Octavia Drive a Octavia Rider: další akční modely z Mladé Boleslavi

Škodovka v poslední době doslova hýří akčními modelovými řadami. Octavia Drive vychází z Classicu a můžete si ji pořídit už za 415 tisíc korun, Octavia Rider vzešla z Ambiente a základ stojí půl milionu.
Octavia Drive a Octavia Rider: další akční modely z Mladé Boleslavi
Seznam kapitol
  1. Octavia Drive: vychází z Classicu
  2. Octavia Rider: základem je Ambiente

Po úspěch akčních modelů (dále jen AM) Octavia Business, Octavia Collection, Octavia Family a Octavia Nature 4x4 II přichází s dalšími akcí pro vůz Škoda Octavia, modelový rok MR2004. Hned od srpnu bude možné pořídit hned dva akční modely s několika novinkami. AM Collection je však zatím stále v prodeji!

Octavia Drive

Nejdůležitejší u tohoto AM je skutečnost, že se vychází z provedení Classic. Dále je třeba upozornit na fakt, že v tomto modelu naleznete modernejší palubní desku, ačkoliv se jedná o již zmíněný Classic!

Základní výbava (oproti Classic):

  • ocelová kola 6Jx15", pneu 195/65 R15
  • velkoplošné kryty kol s novým designem
  • mlhové světlomety integrované
  • palubní počítač
  • nový interiér
  • novější přístrojová deska
  • vnější zpětná zrcátka, kliky dveří a lišta SPZ lakovaná v barvě vozu
  • el. ovládaná okna vpředu
  • el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka
  • kontrola otevřených dveří
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • ABS+MSR+MBA (+ EDS u 74kW a 85kW)
  • nálepka s označením AM
  • set na opravu pneumatik
  • MAXI-DOT
  • radio MS 303 (kazeta)
  • bez štítku motorizace
  • schránka spolujezdce s osvětlením
  • tónovaná skla
  • držák na brýle
  • vkládané tkané koberce

Dále mimořádná výbava určená pro verzi Classic. Výběr ze všech barev bez příplatku, včetně nové šedé Graphite metalízy.

Ceny

Octavia Drive:

  • 1.4 55 kW: 415 000 Kč
  • 1.6 75 kW: 435 000 Kč
  • 1.9 TDI 66 kW: 469 000 Kč

Octavia Drive Combi:

  • 1.6 74 kW: 490 000 Kč
  • 1.9 TDI 66 kW: 524 000 Kč
  • 2.0 85 kW 4x4: 572 000 Kč
  • 1,9 TDI PD 74 kW 4x4: 627 000 Kč

Celkově výbava AM připomíná provedení Ambiente, které je však o něco dražší (od 439 000 Kč). V případě, že uvažujete o novém voze s klimatizací, pak doporučuji na zvážení provedení Ambiente s paketem Cool (zdarma), kde získáváte automatickou klimatizaci Climatronic. Nabídka jako dělaná pro využítí akce Octavia Sunny (leasing pro vozy Octavia a Octavia Combi v cenách od 450 000 do 550 000 Kč, záloha 100 000 až 200 000 Kč, zůstatková cena 50 000 až 80 000 Kč, délka leasingu 36, 48 nebo 60 měsíců a se splátkami od 5 080 Kč. V ceně je zahrnuto povinné ručení a havarijní pojištění s 5% spoluúčastí, mechanické zabezpečení řadící páky zdarma).

Plusy:

  • cenový rozdíl do 35 000 Kč (proti Classic)
  • výbava, která neurazí
  • modernější palubní deska
  • první akční model Octavie, který nestojí majlant

Minusy:

  • možná by tato výbava měla být již v základu
  • možnost vybavit pouze manuální klimatizací
  • mimořádná výbava pouze z nabídky Classic
  • menší výber motorů (dokonce ani SDI, což ale není taková tragédie)
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Octavia Drive: vychází z Classicu
  2. Octavia Rider: základem je Ambiente

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků