Octavia Drive a Octavia Rider: další akční modely z Mladé Boleslavi

Škodovka v poslední době doslova hýří akčními modelovými řadami. Octavia Drive vychází z Classicu a můžete si ji pořídit už za 415 tisíc korun, Octavia Rider vzešla z Ambiente a základ stojí půl milionu.
Octavia Drive a Octavia Rider: další akční modely z Mladé Boleslavi
Seznam kapitol
  1. Octavia Drive: vychází z Classicu
  2. Octavia Rider: základem je Ambiente

Po úspěch akčních modelů (dále jen AM) Octavia Business, Octavia Collection, Octavia Family a Octavia Nature 4x4 II přichází s dalšími akcí pro vůz Škoda Octavia, modelový rok MR2004. Hned od srpnu bude možné pořídit hned dva akční modely s několika novinkami. AM Collection je však zatím stále v prodeji!

Octavia Drive

Nejdůležitejší u tohoto AM je skutečnost, že se vychází z provedení Classic. Dále je třeba upozornit na fakt, že v tomto modelu naleznete modernejší palubní desku, ačkoliv se jedná o již zmíněný Classic!

Základní výbava (oproti Classic):

  • ocelová kola 6Jx15", pneu 195/65 R15
  • velkoplošné kryty kol s novým designem
  • mlhové světlomety integrované
  • palubní počítač
  • nový interiér
  • novější přístrojová deska
  • vnější zpětná zrcátka, kliky dveří a lišta SPZ lakovaná v barvě vozu
  • el. ovládaná okna vpředu
  • el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka
  • kontrola otevřených dveří
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • ABS+MSR+MBA (+ EDS u 74kW a 85kW)
  • nálepka s označením AM
  • set na opravu pneumatik
  • MAXI-DOT
  • radio MS 303 (kazeta)
  • bez štítku motorizace
  • schránka spolujezdce s osvětlením
  • tónovaná skla
  • držák na brýle
  • vkládané tkané koberce

Dále mimořádná výbava určená pro verzi Classic. Výběr ze všech barev bez příplatku, včetně nové šedé Graphite metalízy.

Ceny

Octavia Drive:

  • 1.4 55 kW: 415 000 Kč
  • 1.6 75 kW: 435 000 Kč
  • 1.9 TDI 66 kW: 469 000 Kč

Octavia Drive Combi:

  • 1.6 74 kW: 490 000 Kč
  • 1.9 TDI 66 kW: 524 000 Kč
  • 2.0 85 kW 4x4: 572 000 Kč
  • 1,9 TDI PD 74 kW 4x4: 627 000 Kč

Celkově výbava AM připomíná provedení Ambiente, které je však o něco dražší (od 439 000 Kč). V případě, že uvažujete o novém voze s klimatizací, pak doporučuji na zvážení provedení Ambiente s paketem Cool (zdarma), kde získáváte automatickou klimatizaci Climatronic. Nabídka jako dělaná pro využítí akce Octavia Sunny (leasing pro vozy Octavia a Octavia Combi v cenách od 450 000 do 550 000 Kč, záloha 100 000 až 200 000 Kč, zůstatková cena 50 000 až 80 000 Kč, délka leasingu 36, 48 nebo 60 měsíců a se splátkami od 5 080 Kč. V ceně je zahrnuto povinné ručení a havarijní pojištění s 5% spoluúčastí, mechanické zabezpečení řadící páky zdarma).

Plusy:

  • cenový rozdíl do 35 000 Kč (proti Classic)
  • výbava, která neurazí
  • modernější palubní deska
  • první akční model Octavie, který nestojí majlant

Minusy:

  • možná by tato výbava měla být již v základu
  • možnost vybavit pouze manuální klimatizací
  • mimořádná výbava pouze z nabídky Classic
  • menší výber motorů (dokonce ani SDI, což ale není taková tragédie)
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Octavia Drive: vychází z Classicu
  2. Octavia Rider: základem je Ambiente
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků