Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

15 komentářů

Nasty
28. září • 18:52

Panove, Octa RS nema adaptivni podvozek jako kterykoliv sportovni Golf, je tim padem tvrda na soft juzdu! A bezna Octa zase nema multilink! Kdo to bude kupovat?

Rampa
28. září • 21:26

Běžná Octa s tímto motorem (135kW) multilink má. Mají ho jednak všechny čtyřkolky bez ohledu na motorizaci a druhak jej mají předokolky s výkonem nad 110kW, tedy 1.8 TSI, 2.0 TSI a 2:0 TDI 135kW.

WW
27. září • 12:22

Že je tento článok vo viacerých mediách naraz, ma len utvrdzuje v tom, že tento oneskorený marketing je v réžii škody. Táto infomácia je už totiž stará pár mesiacov.
Teraz by sa skôr mali venovať verzii 4x4 v liftbacku, ktorej štart výroby klope na dvere...

Jakub
26. září • 18:32

Co to je za nadpis? :-D Stačilo normálně napsat, že klasická Octavia dostala motor z RS.

Michal
26. září • 14:09

Pan Červenka je z Hlučínska, že auto "umí mít"?

Zelí
26. září • 15:54

Všechny nové jazykové patvary vznikají v praze.

Svetak
26. září • 12:53

Pekna hloupost tohle auto. Vzdyt je to kompromis vseho a demonstrace slepoty a omezenosti.

27. září • 7:13

Copaaaak? Predjede to tvouji 14 let starou Lagunu v plny palbe za 87 tis na ketrou sis musel pujcit a dodneska jsi to nesplatil.?

tito
26. září • 12:17

Rozumný krok, který zároveň dá důvod stáhnout teď už zbytečnou O2RS TDI z programu. A co superb a yeti, zůstanou pozadu?

Antiautomat
27. září • 11:23

preco? Usetrene kilogramy a jednoduchost hovoria skor v prospech RS. Aby si sa nedivil, ked nahodou ta RS bude vsetko robit lepsie, teda okrem jedneho-dvoch dni v roku ked trochu namrzne a niekto ma obe ruky lave....

WW
27. září • 12:24

Stačí vlhká vozovka a RS má problémy s trakciou. Aj na suchej ceste má 4x4 lepšie zrýchlenie... v daždi sa tento rozdiel násobí.

Antiautomat
27. září • 18:55

Zrychlenie je lepsie maximalne na par metroch, kym sa to rozhybe a nepreradi sa vyssie, kde uz motor v tazsom prevode hrabat nestaci. Potom zacnu vitazit kilogramy jednoduchsej verzie, ktora ten balast nemusi vlacit vsade a na kazdom metri. Dvojkolku samozrejme moze zastavit namrznute stupanie /tam niet o com/, no a uz spomenuty vodic, ktory ma obe ruky lave. A okrem toho, mokra cesta a vobec verejna komunikacia nie je okruh, kde sa ideme iba vyblbnut. Netvrdim ze nahon na 4 je hlupost, ale styl, ktorym sa to precenuje, zavana skor fetisizmom jako realnou hodnotou. Radsej by som uvital jednoduchsiu, lahsiu a lacnejsiu verziu s tym istym motorom. A manualom.Inak, podobny pripad so silnym dieselom, kde dvojkolka jazdi lepsie:
http://www.auto.cz/test-opel-insignia-st-bit... ...

WW
27. září • 20:03

Pre autá okolo 200 koní a vyššie je predný náhon zo všetkých troch možností najhorší. To je proste fakt.

Jakub
27. září • 19:49

Problém toho fetisizmu je, že každý trochu lepší řidič je schopný s předokolkou na zimních vyjet ledacos, ale s tou 4kolkou je to tak nějak jednodušší. Bohužel to řidiči, co s tím nemají zkušenosti, nedokáží ocenit a ani pochopit, tak vzniká názor "je to zbytečný balast a kravina a zbytečně drahé atd atd"

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alex
6. října • 14:39

Bydlím v Jeseníkách a denně už přes 20 let dojíždím do práce cca 25 km. Za tu dobu se mi s předokolkou nestalo, že bych nedojel. Několikrát jsem se po příjezdu do práce dozvěděl, že obec (do které jsem právě přijel) je odříznutá od světa a kolegové se divili, jak jsem se do práce dostal.
Ano - se čtyřkolkou je to opravdu jednodušší a vícekrát jsem si říkal, že by to byla výhoda, jenže to je opravdu na 1-2 dny v roce. Po zbytek roku převažují pouze nevýhody vyšších ztrát a hmotnosti. Mám tento názor, přestože dokážu pochopit a ocenit výhody 4x4.

Doporučujeme

Články odjinud