvalitnější plasty v interiéru, ale ty mne nezachrání, jako ty čtyři airbagy, co má Thalia ve výbavě... ve Fabii za ně musíte těžce klopit... v tomhle u mne Renault má bod k plusu oproti Škodě... i když vrže...

Dracan
11. srpna • 19:02

No nevim jak ty vidis silnice ale dost zkreslene kdyz vidis samy renauly Thalie (me se teda vůbec nelibi ale to vec vkusu) a octavek, za 666 tis mas ojetyho bavoraka ze slusnyho roku, ja osobne mam auto z roku 91 a je v lepsim stavu nez vsechny auta co maji rok vyroby 95 a vys hlavne myslim felicie!!! tak se uklidni nez zacnes kricet o zahranicnich smejdech, nevim na ktery vesnici bydlis ze tam maji vsichni sunky

 

Ten motor si myslim ze je super ta cena uz zas tak ne, to bych si radeji koupil ojetou Lagunu,406 možna by to dali i na 607  nebo citroen XM 2,5TD který má 95kW a stojí v té výbavě 200 000!!!!!! rok 98 - 99 rozdíl co?? a za 466 666 bych několik let jezdil na naftu...

Dusan
4. srpna • 18:46

... navic zakoupenim Renaultu Thalie ziskate svetovy unikat, auto s nehnusnejsim "designem" na svete. Sice je to auto, ktere si Renault nedovoli dodavat jinam nez na trhy tretiho sveta, ale nekupte to za ty prachy.

Martin
10. července • 9:14

O tom ta diskuse neni. Taky bych rad, aby tu jezdila sama novejsi auta, nebo alespon auta ve slusnem stavu, ale resit to Octavii za 670tkc mi prijde trochu extremni.

Zabijec
10. července • 8:28

Taky bych byl radsi, kdyby tu jezdila sama nova auta, ale problem je v tom, ze vetsina ridicu na nove nema.

Doporučujeme

Články odjinud